LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online keukendingen?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Online keukendingen?

Ongelezen bericht door hera »

Ik wil graag van die anti-slip matten in mn laden en/ of bestekbakken ed. En ik wil de deur niet uit. Iemand tips?

jinks
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:55

Re: Online keukendingen?

Ongelezen bericht door jinks »

Kijk eens hier: http://www.kampeerwinkel.com/

en kies dan huishoudelijk en daarna anti-slip tapijt.

Maar ik denk dat een bezoekje aan Blokker of Marskramer een stuk goedkoper is.

Pfffff

Re: Online keukendingen?

Ongelezen bericht door Pfffff »

Ik wil de deur niet uit ??
Gewoon 2 jaar niet schoonmaken, blijft ook alles lekker staan slons

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Online keukendingen?

Ongelezen bericht door maxx »

Tjee Pffff,

Beetje humeurig antwoord op een normale vraag.

@Hera

Welk merk ladesysteem heb je in jouw keuken? Diverse merken voeren een eigen ladeindelingen-lijn. Blum heeft bijvoorbeeld Orgalux. Dat past perfect in de Blum laden. Alles van bestekbakken tot slipmatten etc.

Kijk eens op www.Orgalux.nl en er gaat een wereld voor je open. Je kunt het daar niet aanschaffen maar wel orienteren. Ze kunnen je daar ook verwijzen naar winkels in jouw buurt die het Orgalux-assortiment verkopen. Het is ook op diverse websites te bestellen oa. bij www.keukenonderdeel.nl

MVG

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Online keukendingen?

Ongelezen bericht door hera »

Pfff, ik werk 2 dagen in de week als assistent makelaar. Dan zit ik op kantoor, ren van huis naar huis en kan nog net een broodje naar binnen schuiven in een pauze. Daarnaast ben ik moeder van een baby en een kleuter. dwz 4 x per dag wandeltochtje van en naar school gecombineerd met de buurtsuper. Ik bestel kleding voor mezelf en kids online (probeer het wel eens hoor, winkelen met 2 kids maar het is geen aanrader), fiets recent gestolen, fietsenwinkel.nl , lampen nodig voor mn nieuwe huis: www.verlichtingsshop.nl (aanradertje voor mensen die van modern design houden), koffie voor mn volautomaat? www.cafecaro.nl, luiers? www.schlecker.nl

Ik maak dus graag gebruik van de nieuwe media.

De rest: bedankt voor jullie serieuze antwoorden.

Ik heb inderdaad Blum laden. Sommige 80 breed, andere 30 oid maar ik heb het idee dat ze op maat gemaakt zijn. (sommige ondiep daar waar er een kraantje zit ed.

Gesloten