LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukencompact

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Dimitro

Keukencompact

Ongelezen bericht door Dimitro »

Wie heeft ervaring met keukencompact. Ze hebben vestigingen in r'dam, den haag, alblasserdam en nieuwegein. Graag jullie reactie's.

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

ik heb een keuken in bestelling staan bij keukencompact in rotterdam.
helaas kreeg ik vandaag te horen dat keukencompact failliet is. ik heb ze direct gebeld, en inderdaad bleek dit waar, ze zitten nog te wachten op de currator. gelukkig geen aanbetaling gedaan, maar ik zal even af moeten wachten wanneer en óf de keuken komt.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door slik »

Prima bedrijf....goede keukens...perfecte service.....wel erg lange levertijd....zeeeeeeeeeeeeeer lang....

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Helaas kan ik als verkoper bij deze zaak bevestigen dat dit zo is....
Hopelijk gaan we een doorstart maken en kunnen we verder gaan met ons werk.
Ik kan melden dat we alles in het werk hebben gesteld om te zorgen dat er zo weinig mogelijk mensen gedupeerd zijn, en dat is naar mijn weten gelukt!

objektieve vakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 mei 2006 07:27

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door objektieve vakman »

Als er vragen zijn over Beckermann keukens.....

de agent voor Beckermann is :

[email protected]

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

heyy Karel hoe is tie?!

Hopelijk zien we elkaar nog eens!

objektieve vakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 mei 2006 07:27

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door objektieve vakman »

Hé Adje,

We zien elkaar vast nog. Er is werk genoeg.

Tot gauw !

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Bedankt he!

B. uit Alblasserdam

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

hallo adje viseur, denk je dat wij onze bestelde keuken nog kunnen verwachten? Keukencompact is toch aangesloten bij het CBW?

Groeten, Sandra

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Was er al een leverweek afgesproken??
In principe zal je , indien er een doorstart plaats zal vinden, de mogelijkheid hebben om de keuken tegen de bestaande voorwaarden te krijgen.
Je zal denk ik spoedig bericht ontvangen van degene die ermee doorgaat en de orderportefeuille van ons overneemt.
Bedenk wel dat je het recht hebt om ook ergens anders een keuken te bestellen...
Gelukkig heb je niets aanbetaald, dus zal je er geen financiele gevolgen aan ondervinden,maar er komt op dit moment niks meer binnen bij ons, dus als jullie keuken nog niet in het magazijn stond, wat niet het geval zal zijn want anders waren jullie daar al van op de hoogte gebracht, zal hij in ieder geval niet in de afgeproken leverweek komen...
Ik wil in ieder geval namens mij en mijn collega's van filiaal rotterdam laten weten dat we het erg jammer vinden voor u en voor onszelf,
we hebben klantvriendelijkheid altijd hoog in het vaandel gehad, maar helaas zijn er dingen waar je als verkoper geen invloed op hebt...

objektieve vakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 mei 2006 07:27

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door objektieve vakman »

Enkele keukenbestellingen zijn al door een andere firma overgenomen. Wacht even af tot je bericht krijgt. Voordat je een tweede keuken besteld.

Karel de Weger
Beckermann Keukens

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

Bedankt voor jullie reactie!

Er was al een leverweek afgesproken maar hij stond niet klaar in het magazijn. Is keukencompact nu aangesloten bij het CBW en welke keukenzaken verkopen naast Keukencompact en de Keukenknaller Beckermann keukens ?Ik had namelijk een prachtige keuken uitgezocht maar er was nogal een prijsverschil.
Ik vind het erg jammer van Keukencompact. Ik ben er inderdaad uitstekend geholpen.

Groeten, Sandra

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

Of kan ik hem ook bij de objectieve vakman bestellen voor een mooi bedrag?

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door slik »

Voor een mooi bedrag kun je hem ook bij mij bestellen,.....wat is dat mooie bedrag?

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

hallo slik,

ben je ook importeur?

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

hallo Sandra,

hier volgen de zaken waar naar mijn weten Beckermann wordt verkocht:

Keukenspectrum
Frens keukens in Alblasserdam
Henry's Kitchens

En volgens mij kan je inderdaad ook bij de objektieve vakman terecht, daar moet je voor naar Culemborg, en ik denk dat hij je zeker zal helpen om de prijs zoveel mogelijk te kunnen handhaven!!
Zijn e-mail adres heeft hij volgens mij hierboven ergens vermeld...

gr.B

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

bedankt! daar kan ik wat mee.

groeten, Sandra

Eduardo Design
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2006 10:23

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Eduardo Design »

Hoogstadkeukens in vlaardingen heeft beckermann keukens ook greeploos van de trendline gaat daar eens kijken

objektieve vakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 mei 2006 07:27

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door objektieve vakman »

Voor Beckermann informatie en dealeradressen :

Karel de Weger (Agent voor Beckermann)
[email protected]
Tel.: 0651507550

Er zijn circa 50 dealeradressen in heel nederland.

marc41
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 mei 2006 20:53

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door marc41 »

Beste Sanpaul,

Zoals de objektieve vakman al geschreven heeft zou ik heel even wachten met verdere actie nemen omdat, zoals hij schrijft, er al orders ondergebracht zijn bij andere keukenzaken. Er zijn genoeg alternatieve zaken waar je op een prettige manier geholpen wordt en waar Beckermann verkocht wordt. Maar..... voordat je inderdaad 2 keukens gekocht hebt zou ik heel even wachten wat er gaat gebeuren. (ondanks dat ik heel goed kan begrijpen dat je op erg hete kolen zit). Het CBW zal in dit geval (nog) niet veel voor je kunnen betekenen. Je aanvraag in behandeling nemen zal al enige tijd duren en dan weet jij misschien allang wat er gaat gebeuren... Als je nu direct elders een keuken gaat bestellen en je er dus eigenlijk 2 besteld hebt dan heb je denk ik een grotere kans bij het CBW terecht te komen dan nu.

Nogmaals, probeer even wat geduld uit te oefenen en wacht even de officiele weg af hoe je verder kan en moet. Die mooie Beckermann keuken kan je in ieder geval elders ook krijgen dus dat is in ieder geval een geruststelling die je sowieso al hebt.

Voor de juiste adressen van Beckermann dealers kan je het email adres van de agent op dit forum vinden.

Succes met alles !!

Gesloten