LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] badkamers in spijkenisse

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marsyl
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2006 15:07

badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door marsyl »

Hallo, wij zijn op zoek naar een andere badkamer en willen graag ervaringen over badkamerzaken in de omgeving van Spijkenisse.

Onder andere over Wooning, Engelen, Utberg, Van Noort en Keuken & Bad 3000.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door slik »

Keuken en bad 3000 te Spijkenisse is een echte aanrader.....

mccloud123
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2006 19:32

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door mccloud123 »

we hebben goede ervaringen met engelen, maar we zijn afgelopen zaterdag op een opening van een nieuw bedrijf geweest in Oostvoorne, en dat was toch wel zo geweldig, goed advies, ze denken echt met je mee, en de prijzen zijn niet overdreven. Ze doen alles, dus je hebt geen omkijke naar plannen, bestellen en zo.
Bedrijf heet Hevero, weet het adres zo niet, maar het is op industrieterrein pinnepot

marsyl
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2006 15:07

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door marsyl »

dank je voor de tip mccloud123. We zullen er eens gaan kijken.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door slik »

Dank je mccloud123.........Wat is er mis met mijn advies?

mccloud123
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2006 19:32

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door mccloud123 »

niets mis mee slik , vertel alleen mijn ervaring, zie wat je er mee doet.

marsyl
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2006 15:07

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door marsyl »

Sorry slik, ik had jouw tip even over het hoofd gezien. :oops:

Ik had ingeschakeld dat ik een mailtje kreeg bij een reactie, en als je dan op de link klikt, krijg je gelijk de laatste reactie.

Maar kan je wat meer vertellen over jouw ervaringen met keuken en bad 3000?

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door slik »

marsyl,.. jij bent een goed mens......ik niet.

marsyl
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2006 15:07

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door marsyl »

waarom vind je keuken en bad 3000 een echte aanrader slik?

het mannetje
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:42

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door het mannetje »

Keuken en bad 3000 is niet CBW erkend !!! in Spijkenisse dan
:evil: :evil: :evil:

keukenhulp
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:25

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door keukenhulp »

joh.... niet cbw erkend. Nou en???? noem mij eens een sterk argument waarom een zaak cbw erkend zou moeten zijn?

ik vind die cbw erkenning dikke flauwekul

ons bedrijf is ook niet cbw erkend, maar wij hebben er nog nooit een keuken minder door verkocht hoor,
wij doen niet aan aanbetaling, dus klant loopt daarmee al geen risico
als er onverhoopt problemen zijn, dan doen we er alles aan om dit op te lossen, we komen er altijd uit!! en die ene klant in de 5 jaar die we niet tevreden kunnen krijgen nou die mag naar de rechter toe stappen hoor, maar neem maar van mij aan dat we altijd het naar redelijkheid hebben geprobeert op te lossen.
Onze verkoopsvoorwaarden zijn opgesteld door een erkend bureau en zijn consument vriendelijk en goedgekeurd door kamer van koophandel

Ik zie geen enkele reden waarom zijn cbw erkend zouden willen worden. verkoop er echt geen keuken meer door.

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij was de eerste reactie van slik nogal cynisch bedoeld.
noem mij eens een sterk argument waarom een zaak cbw erkend zou moeten zijn?
-toegang tot geschillencommissie
-bij overschrijding van vermoedelijke levertijd met een maand, kan de consument kosteloos de overeenkomst ontbinden.

Ik ben met keukenhulp eens dat je beter een goede, niet cbw erkende winkel kan hebben dan een slechte wel cbw erkende winkel.

marc41
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 mei 2006 20:53

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door marc41 »

De CBW erkenning kan voor een consument absoluut een bepaalde zekerheid bieden. Het is echter niet altijd zo dat dit iets zegt over de kwaliteit van de zaak waar je koopt. Ik ben het volledig met 16again eens dat je beter een goede niet erkende winkel kan hebben dan een slechte wel erkende winkel. Fijn dat er een geschillencommissie is maar ik denk dat je als klant beter af bent met een bedrijf dat eventuele klachten gewoon naar behoren afhandelt dan met een bedrijf dat dit niet doet en waar je, na een slepende briefwisseling en opname van je eigen vrije dagen, voor de geschillencommissie je gelijk moet gaan halen.

keukenhulp
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:25

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door keukenhulp »

