| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Handen voor de ogen
-
Eugene Cernan
Handen voor de ogen
Kinderen tot een bepaalde leeftijd denken dat als ze hun ogen dicht doen, en daarbovenop nog hun handen plaatsen, niemand ze meer kan zien, omdat ze zelf ook niets meer zien.
PAL doet me daar ook aan denken: ondanks alle feiten van een gedaalde beurs, een feitenlijk eigen gekozen riskante belegging [het had ook goed uit kunnen pakken] blijft men eigen verantwoordelijkheid ontkennen. Het eega-verhaal is natuurlijk nog het zieligst van allemaal, dat je je partner de schuld geeft dat jij zo dom hebt gedaan... had ie je maar tegen moeten houden.
En dan dat PAL-forum, daar moet je je verplicht registreren om de berichten te lezen... daar heb ik dus geen zin aan. Daarom ben ik blij dat Piet ook hier nog post, en niet alleen op zijn eigen propaganda-forum, maar laten we er voor zorgdragen dat dit ook geen propagandaforum wordt.
Want daar lijkt het al behoorlijk op.
Groet,
Gene
PAL doet me daar ook aan denken: ondanks alle feiten van een gedaalde beurs, een feitenlijk eigen gekozen riskante belegging [het had ook goed uit kunnen pakken] blijft men eigen verantwoordelijkheid ontkennen. Het eega-verhaal is natuurlijk nog het zieligst van allemaal, dat je je partner de schuld geeft dat jij zo dom hebt gedaan... had ie je maar tegen moeten houden.
En dan dat PAL-forum, daar moet je je verplicht registreren om de berichten te lezen... daar heb ik dus geen zin aan. Daarom ben ik blij dat Piet ook hier nog post, en niet alleen op zijn eigen propaganda-forum, maar laten we er voor zorgdragen dat dit ook geen propagandaforum wordt.
Want daar lijkt het al behoorlijk op.
Groet,
Gene
-
ad snoeren
Re: Handen voor de ogen
Je bent echt gestoord!!!!!
Eigen gekozen riskante belegging?
Nee hoor: in de dexia folders staat een veilige manier van vermogensopbouw.
Volgens dexia dus veilig. Heeft dexia gelogen dan?
Dan moeten ze er nu voor opdraaien.
Nee hoor: in de dexia folders staat een veilige manier van vermogensopbouw.
Volgens dexia dus veilig. Heeft dexia gelogen dan?
Dan moeten ze er nu voor opdraaien.
En ook nog een aan de man/vrouw gebracht zonder de benodigde vergunning. 
Beste Eugene,
When you were born, did they accidently circumcise your head instead of your dick?
When you were born, did they accidently circumcise your head instead of your dick?
Eugene, slik je soms de verkeerde medicijnen of zo.
Wat een onzin kraam jij uit.
Advies: Gauw naar de dokter om je medicijngebruik te laten controleren anders gaat het niet goedkomen met jou.
Dit advies is gratis en zonder gevolgen.
Wat een onzin kraam jij uit.
Advies: Gauw naar de dokter om je medicijngebruik te laten controleren anders gaat het niet goedkomen met jou.
Dit advies is gratis en zonder gevolgen.
-
Van Dalen
Eugene Cernan: "Handen voor de ogen"? Maar goed ook!
Justitie behoort inderdaad "blind" te zijn, zoals valt op te maken uit de beeltenis met blinddoek van Vrouwe Justitia. Recht dient te geschieden zonder aanziens des persoons.
Justitie behoort inderdaad "blind" te zijn, zoals valt op te maken uit de beeltenis met blinddoek van Vrouwe Justitia. Recht dient te geschieden zonder aanziens des persoons.
Eugene Cernan
Dus kom ik lekker hier maar de boel verzieken...................bal gehakt!!En dan dat PAL-forum, daar moet je je verplicht registreren om de berichten te lezen... daar heb ik dus geen zin aan
-
Van Dalen
Het zal eerder zo zijn dat degene die zich achter "Eugene Cernan" verschuilt, door de webmaster van PAL wegens wangedrag is gebanned en/of dat zij/hij haar ware identiteit niet aan PAL durft bekend te maken.
He flauwerikken, hou eens op, doe niet zo vervelend!
Jullie weten best wat Eugene wil horen.
EUGENE JE HEBT GELIJK HOOR.
Zo, en nu weer lief met je teddybeer gaan spelen.
Jullie weten best wat Eugene wil horen.
EUGENE JE HEBT GELIJK HOOR.
Zo, en nu weer lief met je teddybeer gaan spelen.