LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duisenberg regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
velle216

duisenberg regeling

Ongelezen bericht door velle216 »

ik heb de duisenbergregeling geaccepteerd hoef nog maar 2maanden tebetalen.
maar voel me nog steeds genaaid.
als er ooit een uitspraak komt kan ik dan als nog mijn inleg terugvorderen?

Janny

Re: duisenberg regeling

Ongelezen bericht door Janny »

Bent U er zich van bewust dat u een formulier hebt ondertekend, waarin u afziet van verdere juridische acties?

Dexia neemt het nauw met geplaatste handtekeningen onder hun wensen. alleen de tweede handtekening (eegalease situatie)vinden ze tot nogtoe onnodig.

Dat is een tweeslachtig beleid.

Janny

velle216

oke ik heb mijn handtekening gezet maar als dexia fout zit heb ik toch denk ik recht op mijn inleg ,zij hebben toch schuld?

Janny

wat steld uw handtekeing onder een contract voor, als u er ten allentijden zich aan kunt onttrekken. U bent immers op de hoogte van andere mogelijkheden op het moment van ondertekening. Bovendien kunt u zich beroepen op onwetend heid? nee u hebt op het moment van ondertekening kennis van andere afloop en mogelijkheden.

Ik wil u niet in het nauw drijven, echter ik probeer duidelijk te maken, dat nu kiezen voor de duisenberg regeling . Dat u dat doet met kennis van andere wegen.

U probeert dus nu, uzelf eerst veilig te stellen met de duisenbergregeling, en wanneer er op later tijdstip meer uitkomt vervolgen opnieuw een beroep daarop gaan doen. , met voorbij gaan van uw belofte af te zien van Juridische stappen.
Juist die belofte zal Dexia u onder de neus wrijven.

Ik hoop met u dat u er onderuit kunt, echter ik vrees. misschien zijn er andere mensen op deze topic die het anders beoordelen, dan hoor ik dat graag.

Janny

velle216

toch ben ik het hier niet mee eens.

als dexia werkelijk voor gaas gaat denk ik dat ze gewoon iedereen moeten terugbetalen.
duisenberg regeling of niet volgens mij geldt die dan niet meer.

Janny

Ik hoop met u dat die mogelijkheid zich zal voordoen. Ik heb echter alleen de situatie geschetst zoals die nu ligt. 2 handtekeningen onder de duisenbergregeling, in tegenstelling tot 1 onder het contract.
en wens u alle goeds.
Janny

velle216

thanks janny

ach ik heb nu ieder geval niks te verliezen maar de tijd zal het leren

velle216

toch zit me iets dwars, als ze me werkelijk een ongeldig contrakt hebben gegeven zijn hun echt keifout ! dan is die duisenbergregeling ook ongeldig
graag meer reacties?

painter

Ongelezen bericht door painter »

Ondanks alle beschuldigigen zal de duisenbergregeling er toch doorgedrukt worden, die kuthommel van een Zalm zit er weer met zijn vlerken in te vroeten, het is te gek voor woorden dat dit ondanks alle berichtgeving die tegen dexia pleit, zal hij toch alles er aan doen om het hof voor zich te winnen en de rechtzaak tegen de staat te voorkomen.

VR GR

Janny

velle216

ik heb na zitten denken over hetgeen je als laatste schreef.

Hopenlijk kan het gebeuren dat wanneer er duidelijkheid komt op heel veel fronten, dat dan ook duidelijk wordt, dat alle personen die enig aanbod hebben geaccepteerd, dit uitsluitend hebben gedaan, onder de schone schijn van listig spreken. Waardoor ze hopenlijk nog de gelegenheid krijgen voor een betere aanpak van afwikkeling.
Janny

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Velle216,

neem als voorbeeld de gang van zaken mbt Fortis !

Wie de stap heeft gedaan of gaat doen om tegen Fortis met zijn Beursversnellers etc. te procederen zal door de rechter ( zoals tot op heden bleek) in het gelijk worden gesteld en ALLES terugkrijgen. Wie dat niet deed/doet wordt door Foris ( tot op heden) aan de kant geschoven.

Door de D-R te accepteren en te ondertekenen, zie je af van verdere rechterlijke stappen en volgens mij wordt het zeer moeilijk, zo niet onmogelijk, daar nog onderuit te komen.

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

wat steld uw handtekeing onder een contract voor, als u er ten allentijden zich aan kunt onttrekken. U bent immers op de hoogte van andere mogelijkheden op het moment van ondertekening. Bovendien kunt u zich beroepen op onwetend heid? nee u hebt op het moment van ondertekening kennis van andere afloop en mogelijkheden.
Iemand die zelf niet oplette toen, beleert een gedupeerde dat ie beter had moeten uitkijken.
Je blijft hier toch lachen.

B+

Janny

Belegger+
U bent immers op de hoogte van andere mogelijkheden op het moment van ondertekening. Bovendien kunt u zich beroepen op onwetend heid?
En het bovenstaande was nou net "het" probleem ten tijde dat ondergetekende een contract aanging. Ik was wel onwetend !!!!!!! van de eisen die je aan het contract mocht stellen. Was onwetend ten aanzien van beleggen.
Bovendien, de reacties waren niet aan uw adres gericht.! En ik wil geen valse hoop wekken, daar waar ik vrees.
beleert een gedupeerde dat ie beter had moeten uitkijken.
Ik verweet geadresseerde niet , niet te hebben opgelet, maar ik haalde aan dat hij kennis had van gegevens die er ten tijde van het aangaan ontbraken.

Belegger+: Lezen wat er staat is ook een kunst. !!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat ook zinvol is, er geen stukjes uithalen en die in een verkeerd perspectief plaatsen. Bovendien als u alles van mij correct had gelezen , had u bovenstaande opmerking niet geplaatst.
Janny

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Begrijpend lezen blijft nog steeds een probleem voor onze superbelegger... :wink:

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Velle,

Ik heb het al vaker aangehaald. Dexia meent jouw een van je grondrechten te kunnen ontnemen, nl het recht om te procederen.
Artikel 17
Niemand kan tegen zijn wil worden afgehouden van de rechter die de wet hem toekent.
Net zoals het dexia-aanbod, zal ook de duisenberg-regeling aan wettigheid getoetst gaan worden.

Vrgr pewi

CB

Ongelezen bericht door CB »

Belegger+

Geplaatst op 02 Jun 2006 19:51 door Belegger+

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Iemand die zelf niet oplette toen, beleert een gedupeerde dat ie beter had moeten uitkijken.
Je blijft hier toch lachen.

B+
Vooral blijven lachen B+. Je maakt jezelf tot de grootste zot van dit forum. Ga zo door stumper. :lol:

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Die ene handtekening van mijn vrouw stelt inderdaad NIETS voor zolang de mijne er niet naast staat. Zo luidt de wet. Basta, over and out.

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Tot de rechter dat ook vindt en daar uitspraak over doet! Basta!

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Vanuit zonnig Turkije kan ýk nýet anders dan het met je eens zýjn faeks :wink:

andree

Ongelezen bericht door andree »

kijk maar uit dat je blanke huidje niet verbrand.. :lol:

Gesloten