LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onderhandelen niet mogelijk ?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
izala
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2006 14:30

onderhandelen niet mogelijk ?

Ongelezen bericht door izala »

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe keuken kwam ik een tijdje terug ook langs bij V enD ( Almat en Vendoplan ). Volgens de verkoper wordt er gewerkt met vaste prijzen en is afdingen niet mogelijk. Klopt dat ?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: onderhandelen niet mogelijk ?

Ongelezen bericht door maxx »

Is natuurlijk altijd mogelijk. Wij werken in principe op dezelfde manier, meteen de reeele prijs zonder handjeklap.

Sowieso is het belangrijker om te kijken naar de prijs onder de streep ipv het kortingspercentage. Sommige keukenzaken werken met opgewerkte prijzen zodat ze enorme kortingen beloven maar onder de streep duurder zijn.

Kwestie van vergelijken en opletten. Vraag de offerte anders ook eens aan bij KeukenPartners. Dat is namelijk ook Almat. Kun je gelijk zien of de verkoper gebakken lucht verkoopt of echt een eerlijke prijs geeft.

MVG

dubbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2005 09:09

Re: onderhandelen niet mogelijk ?

Ongelezen bericht door dubbel »

Een tijdje geleden hebben wij zelf een Almat keuken gekocht en daar is wel iets van de prijs afgegaan. Omdat wij heel tevreden zijn met de keuken, heb ik onlangs vrienden ook doorverwezen.

Zij hebben nu een offerte thuis liggen voor een Vendoplan keuken en dit blijken vastgestelde prijzen te zijn. Alleen als je alles zelf doet, gaat er wat van de prijs af. Deze prijzen staan al in de brochure voorgedrukt, dit was bij ons niet zo.

Ik vind wel dat maxx gelijk heeft en dat je naar het bedrag onder de streep moet kijken en niet naar de korting die je krijgt. En natuurlijk moet je een goed gevoel hebben over het bedrijf waar je de keuken koopt. Het is toch een flinke uitgave en je bent voor de 1e 10, 15 jaar wel klaar.

rma27
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2006 14:34

Re: onderhandelen niet mogelijk ?

Ongelezen bericht door rma27 »

ALMAT is matige kwaliteit tegen hoge adviesprijzen !!!!!!

Duana
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:25

Re: onderhandelen niet mogelijk ?

Ongelezen bericht door Duana »

Ik heb de negatieve ervaring bij Almat. Had een info boekje opgevraagd. Vervolgens werd ik bijna wekelijks opgebeld of ik geen afspraak wilde maken in de showroom (bij v&D).
Is mij te opdringerig.

lynn
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2006 15:02

Re: onderhandelen niet mogelijk ?

Ongelezen bericht door lynn »

Wij gruwelen van Almat, de kwaliteit op scharnieren is ok maar het lakwerk is matig en over de service achteraf zijn we niet te spreken. M.n. de klantenservice weet echt niet wat ze met een klacht aan moeten. Je betaalt alles vooraf en vervolgens laten ze het er gewoon bij zitten. Makkelijk toch ?
We hebben ons er in laten luizen, helaas ! :x :x

Gesloten