-toegang tot geschillencommissie
-bij overschrijding van vermoedelijke levertijd met een maand, kan de consument kosteloos de overeenkomst ontbinden.
toegang tot een geschillencommissie: hmmm als het al zover is, dan is de relatie met de klant al zo verstoord, dan doe je het naar mijn idee als keukenbedrijf niet juist.
de klant kan inderdaad naar een geschillencommissie stappen, maar als hij heeft gekocht bij een niet cbw erkend bedrijf dan kan de klant naar een rechter toe gaan. dus ik zie dit niet als een sterk argument

overschrijding van de levertijd met een maand?? hallo? overschrijding met een maand? kom op he....
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik vind overschrijding van de levertijd helemaal niet toelaatbaar, ook in ons bedrijf niet. Je maakt afspraken en die kom je na, hoe dan ook. afspraak is afspraak.

en ik denk dat er vele keukenzaken op eenzelfde manier denken, dus tja ik denk dat mond op mond reclame 10 keer zo belangrijk is dan die hele cbw erkenning. Als keukenverkoper adviseer ik je dan ook informeer in je omgeving eens naar de ervaringen met het bedrijf...en als die goed zijn, dan is dat naar mijn idee veel belangrijker dan die hele cbw erkenning.

het mannetje
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:42

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door het mannetje »

Heey keukenhulp,

Alles jullie nu Failliet gaan, en de mensen hebben orders bij jullie, em hebben in de laatste fase alles betaald voor leveren, hoe los je dit op: Niet dus want je kan het niet oplossen zonder CBW :wink:

keukenhulp
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:25

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door keukenhulp »

hi hi hi leesbrilletje nodig?

wij doen niet aan aanbetaling en een klant betaald ook niet eerder bij ons dan wanneer hij de keuken in huis heeft

dus waar heeft hij dan het cbw voor nodig.

als we failliet zouden gaan, loopt een klant bij ons geen financieel risico.
en wat doet het cbw als je failliet gaat en je hebt al een aanbetaling gedaan dan wordt die aanbetaling toch in mindering gebracht bij een ander bedrijf wat ook cbw erkend is?? ja duhhhhhhhh het andere bedrijf rekent natuurlijk fijn opgewaardeerde brutoprijzen. nee fijn is dat als je alsnog zelf je aanbetaling financiert want anders had je dat minimaal wel aan korting gekregen hoor.....

Iedere keukenzaak moet zelf maar weten of hij bij het cbw wil zijn aangesloten, ik heb alleen geprobeert aan te geven dat een winkel die niet bij het cbw is aangesloten niet per definitie een slechte en/of onveilige winkel is
de klant moet gewoon kopen waar hij zich lekker bij voelt.

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door 16again »

@mannetje,
Als je al volledig betaald hebt voor levering en de winkel gaat failliet, dan ben je ook bij een CBW winkel gewoon je geld kwijt!
De CBW aanbetalingsgarantie werkt maar tot 15% van het aankoopbedrag.
In de praktijk kan ook die 15% tegenvallen: Dit wordt als korting verrekend bij een vervangende aankoop. Echter, de winkel is niet verplicht die korting te verstrekken als je een reeds afgeprijsd artikel aanschaft.....

@keukenhulp,
Een bedrijf als seats en sofas (geen keukens, wel woonbranche) heeft in de voorwaarden een extra termijn voor levering opgenomen van maar liefst een half jaar! (m.i. onredelijk bezwarend)
Ben je als consument mooi klaar als levering echt op zich laat wachten....

jinks
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:55

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door jinks »

Interessante discussie over wel of niet CBW-aangesloten bedrijven.
Maar het heeft niet veel met de vraag te maken.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door loesjes »

Op het forum onderdeel aannemers en installateurs kun je veel meer info vinden over badkamers en badkamer vragen

dus ik denk dat dit topic daar ook veel beter tot zijn recht komt

Daarnaast denk ik dat hier juist zeer zinvolle informatie wordt gegeven waar ook de topic beginner veel aan kan hebben. Hij kan zo zijn eigen oordeel maken of hij wel of niet bij een cbw erkende badkamer dealer wil kopen.

jinks
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:55

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door jinks »

Dat is wel zo Loesjes, maar de topic beginner vraagt toch duidelijk om ervaringen met badkamerzaken in Spijkenisse.

Ze vraagt niet of de zaken die ze in de vraag noemt aangesloten zijn bij het CBW, dat is namelijk zo op de site van het CBW op te zoeken.
In Spijkenisse is alleen Engelen als badkamerzaak aangesloten bij het CBW.

Blijkbaar wil ze dus een keuze maken aan de hand van ervaringen die men met de verschillende zaken heeft.

Gesloten