LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tour Plan
Re: Tour Plan
het enige wat ik er van weet dat hij aardig aan de prijs is!!
we hebben zelf in de zomer 5* geboekt bij oad. bleek bij tourplan bijna 1000 euro meer te kosten (2 volw. en 2 kinderen)
Ik zou wel eerst even rondkijken bij andere touroperators of bij d reizen de prijscheck laten doen!
fijne vakantie
we hebben zelf in de zomer 5* geboekt bij oad. bleek bij tourplan bijna 1000 euro meer te kosten (2 volw. en 2 kinderen)
Ik zou wel eerst even rondkijken bij andere touroperators of bij d reizen de prijscheck laten doen!
fijne vakantie
Wij hebben dit jaar ook een reis geboekt bij toerplan, die in verhouding juist een stuk goedkoper was dan van andere aanbieders. Dit scheelde maar liefst ruim 100 euro!
Inmiddels is alles ook al betaald. De klantenservice is goed bereikbaar en klantvriendelijk, dus tot nu toe prima ervaringen mee. Het enige wat ik jammer vind, is dat je geen bevestiging van betaling ontvangt. Gelukkig is dit wel terug te zien via internetbankieren, maar toch.
Inmiddels is alles ook al betaald. De klantenservice is goed bereikbaar en klantvriendelijk, dus tot nu toe prima ervaringen mee. Het enige wat ik jammer vind, is dat je geen bevestiging van betaling ontvangt. Gelukkig is dit wel terug te zien via internetbankieren, maar toch.
Ik heb er gewerkt en ben zelf ook via hen op vakantie geweest. Gewoon even een belletje geven en kijken wat ze voor je kunnen doen...
Hallo,
Ik heb de prijzen even naast elkaar gelegd et betreft 2v+2k
wij betalen voor een pakketreis met 5* bij OAD €2030,- (martinair)
voor hetzelfde hotel betaal ik bij tourplan € 3365,- (turkse charter)
dit is voor precies dezelfde datum en voor een verblijf van 15 dagen!!
Het verschil zit hem in de volwassenen prijs die is bij OAD 769 pp en bij tourplan 1365 pp
Dus ik zou wel goed de prijzen vergelijken!! want die €1000 euro heb ik nu lekker in de pocket kunnen houden!
Ik heb de prijzen even naast elkaar gelegd et betreft 2v+2k
wij betalen voor een pakketreis met 5* bij OAD €2030,- (martinair)
voor hetzelfde hotel betaal ik bij tourplan € 3365,- (turkse charter)
dit is voor precies dezelfde datum en voor een verblijf van 15 dagen!!
Het verschil zit hem in de volwassenen prijs die is bij OAD 769 pp en bij tourplan 1365 pp
Dus ik zou wel goed de prijzen vergelijken!! want die €1000 euro heb ik nu lekker in de pocket kunnen houden!
Wow dat is inderdaad wel een groot verschil! Nou is het geloof ik ook zo dat Turkse charters weer duurder zijn geworden, maar ja dit is wel veel natuurlijk!
-
De prijs is heel sterk afhankelijk of ze wel of geen kinderprijzen hebben. Ik ben juist weer heel veel goedkoper uit. Vorig jaar ook met Tourplan geweest (beetje chaotisch) maar de prijzen die ze hebben zijn er dan ook naar.
Hier geboekt in september voor Gumbet/Bodrum.
Waren de goedkoopste met de reis en dat scheelde wel 200-400 euro voor 2 personen.
Verder nog geen ervaringen mee, maar we gaan het in september avonturen.
Ze zijn aangesloten bij de SGR dus je kunt geen buil vallen lijkt me.
Waren de goedkoopste met de reis en dat scheelde wel 200-400 euro voor 2 personen.
Verder nog geen ervaringen mee, maar we gaan het in september avonturen.
Ze zijn aangesloten bij de SGR dus je kunt geen buil vallen lijkt me.
Hallo,
Ik heb via Tourplan mijn reis geboekt met vertrek 13 juli 2007. We hadden 5 uur vertraging daardoor kwamen wij om 3.45 turkse tijd aan. Er stond niemand van Tourplan op het vliegveld, maar gelukkig nog wel de buschauffeur. Wij hebben een 7 nachten geboekt en zijn er maar 6 geweest, ik heb Tourplan nu 2 maal gemaild en geen enkele reactie. Is er iemand die dit ook bij deze organistaie heeft meegemaakt.
Hoor het graag,
Ciska
Ik heb via Tourplan mijn reis geboekt met vertrek 13 juli 2007. We hadden 5 uur vertraging daardoor kwamen wij om 3.45 turkse tijd aan. Er stond niemand van Tourplan op het vliegveld, maar gelukkig nog wel de buschauffeur. Wij hebben een 7 nachten geboekt en zijn er maar 6 geweest, ik heb Tourplan nu 2 maal gemaild en geen enkele reactie. Is er iemand die dit ook bij deze organistaie heeft meegemaakt.
