LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizen en Fiberworld

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nisa

Verhuizen en Fiberworld

Ongelezen bericht door nisa »

Heeft iemand ervaring met een verhuisbericht doorgeven en internetabbonement van Fiberworld meenemen? Aangezien ik niks kon vinden op hun site heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker die mij vertelde dat dit € 99,00 kost. Aangezien een abbonement opzeggen € 79,00 kost vind ik dit heel raar. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit en of dit juridisch mag?

Bedankt!

denis

Re: Verhuizen en Fiberworld

Ongelezen bericht door denis »

Op de site van fiberworld kom je niet verder, die houden ze niet voor niets zo onduidelijk mogelijk. Als nieuwe klant trap je er makkelijk in en je zit er aan vast, de helpdesk is veel te duur en zal je niet vertellen wat je wel of niet kan doen in dit geval. Helaas kan je niet anders dan je rechtsbijstand vragen wat te doen. Als je daar niet voor verzekerd bent, is er ook gratis rechtsbijstand. Een klacht indienen bij fiberworld (schriftelijk en aangetekend) heeft geen zin (weet ik uit ervaring).
Zorg dat je zo snel mogelijk van ze afkomt, het wordt daar echt niet beter.

nisa

Re: Verhuizen en Fiberworld

Ongelezen bericht door nisa »

Ik ben eruit wat ik doe! Het is inderdaad waardeloos die helpdesk van fiberworld. Bovendien verschaffen ze geen goede informatie. Het verhuizen van je abbonnement kost inderdaad € 99,-. Opzeggen ruim €25,- minder. Een nieuw abbonement afsluiten kost € 25,- administratiekosten MITS je het via www.internetten.nl doet. Dat ga ik dus doen. En dan heb ik nog een beter abbonement dan ik nu had tegen lagere abbonementkosten!!!! Vreemde jongens die Fiberworld.

Waarom ik bij Fiberworld blijf? Simpel: het is één van de goedkopere aanbieders ( € 14.50 per maand) zelfs inclusief de beeindigingskosten van € 75,00. Verder doet internet het prima.

Gesloten