LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 AFSCHUWELIJK!!!!!
TELE2 AFSCHUWELIJK!!!!!
TELE2, EEN WAARDELOOS BEDRIJF!!!!
5 dec 2005 aangemeld voor internet tele2, ruim twee maanden te laat met de oplevering, overigens zonder uitleg verklaring of excuus, vervolgens aansluiting een factor 10 te traag.
telefoon via tele2: overschakeling niet in gang gezet.
Verkeerde pakket geleverd, zonder overleg. Internet werderom een factor 10 te traag. Kortom, de ene fout na de andere.
Maar het ergste is nog: ZE WIJGEREN IETS OP TE LOSSEN!!!
Ze zijn steeds erg netjes aan de telefoon, maar lossen niets op. Je wordt van t kastje naar de muur gestuurd en gewoon belazerd. Ze maken gedane toezeggingen niet waar. Na ruim 50 uur bellen met de klantenservices van tele2 heb ik het opgegeven. Alles wat ik wilde was gewoon een oplossing.....
Wat een verschrikkelijke organisatie!!!
SVP Tros Radar, ga dit onderwerp nog eens aan want ik heb nog niet eerder zo'n waardeloos en oplichtend bedrijf meegemaakt. (Heb eenuitgebreide logging van de afgelopen 6mnd geschiedenis met tele2, wil ik u graag toelichten. Helaas ben ik niet de enige gedupeerde en is het m.i. wel een plekje in uw uitzending waard.)
5 dec 2005 aangemeld voor internet tele2, ruim twee maanden te laat met de oplevering, overigens zonder uitleg verklaring of excuus, vervolgens aansluiting een factor 10 te traag.
telefoon via tele2: overschakeling niet in gang gezet.
Verkeerde pakket geleverd, zonder overleg. Internet werderom een factor 10 te traag. Kortom, de ene fout na de andere.
Maar het ergste is nog: ZE WIJGEREN IETS OP TE LOSSEN!!!
Ze zijn steeds erg netjes aan de telefoon, maar lossen niets op. Je wordt van t kastje naar de muur gestuurd en gewoon belazerd. Ze maken gedane toezeggingen niet waar. Na ruim 50 uur bellen met de klantenservices van tele2 heb ik het opgegeven. Alles wat ik wilde was gewoon een oplossing.....
Wat een verschrikkelijke organisatie!!!
SVP Tros Radar, ga dit onderwerp nog eens aan want ik heb nog niet eerder zo'n waardeloos en oplichtend bedrijf meegemaakt. (Heb eenuitgebreide logging van de afgelopen 6mnd geschiedenis met tele2, wil ik u graag toelichten. Helaas ben ik niet de enige gedupeerde en is het m.i. wel een plekje in uw uitzending waard.)
Re: TELE2 AFSCHUWELIJK!!!!!
Is het nodig om dat dubbel te posten dan?
Er wordt continue overal gewaarschuwd voor Tele2. Als je dan nog Tele2 neemt ligt het ook aan jezelf denk ik.
Er wordt continue overal gewaarschuwd voor Tele2. Als je dan nog Tele2 neemt ligt het ook aan jezelf denk ik.
-
'k kan begrijpen dat mensen erop ingaan als je je er niet echt in verdiept hebt. 'k ben er zelf ook klant geweest en onderschrijf deze post volledig. Hoe Tele2 met z'n klanten omgaat is gewoonweg A-sociaal, wat mij betreft mag dat hele bedrijf vandaag nog van de kaart geveegd worden, niet normaal! 'k heb m'n ervaringen met deze ballentent al vaker op dit forum gezet dus daar hier niet verder op in maar heb maar 1 advies: kom er zo gauw mogelijk vanaf en/of ga er zeker niet mee in zee!
al weken ben ik bezig met Tele2.Ik ben iemand van de eerste tijd, maar nu heb ik behoorlijk wat problemen. Ik had adsl en telefoon bij tele2. nu boden ze aan een compleet liht pakket. Dus digitale telefonie. Een regelrechte ramp. Zij zouden het KPN abonnement opzeggen zodra het digitaal werd, nou mooi niet dus.abonnement is opgezegd maar telefoon heb ik niet meer. Zit nu vanaf 24 mei zonder telefoon. Alleen mijn mobiel, maar als ik tele2 bel duurt het weet ik hoelang voor de aansluiting er is. duur dus. Via internet krijg je gewoon geen bericht terug. Ik word er helemaal gek van. Helaas is het overstappen ook geen optie, dat heeft ook veel problemen en zo handig ben ik nu ook weer niet met internet etc.
