LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanneer en hoe incasso
wanneer en hoe incasso
Ben benieuwd hoe zoiets werkt.
Ben in febr voor mezelf begonnen en nu al betalingsproblemen, tot op heden heeft me opdrachtgever NIETS overgemaakt dus we zijn al ruim 3mnd verder en als ik tel kontakt op neem is het al onderweg
Dit gezeik duurt me te lang wat en hoe schakel je een incassoburo in
Ben in febr voor mezelf begonnen en nu al betalingsproblemen, tot op heden heeft me opdrachtgever NIETS overgemaakt dus we zijn al ruim 3mnd verder en als ik tel kontakt op neem is het al onderweg
Dit gezeik duurt me te lang wat en hoe schakel je een incassoburo in
Re: wanneer en hoe incasso
bel een incassobureau in uw woonplaats en maak een afspraak, dan gaat het balletje rollen....
Dat snap ik maar voor dat balletje gaat rollen graag een financieel inzicht vaak kost het al meer als het opleverd. Het gaat hier om 335€ dus loont het
Dag kazana,
Incassobureau
Bij onderstaand incasso-bureau kun je terecht. Dit incasso-bureau werkt op basis van no cure no pay tot aan een maximum van € 750,-. Daarboven (tot aan € 5000,-) betaal je bij geen sukses maar € 29,95.
Contactgegevens Nedincasso
Nedincasso
Postbus 95
6800 AB
Arnhem
Bezoekadres:
Cronjéstraat 10
6814 AH Arnhem
http://www.nedincasso.nl/
Algemeen tel: +31 (0) 26 - 3724 404
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Verkoop +31 (0) 26 - 3724 508
Email: [email protected]
Overige
KvK Handelsregister 09 14 63 32
BTW nummer NL 8139.70.209.B01
Vriendelijke groet, Paula.
Incassobureau
Bij onderstaand incasso-bureau kun je terecht. Dit incasso-bureau werkt op basis van no cure no pay tot aan een maximum van € 750,-. Daarboven (tot aan € 5000,-) betaal je bij geen sukses maar € 29,95.
Contactgegevens Nedincasso
Nedincasso
Postbus 95
6800 AB
Arnhem
Bezoekadres:
Cronjéstraat 10
6814 AH Arnhem
http://www.nedincasso.nl/
Algemeen tel: +31 (0) 26 - 3724 404
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Verkoop +31 (0) 26 - 3724 508
Email: [email protected]
Overige
KvK Handelsregister 09 14 63 32
BTW nummer NL 8139.70.209.B01
Vriendelijke groet, Paula.
Dank je wel hier ga ik mee aan de slag
maar ze kunnen ook alleen maar briefjes schrijven...
Heb het betreffende bedrijf nog 1 werkweek de tijd te geven om te betalen zoniet dan naar incasso,tja je moet toch wat
ik denk dat hun dit beter kunnen verwoorden als ik, ik werk alleen maar
ik denk dat hun dit beter kunnen verwoorden als ik, ik werk alleen maar
Het verwoorden is me toch gelukt
Kazana je kunt een incassobureau inschakelen voor ht eventuele schrikeffect. Echter zij kunnen inderdaad niet meer doen dan een brief sturen
Als je echt gerechtelijke stappen wilt ondernemen zal je een gerechtsdeurwaarder in moeten schakelen. Zijn kunnen via de gerechtelijke weg beslagleggeing, loonbeslagen etc. afdwingen.
Als je echt gerechtelijke stappen wilt ondernemen zal je een gerechtsdeurwaarder in moeten schakelen. Zijn kunnen via de gerechtelijke weg beslagleggeing, loonbeslagen etc. afdwingen.