Och sommigen hebben aan een half woord genoeg, anderen snappen het nog niet met een heel boekwerk.agro: wie is er een betweter.
Maar jij ongetwijfeld wel, dat je hier upc zit op te hemelen zonder dat je naar eigen zeggen enige ervaring mee hebt en er ook niet werkzaam bent.
Dus wat je hier deponeert is gewoon wat gezwets van je in de ruimte, of is het toch zo dat je er stiekum werkt, maar je er voor schaamt, en laurent is natuurlijk je meerdere, moet wel met zijn intelligentie dat zou wel alles verklaren.
En o ja Laurent een geweldige service van upc je ongevraagd iets toesturen en dan vervolgens als je het niet tijdig terugstuurt je opgescheept wordt met een abonnement waar je niet om gevraagd hebt.
En dat noem je een geweldige service, doch het is asociaal arrogant het getuigd van geen greintje fatsoen hebben, en mogelijk ook nog niet eens wettelijk toegestaan.
(Elke garage zou je op deze manier een auto kunnen toesturen, en als je hem niet tijdig terugbrengt zit je vast aan een leasecontract) of andere leveranciers andere producten, als dit soort practijken wordt geaccepteerd kan je straks vanalles verwachten.
Zojuist op mijn vraag (hoera ze hebben antwoord gegeven) denk dat door Laurent is beantwoord, zeker gezien de inhoudelijke reactie was wel lachen om zoveel onbenul:
Hoezo opzeggen chello en telefonie? O ja das waar ook volgens Laurent heb ik dat wel vandaar natuurlijk deze reactie
Geachte mevrouw/heer,
Betreft: opzegging telefonie + chello
Naar aanleidng van de email die u heeft gestuurd op d.d. 09-06-2006 stuur wij u deze email.
Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken.
Maar dat is helaas niet gelukt. Wij adviseren u om telefonisch contact met ons op te nemen op het volgende nummer 0900-1580. Hier kunt u vragen naar de Retentie Desk.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Hoogachtend,
UPC Nederland
Retentie Desk
Geachte heer xx xx,
In reactie op uw bericht:
Informeren wij u graag als volgt:
Ik kreeg bericht dat jullie mij ongevraagd de zogenaamde digitale box gaan toezenden, WAAR IK NIET OM GEVRAAGD HEB.
WAT GEBEURT ER ALS IK DEZE ONTVANG, NIET AANSLUIT EN OOK HET BEDRAG DAT JULLIE MIJ IN REKENING GAAN BRENGEN NIET BETAAL????
Als jullie mij deze box toesturen kan die door jullie opgehaald worden, IK VERSTUUR DEZE IN GEEN GEVAL, dit op een tijdstip WAT MIJ SCHIKT.
This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person.