-
Neem dan lekker en gewoon upc, daar zal je dan meemaken hoe het ok slechter kan, heb al lang versatel het tegenwoordige tele2,en hiervoor upc dan wet je pas echt wat slecht is, en kpn maar niet te noemen
al eerder maakte ik melding van tele2 digitale telefonie. Weken heb ik zonder telefoon gezeten, totdat eindelijk iemand belde en via een code mijn telefoon kon aktiveren. Ik zou ook een tegemoedkoming krijgen voor de extra kosten van mijn mobiel (dit moet ik nog afwachten).
goed ik blij, maar na een week terwijl ik met mijn zieke dochter zat te bellen, weg telefoon en nu zit ik alweer een paar dagen zonder telefoon. Op mijn e-mail is nog niet gereageerd. Mobiel is het te kostbaar ze te bellen, wachttijd meer dan 3 minuten etc. Wat een verschrikking dat tele2, en overstappen gaat niet een twee drie, kontrakt van een jaar. Wie weet een ooplossing !!!
Janady
goed ik blij, maar na een week terwijl ik met mijn zieke dochter zat te bellen, weg telefoon en nu zit ik alweer een paar dagen zonder telefoon. Op mijn e-mail is nog niet gereageerd. Mobiel is het te kostbaar ze te bellen, wachttijd meer dan 3 minuten etc. Wat een verschrikking dat tele2, en overstappen gaat niet een twee drie, kontrakt van een jaar. Wie weet een ooplossing !!!
Janady
-
Jammer dat ik dat nu pas lees!
Ook ik heb me laten verleiden, en mijn KPN-ISDN opgezegd om Tele2 Compleet Lite te bestellen.
Ook ik zit nu dus zonder telefoon!
En inderdaad, bellen met de helpdesk helpt niet.
Sterker nog, daar zitten een aantal van de straat geplukte part-timers, die er nog minder van weten dan ik (en dat wil wat zeggen).
Ook krijg ik steeds verschillende informatie: "het kabltje moet in de linkse FXS-ingang"; "Nee, het kabeltje moet in de rechtse ingang"; "Nou mijnheer, het maakt eigenlijk niet uit waar u het insteekt".
Maar telefoon heb ik nog steeds niet.
En reageren op email... waarschijnlijk hebben ze daar gewoon een automatische email-verwijderaar aan staan!
Ach, was ik maar...
Ook ik heb me laten verleiden, en mijn KPN-ISDN opgezegd om Tele2 Compleet Lite te bestellen.
Ook ik zit nu dus zonder telefoon!
En inderdaad, bellen met de helpdesk helpt niet.
Sterker nog, daar zitten een aantal van de straat geplukte part-timers, die er nog minder van weten dan ik (en dat wil wat zeggen).
Ook krijg ik steeds verschillende informatie: "het kabltje moet in de linkse FXS-ingang"; "Nee, het kabeltje moet in de rechtse ingang"; "Nou mijnheer, het maakt eigenlijk niet uit waar u het insteekt".
Maar telefoon heb ik nog steeds niet.
En reageren op email... waarschijnlijk hebben ze daar gewoon een automatische email-verwijderaar aan staan!
Ach, was ik maar...
-
Zou het dan toch helpen?
Een dag nadat ik mijn berichtje op dit forum had geplaatst was de zaak in orde. Of lag het toch aan het feit dat ik ditmaal iemand van de helpdesk aan de telefoon had die wél wist waar het over ging?
Voorlopig is dus alles geregeld.
