LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 sluit te vroeg af.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Tele 2 sluit te vroeg af.

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Begin april ons ADSL abonnement van Tele 2 adsl lite opgezegd. We kregen netjes een brief waarop staat dat we per 3 juni afgesloten zouden worden.

Begin mei de nieuwe provider aangevraagd en zo zou het allemaal vlekkeloos verlopen naar ons idee.

Tot op een maandag (8 mei om precies te zijn) het internet het niet meer deed. Vervelend, maar kan gebeuren dacht ik, maar de volgende dag deed het het nog steeds niet. Toen maar de klantenservice gebelt met de vraag wat de storing was en het bleek dat ze ons hadden afgesloten!!! Ze erkende dat het een administratieve fout was, maar ze deden verder niks, kon alleen het teveel betaalde geld terug krijgen.

Het gekke is dat het probleem totaal aan de kant van Tele2 ligt, want het KPN gedeelte werkte nog wel, ik kreeg de 'KPN ADSL vang pagina'.

Zodoende hebben wij 3 weken zonder internet gezeten; wat kunnen wij verder nog doen, om bijvoorbeeld een schade vergoeding te krijgen?

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: Tele 2 sluit te vroeg af.

Ongelezen bericht door mobiwizard »

kon alleen het teveel betaalde geld terug krijgen
Je geeft zelf het antwoord. Tele2 levert je geen dienst/internettoegang meer, dus ze laten je er niet voor betalen(of, ze geven in dit geval je geld terug.)
Je hebt echter nog wel de ADSL-lijn, dus KPN mag je daar nog gewoon geld voor vragen.

In hoeverre de verschillen KPN/Tele2 recht geven op een vergoeding?!?

Gesloten