Hoor het graag,
Ciska
-
Wij kwamen vorig jaar ook 1 dag later aan dan gepland. We hadden 3 uur vertraging. Het hangt van het tijdstip af waarop je vertrekt. Als de 1 minuut voor 12 dan is dat nog steeds dag 1.
We waren dus ook pas de volgende dag weg. Het was over 12 uur.
Overigens was de reden van vertraging een hele stomme zet van een paar andere medelanders die uitstapten in eindhoven en de koffers nog in het vliegtuig hadden. Dus moesten alle koffers gecheckt worden.
Ik heb zelf geen klacht ingediend. Weet dat het vaak een hoop gedoe is. Maar in principe heb je er wel recht op. Maar dat is zo'n laag bedrag vaak.
Als je lid bent van de ANWB zet die er dan achter. Die hebben voor ons ook een keer rechtsbijstand verleend.
We waren dus ook pas de volgende dag weg. Het was over 12 uur.
Overigens was de reden van vertraging een hele stomme zet van een paar andere medelanders die uitstapten in eindhoven en de koffers nog in het vliegtuig hadden. Dus moesten alle koffers gecheckt worden.
Ik heb zelf geen klacht ingediend. Weet dat het vaak een hoop gedoe is. Maar in principe heb je er wel recht op. Maar dat is zo'n laag bedrag vaak.
Als je lid bent van de ANWB zet die er dan achter. Die hebben voor ons ook een keer rechtsbijstand verleend.
Wij gaan 15 dagen via tourplan. Na vergelijking van meerdere aanbieders is tourplan de goedkoopste. Scheelde bijna 400 euro met oad. Inderdaad goed kijken voor je boekt
Gisteren een aangetekende klachtenbrief verstuurd naar Tourplan.
Wij (gezin met 2 jonge kinderen) + 5 families tevens met jonge kinderen hebben 12 uur lang op het vliegveld van Bodrum gezeten, omdat ons vliegtuig van Onur Air vertraging had. Terwijl alle andere reisorganisaties een dag eerder wel waren ingelicht van dit feit. Echt schandalig! (We hebben de avond voor vertrek nog geinformeerd i.v.m. vertragingen, maar er waren geen veranderingen te melden). Onze reisleider aldaar was niet bereikbaar. In loop van de dag hebben we telefonisch contact gehad met ene Mirjam van Tourplan. Deze dame adviseerde om een klachtenbrief op te stellen en de bonnetjes te bewaren van de gemaakte kosten. Afsluitend van het telefoongesprek wilde ik graag de volledige naam van deze mvr. weten. Dat wilde ze echter niet geven... Erg vreemd?? Mijn advies: niet boeken bij Tourplan!
Wij (gezin met 2 jonge kinderen) + 5 families tevens met jonge kinderen hebben 12 uur lang op het vliegveld van Bodrum gezeten, omdat ons vliegtuig van Onur Air vertraging had. Terwijl alle andere reisorganisaties een dag eerder wel waren ingelicht van dit feit. Echt schandalig! (We hebben de avond voor vertrek nog geinformeerd i.v.m. vertragingen, maar er waren geen veranderingen te melden). Onze reisleider aldaar was niet bereikbaar. In loop van de dag hebben we telefonisch contact gehad met ene Mirjam van Tourplan. Deze dame adviseerde om een klachtenbrief op te stellen en de bonnetjes te bewaren van de gemaakte kosten. Afsluitend van het telefoongesprek wilde ik graag de volledige naam van deze mvr. weten. Dat wilde ze echter niet geven... Erg vreemd?? Mijn advies: niet boeken bij Tourplan!
Wij hadden een reis bij Tourplan geboekt naar Turkije en zijn ter plaatse in een ander hotel overgeboekt. Dit hotel was beduidend minder. Ter plaatse flink geklaagd en gebeld naar Nederland, maar er kon niets meer veranderd worden. Terug in Nederland klachtenbrief geschreven. Nadat hierop niet gereageerd werd door Tourplan, hebben we rechtshulp ingeschakeld. Uiteindelijk slechts een geringe vergoeding gekregen.
We hebben hiervan geleerd.
Nooit geen Tourplan meer.
Nooit geen touroperator meer die niet is aangesloten bij de ANVR, waardoor je niet naar de Geschillencommissie Reizen kunt stappen.
Krijgen van je recht wordt daardoor een te dure zaak om aan te beginnen.
We hebben hiervan geleerd.
Nooit geen Tourplan meer.
Nooit geen touroperator meer die niet is aangesloten bij de ANVR, waardoor je niet naar de Geschillencommissie Reizen kunt stappen.
Krijgen van je recht wordt daardoor een te dure zaak om aan te beginnen.