LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sylvana44
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2006 13:52

SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door sylvana44 »

Hallo :o

Wij hebben in maart ( 2006)via internet bij het reisbureau SPEEDTRAVEL een all inclusive vakantiereis geboekt naar Turkije hotel Delpins Resorts de luxe voor de prijs van 1500 euro voor 2 personen met een vertrek van 30 April per Turkse charter naar Alanya ( Antalya)
Al direct na boeking zag ik tot mijn grote verbazing dat de reis binnen een paar weken GOEDKOPER werd aangeboden eveneens door SPEEDTRAVEL het verschil bedroeg meer dan 300 euro!!!! :oops:
Wij bellen logisch hierover op.......ja sorry het was een actie van het hotel terplaatse dus geld retour?? NADA!!! :evil:
Eenmaal aangekomen in het hotel worden wij opgevangen door een personeelslid die ons even kwam vertellen dat er een probleem was......het hotel was VOL!!!! :twisted:
We werden naar een hotel er naast ondergebracht wat eveneens van de zelfde eigenaar bleek te zijn.
De volgende dag was er een zg WELKOMSTPARTY en zou er een reidleider van SPEEDTRAVEL langskomen maar................die vent moet nu nog komen!!!!!!!!!! :(
Wij zijn dus op eigen gelegenheid naar hotelmanager van Delphins Resort gegaan en daar ons beklaagd.......nou binnen 2 dagen zaten we dan eindelijk TOCH in het door ONS geboekte hotel!!!
Wij hebben bij vertrek een brief aan Hotelmanagement afgegeven en eveneens aan de buschauffeur van speedtravel dat wij een vergoeding wilde ontvangen......al was het maar die 300 euro die wij achteraf TEVEEL HADDEN BETAALD :evil: :twisted:
Ook heb ik 2 keer speedtravel in Nederland benaderd maar geen reactie terug ontvangen

Ik krijg zo het idee..............HET GELD IS BINNEN DUS LAZER MAAR OP MET JE KLACHT!!

Wie heeft dit ook mee gemaakt met SPEEDTRAVEL!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Laurent »

Hoe was je vakantie daar met al die troubles om je heen en al die verhuizingen, ging de vluchten wel volgens afspraken en was het eten goed ====



Speedtravel staat bekend als een low cost reisaanbieder met alle problemen vandien. Dat er Euro 300/ verschil in zit kan niet hun probleem zijn ,maar een last minute aanbieding van het betreffende hotel,vandaar dat het hotel vol zat.

Heb je Speedtravel geen reischeck laten doen met vergelijking van alle mogelijke hotels ,vluchten etc ====

sylvana44
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2006 13:52

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door sylvana44 »

Nee geen reischeck laten doen....je neemt aan dat je krijgt waarvoor je boekt......als ik op de markt een kilo peren koop dan moet de verkoopster mijn geen aardappelen geven.......heb je toch niet besteld?????
En dan nog dat ASOSIALE GEDRAG......niets van zich laten horen en 300 euro verschil in nog geen maand tijd dat is echt niet LEUK!!! wie zijn schuld het is staat er van buiten maar ze hadden best te compensatie daar iets van terug mogen geven!!

VOOR ONS IN IEDERGEVAL NOOIT GEEN SPEEDTRAVEL MEER.....

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Dutchie »

Vroeg boeken = zekerheid ..... en dat kost geld (hoe zuur dan ook). Kwestie van marktwerking.

Als u s'morgens op de markt een kilo aardappelen of peren koopt en om 5 uur 's middag wordt een kilo aardappelen voor een kwart van de prijs verkocht (marktkoopman moet er ook van af) gaat u dan ook reclameren?

Afhandeling klacht hadden ze wel beter mogen doen.

sylvana44
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2006 13:52

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door sylvana44 »

Natuurlijk ....maar kun je een zak appels vergelijken met een reis??????????....................das meten met 2 maten sorry hoor gaat hier wel om meer dan 300 euro das toch 660 guldens......ook al mag je niet meer rekenen in guldens !!!!! Nee ik vind dat teveel verschillen en idd de klacht is in zijn GEHEEL niet goed afgehandeld......geen enkel commentaar gewoonweg ASOSIAAL.......

Voor ons dus nooit meer Speedtravel....zodra ze hun geld binnen hebben kun je doodvallen!!! en juist de service is van groot belang

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Dutchie »

Ok, ander voorbeeld. Gekochte televisie die een maand later goedkoper is. Zelfde principe alleen andere bedragen.

Maar het principe blijft overeind: vroeg kopen = zekerheid ... en daar betaal je voor!

sylvana44
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2006 13:52

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door sylvana44 »

Volgens mij heb jij mijn bericht NIET goed gelezen hoor!!! 8)

Ik vertelde dus.............WIJ WERDEN IN EEN ANDER HOTEL GEZET!! dus wat is de zekerheid?.....dat ik in Turkije per vliegtuig aankom???...... :)

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Lau10 »

Je kunt ook met de auto gaan, dat doen vele turkse gezinnen.

op de duitse autobanen zie je busjes rijden met hele families erin/.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door DJD »

wahahahahahhah LOL

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Nadine »

Het is echt niet alleen bij Speed Travel dat je dan je geld niet terug krijgt hoor. Dat doet geen enkele touroperator. Dat zou een mooie boel worden. Zodra ze er een aanbieding op zetten komt iedereen met zijn boekingsformulier het verschil ophalen? Doe eens normaal. Natuurlijk is het vervelend, het het verschil is groot en extra zuur omdat u ook nog eens overboekt was. Maar dat u uw geld niet terug krijgt heeft niets met SpeedTravel te maken!

sylvana44
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2006 13:52

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door sylvana44 »

Ik zou zeggen....NADINE koop jij es lekker ene vakantie met SPEEDTRAVEL 8) ....... VEEL PLEZIER!!!!!!

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: SPEEDTRAVEL.......NOOIT BOEKEN DAAR!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Nadine »

IK kijk wel uit. Ik boek bij instellingen die betrouwbaar zijn.
En jij denk ik straks ook.

Gesloten