LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Provider aanpakken Hoe ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sjapo

Provider aanpakken Hoe ?

Ongelezen bericht door sjapo »

Via welke instantie of controlerend orgaan kan ik mijn provider aanklagen?

Sinds een halfjaar heb ik internet via HETNET van kpn dat tot voor 3 weken terug werkte.

Plotseling werkte mijn verbinding niet meer. Na lang zoeken en alles aan apparatuur 2x te hebben vervangen bleek het in mijn verbinding te zitten.

Via de klacht/helpdesk (noem het nog maar even geen service) kwamen ze er achter dat mijn account niet meer gekoppeld was aan mijn (oorspronkelijke) IP nummer. Vanwege een interne fout (volgens de desk) een dbase omzetting werkte dit niet meer.

Ondanks herhaaldelijk oproep om dit te herstellen is dit na 2-3 weken nog niks mee gebeurd!

BLW

Re: Provider aanpakken Hoe ?

Ongelezen bericht door BLW »

Je bent echt niet de enige met wie Het Net op een dergelijke manier omgaat zo weet ik inmiddels uit ervaring.

Gewoon maandelijks de poen innen en er verder niets tegen over zetten als het mis gaat. Dat is waar Het Net voor staat.

sjapo

Ongelezen bericht door sjapo »

nog steeds geen enkele reaktie 0, niks

ik begin een beetje te begrijpen waarom zij het goedkoopste abbo kunnen aanbieden...

Big

Ongelezen bericht door Big »

DAAR MOETEN ZIJ IETS AAN DOEN, AAN AL DIE INTERNET BEDRIJFJES DIE MAAR WAT AAN ROMMELEN EN JOU HET GELD UIT JE ZAK KLOPPEN,
EN ALS HET DAN MAAR WERKT, EN SERVICE, WAT IS DAT?? 8)

liester

Ongelezen bericht door liester »

Bij andere onderwerpen ook al gezegd:
De volgende automatische incasso storneren. Dan worden ze wel wakker!!

BLW

Ongelezen bericht door BLW »

Als je niet uitkijkt Liester, dan ben jij degene die zo meteen gestorneerd gaat worden. Of te wel Liester, misschien kun je jezelf beter bezig houden met dingen die je wel snapt!

Gesloten