LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Format

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Wils

Format

Ongelezen bericht door Wils »

Weet iemand welke keukenzaken in zuid/west Nederland het merk Format verkopen??? Ik heb op de site van Format gekeken maar kan geen dealers vinden. En de link www.euronorm.nl die op dit forum door Maxx is geplaatst brengt mij ook al niet veel verder. Alvast bedankt.

maxx

Re: Format

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Wils,

Als je op de site van Euronorm het contactformulier invult sturen ze de dealerinfo vanzelf door. Format wordt al een tijdje verkocht in Nederland. Henry's Kitchens verkoopt ze onder de naam Diamond collection maar zo heet alles daar. Het dealernetwerk is de laatste tijd ook behoorlijk uitgebreid dus er zal er altijd 1 in de buurt zijn.

Ik woon zelf in de regio waar jij zoekt, maar heb daar niet mijn winkel. We hebben op dit forum een afspraak dat we geen reclame maken dus moet je zelf zoeken. Misschien krijg je via Euronorm mijn gegevens opgestuurd, een balletje kan raar rollen.

Ik weet niet welke stijl keukens jij naar op zoek bent, maar de greeploze lijn van Format is echt subliem. Daarnaast hebben ze een nieuwe lichting fronten die echt zeer mooi is. Alles van zeer hoge kwaliteit zonder de hoge prijs.

Veel plezier met uitzoeken. Als je straks een offerte hebt, laat het dan even weten!!!

MVG

Wils

Bedankt Maxx, wij zijn op zoek naar een hoogglans greeploze keuken maar als ik de site van euronorm.nl open, krijg ik iets van een in aanbouw zijnde site van aandrijftechniek. Vermoedelijk is dus de juiste site hier niet aangegeven. Weet je misschien de correcte URL??? Groet.

Wils

Sorry, Ik heb de site al gevonden. Het is www.euronorm.com

maxx

Hoogglans wit en greeploos. Mooie combinatie. Wij hebben zelf een witte greeploze keuken staan met 10cm dikke wenge stollen rondom.

Ziet er strak uit. Jammer dat je geen foto's kunt plaatsen hier. Henry's heeft alleen het greeploze assortiment van Format, dacht ik. Daar kun je dus terecht. Kijk wel uit met die opgedraaide prijzen, netto onder de streep is belangrijk!

MVG

Wils

Maxx, Je mag dan misschien geen foto's plaatsen maar kan je aangeven in welke plaats je winkel is gevestigd?? Dan google ik de juiste locatie wel uit. Ik zou die Format keuken namelijk wel eens in het echt willen zien.

maxx

Google Format keuken Noord-holland

MVG

Wils

Ik vermoed dat ik wel weet waar ik mij moet vervoegen dus ik kom zeker even kijken.

Gesloten