LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Doorzet B.V. Kunststof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Stuivenberg

De Doorzet B.V. Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Stuivenberg »

Langs deze weg zou ik iedereen die plannen heeft om zijn huis van Kunststof kozijnen, ramen, schuifpuien te willen voorzien te waarschuwen, geen zaken te gaan doen met "De Doorzet BV" te Numansdorp Chr. Huygenstraat 6 Eigenaar Dhr Chr. Tettero.

Op 29 nov 2005 zou de genoemde firma bij mij een schuifpui, 2 draaikiepramen, een poortdeur. een schuurdeur en 22 meter boeidelen gaan plaatsen, e.e.a. zou in die week gerealiseerd worden, inmiddels zijn wij 6 maanden verder, en is pas driekwart klaar. De deuren zijn er verkeerd ingehangen en sluiten slecht, de verf laat los (wij hadden groene deuren besteld). De afwateringsgaten in de ramen zijn vergeten. De schuifpui sluit slecht, de boeidelen moeten nog steeds geplaatst worden, en de afwerking is van geheel bedroevend.

Dus gezien mijn ervaring met dit bedrijf bent u gewaarschuwd, vooral geen zaken te doen met dit bedrijf.

Tevens roep ik mensen op die met dit bedrijf soortgelijke ellende heeft /gehad, om met mij kontakt op te nemen om gezamelijk een vuist te kunnen maken, op dit bedrijf via de rechter aan te pakken, en ons geld wegens wanprestaties terug te vorderen.

D. Stuivenberg
06 2147 0865

Michel ouwerkerk

Re: De Doorzet B.V. Kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Michel ouwerkerk »

geacht heer

ik zag uw klachten staan ons bedrijf heeft zaken gedaan met de doorzet bv maar zij hebben ons niets betaald nu blijkt dat ze faiet verklaard zijn
wij denken dat er nog aanspraak te maken is op zijn prive vermogen misschien kunnen we samen wat regelen

Gesloten