Omdat ik voor nummerbehoud had gekozen werkt mijn telefoon voorlopig met een tijdelijk nummer (wel lekker rustig)
Het (terug)omzetten naar mijn "oude" nummer, zoals dat in de telefoongids staat, kan nog wel een paar weken duren.
Nou ja, als dat alles is.
Och, we moeten maar zo denken...alle begin is moeilijk.
Ook voor telecom-bedrijven.
Een dag nadat ik mijn berichtje op dit forum had geplaatst was de zaak in orde. Of lag het toch aan het feit dat ik ditmaal iemand van de helpdesk aan de telefoon had die wél wist waar het over ging?
Voorlopig is dus alles geregeld.
Omdat ik voor nummerbehoud had gekozen werkt mijn telefoon voorlopig met een tijdelijk nummer (wel lekker rustig)
Het (terug)omzetten naar mijn "oude" nummer, zoals dat in de telefoongids staat, kan nog wel een paar weken duren.
Nou ja, als dat alles is.
Och, we moeten maar zo denken...alle begin is moeilijk.
Ook voor telecom-bedrijven.
Ja, dat is mij ook overkomen. Uiteindelijk had ik iemand die er verstand van had, echter een week later was het weer mis. Ik moest een bepaalde code intoetsen en had daarna weer telefoon met mijn eigen nummer. Dus na die week weer gebeld en gee-mailt maar werd aan volgens mij, aan het lijntje gehouden omdat het systeem plat lag. Het terugbellen gebeurde niet. Na weer een telefoontje (via mijn dochter) kreeg ik iemand die opnieuw die code gaf en waarempel, ik had weer telefoon. Dat is dus allemaal tijdelijk. Dat tijdelijke nummer heeft bij mij niet gewerkt, niemand kreeg mij tepakken, wel kon ik bellen, zag ik ook op de rekening. Dus Cor sterkte !!!!
-
Op 18 maart dit jaar zijn we overgestapt op tele2 lite. Ik weet wel hoe ze aan de benaming lite komen. Het is zo licht dat de telefoon het gewoon weg niet doet. We zijn al vanaf maart bezig om de telefoon in werking te krijgen. Geen reactie. Geen nieuwe modem ook nadat het 5 keer is toegezegd dat hij toch echt op de post is gestuurd. Dan een telefoontje om iets voor 5 op vrijdag middag dat ik alleen de modum hoef te resetten dan doet hij het weer. Mooi niet dus. KPN niet opgezegd dus alsnog een rekening. Onze mobielrekening loopt de spuigaten uit. Internet doet het wel. En dan weer niet. En dan weer wel. En alsmaar bloftens dat het echt opgelost wordt. Ik ben geneigd gewoon naar de rechter te stappen en ze aanteklagen wat ik ben het zat. Het is dat ik weet dat ik als kleine man toch geen kans maak. Het is zo frustrerend dat je als consument geen voet om op te staan heb. Inderdaad aan de telefoon zijn ze zeer beleeft. De mensen kunnen er ook niets aan doen. Iemand van het managerment vragen helpt ook niet want die zijn er niet.
Ik heb van Tele2 technische dienst een code ontvangen waardoor ik weer telefoon heb, echter na een week hield hij op. Na bellen geen goede reaktie. Volgens mij zijn de telefonistes niet goed op de hoogte. Op mijn e-mail kwam wel een reaktie. Nogmaals de code gekregen, en ja hoor weer telefoon. Ik krijg ook een tegemoetkoming van het mobiel bellen, dat wordt verrekend op de volgende nota.
