LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] richtprijs Rotpunkt
richtprijs Rotpunkt
topic kan gesloten worden
Laatst gewijzigd door Astrid35 op 02 jun 2006 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: richtprijs Rotpunkt
moet je wel even vermelden welke apparatuur! type's en merk.
Welke wasemkap heb je? volgens je gegevens zit er 80 cm. tussenruimte tussen de bovenkasten.
Welke wasemkap heb je? volgens je gegevens zit er 80 cm. tussenruimte tussen de bovenkasten.
..
Laatst gewijzigd door Astrid35 op 02 jun 2006 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Zoals ook ik al eerder geschreven heb, ben ik op zoek naar een nieuwe auto. We hebben een eerste richtprijs via een autodealer.
De auto is rood met chroom en heeft vier wielen van 16" de deuren zijn ongeveer 75 cm breed met zwarte grepen, ongeveer vier stuks. Kan iemand mij vertellen of de prijs geloofwaardig is?
Aan de voorkant zitten twee kaarsen maar het kunnen ook koplampen zijn. Er zit ook een radio in of zo ben even de naam kwijt (sorry) het kan ook een navigatie systeem zijn boven elkaar. Bovendien heeft de auto een motor uiteraard (opel of Mercedes) van ongeveer 66 cm breed en 45 cm hoog of iets hoger kan ook.
Inclusief het inruilen van onze oude auto en het brengen van de nieuwe auto bij ons thuis (ergens in Nederland) was de richtprijs rond de €40.000,-
Is dit redelijk?
Zoals ook ik al eerder geschreven heb, ben ik op zoek naar een nieuwe auto. We hebben een eerste richtprijs via een autodealer.
De auto is rood met chroom en heeft vier wielen van 16" de deuren zijn ongeveer 75 cm breed met zwarte grepen, ongeveer vier stuks. Kan iemand mij vertellen of de prijs geloofwaardig is?
Aan de voorkant zitten twee kaarsen maar het kunnen ook koplampen zijn. Er zit ook een radio in of zo ben even de naam kwijt (sorry) het kan ook een navigatie systeem zijn boven elkaar. Bovendien heeft de auto een motor uiteraard (opel of Mercedes) van ongeveer 66 cm breed en 45 cm hoog of iets hoger kan ook.
Inclusief het inruilen van onze oude auto en het brengen van de nieuwe auto bij ons thuis (ergens in Nederland) was de richtprijs rond de €40.000,-
Is dit redelijk?
ja ja, point made...
dank je slik
dank je slik
-
Slik het gaat niet over auto's dat weet je nu toch onderhand wel.
Keukens keukens keukens keukens snap je geen auto's.

Keukens keukens keukens keukens snap je geen auto's.

Je moet hem over de grens kopen in Duitsland, Daar kost diezelfde auto maar 28000!Inclusief het inruilen van onze oude auto en het brengen van de nieuwe auto bij ons thuis (ergens in Nederland) was de richtprijs rond de €40.000,-
Is dit redelijk?