Intussen is er weer gereageerd op mijn e-mail, voor het komende weekeinde zijn de problemen verholpen. Mijn vermogen was te laag en dat was technisch niet zo snel verholpen, maar als het goed is nu wel.\
Intussen is er weer gereageerd op mijn e-mail, voor het komende weekeinde zijn de problemen verholpen. Mijn vermogen was te laag en dat was technisch niet zo snel verholpen, maar als het goed is nu wel.\
in de brief van 28 maart wenst de marketing&salesmanager van tele2 mij alvast veel plezier met tele2 compleet lite !! nou we zijn inmiddels 3 maanden verder maar telefoon..... .....ho maar (wel internet gelukkig)
de mailtjes worden laat of helemaal niet beantwoord, en de enige schriftelijke reactie die ik gekregen heb spande helemaal de kroon : "wij hebben u telefonisch niet kunnen bereiken" afrekenen kunnen ze wel maar de beloofde service leveren doen ze dus niet ! Ik zit er helaas wel voor 12 maanden aan vast. is er nou echt geen enkele instantie die aan deze wantoestanden iets kan doen.
de mailtjes worden laat of helemaal niet beantwoord, en de enige schriftelijke reactie die ik gekregen heb spande helemaal de kroon : "wij hebben u telefonisch niet kunnen bereiken" afrekenen kunnen ze wel maar de beloofde service leveren doen ze dus niet ! Ik zit er helaas wel voor 12 maanden aan vast. is er nou echt geen enkele instantie die aan deze wantoestanden iets kan doen.
-
Joepi ik heb telefoon. Binnen 12 uur nadat ik dit had geplaatst werd ik gebeld. Ik schrok me kapot want ik had drie maanden m'n telefoon n iet gehoord. Alles was nu verholpen en onze telefoon doet het weer. Welliswaar op het tijdelijke nummer ma ja ik klaag niet. Vandaag kreeg ik weer een telefoontje over het maitje dat ik had gestuurd over de vergoedingen die ik eiste. (KPN rekening, mobiele kosten enz,) Ik hoop dat ze de beloftes die gedaan zijn nu zullen houden. Ik heb ook eventjes kunnen mopperen over de slechte service die ze gaven. Ik hoop dat het nu allemaal goed komt.
Begin maart (ik heb al een jr lang een klein ab. van tele2, aangezien ik op kamers woon) hebben mijn vriend en ik gevraagd (beide abonnement om te bellen nr elkaar)
om een verlenging + nieuwe telefoon. Bij hem ging t goed, bij mij niet.
Ik kreeg een vernieuwing: deze hebben ze kunnen omdraaien nadat ik ontzettend boos was geworden.
Tele2 heeft nog steeds een NOKIA van mij; ze vertikken het mij te geven. Bel ik Tele2 op, zeggen zij dat deze al 5!!!!x bezorgd is door SelektVracht, nee dus!
Ik bel iedere week, ze weten mij ah lijntje te houden.
Ik ben het zo beu met Tele2. De hele organisatie klopt niet en de bezorgers liegen tegen Tele2.
Je begint je als klant machteloos te voelen. Wat kan er aan doen?
Vorige week gebeld, ik moet wachten en wachten totdat zij hebben doorgekregen van wie zij 5!!!x een handtekening hebben gekregen als bewijs van ontvangst!
Ik kreeg een vernieuwing: deze hebben ze kunnen omdraaien nadat ik ontzettend boos was geworden.
Tele2 heeft nog steeds een NOKIA van mij; ze vertikken het mij te geven. Bel ik Tele2 op, zeggen zij dat deze al 5!!!!x bezorgd is door SelektVracht, nee dus!
Ik ben het zo beu met Tele2. De hele organisatie klopt niet en de bezorgers liegen tegen Tele2.
Vorige week gebeld, ik moet wachten en wachten totdat zij hebben doorgekregen van wie zij 5!!!x een handtekening hebben gekregen als bewijs van ontvangst!
Begin maart (ik heb al een jr lang een klein ab. van tele2, aangezien ik op kamers woon) hebben mijn vriend en ik gevraagd (beide abonnement om te bellen nr elkaar)
-
beste i als je je tel terug wil is een keer dreigen met het opzeggen van tele2 meestal genoeg.als je dan te horen krijgt dat opzeggen niet kan geef je als antwoord dat er geen rechter is die tele2 gelijk geeft. en dat je graag de bevesteging zwart op wit wil hebben van jou hantekening. veel geluk.vr.gr.eer