LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie BOX FOR TWO

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Heeft u het BOX FOR TWO pakket ontvangen

ja
8
73%
nee
3
27%

Totaal aantal stemmen: 11

Maes

Actie BOX FOR TWO

Ongelezen bericht door Maes »

3 februari jl. heb ik een (gratis) pakket besteld via http://samenwonen.com/boxfortwo.html waar je een gratis BOX FOR TWO krijgt als je gaat samen wonen. Het enige wat u hoeft te doen is de portkosten te betalen € 3,95. De portokosten zijn dan ook afgeschreven maar ik heb nog steeds geen pakket binnen...!! Ik heb contact gehad met de klantenservice, ik moest hen het bestelnummer (zie afschrift) mailen en dat heb ik gedaan... tot op heden geen reactie..
KORTOM BEGIN NIET AAN DEZE ACTIE..Het is maar een klein bedrag.. daar gaat het mij niet om, maar gewoon om het principe en ik wil u er daarom voor waarschuwen het niet te bestellen!

gjvisser

Re: Actie BOX FOR TWO

Ongelezen bericht door gjvisser »

Nu je er over begint. 4 maanden terug ook zo'n box aangevraagd, maar niet binnen gehad. Maar volgens mij ook geen geld afgeschreven.

Vroeger ook al eens van die boxen aangevraagd (stuk of 3, niet in 1x hoor) en die heb ik gewoon binnen gehad (duurt wel lang, maar ach, het is toch 'gratis').

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

'k ben vorige jaar juli getrouwd, 'k heb hem wel binnengekregen, de portokosten waren ongeveer gelijktijdig afgeschreven met toezending van het pakket.

Maes

Ongelezen bericht door Maes »

Tja het is toch 'gratis' en moet ook niet over 3 euro emmeren... maja je wilt het iemand kado doen en het komt maar niet, best lullig snap je..
Een vriendin van me heeft m nu ook binnen gehad.. Wel met drop die over de datum is ..... :?

Redje

Ongelezen bericht door Redje »

Een maand of 5 geleden aangevraagd. En ook gewoon - na niet al te lange tijd - binnen gekregen.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Deze aktie was er vijf jaar geleden ook al.
Alleen was toen VT Wonen de initiatief nemer.
Heb me toen aangemeld voor mijn dochter en had de box binnen 10 dagen in huis.
Geen porto kosten, gewoon gratis.

In vergelijking met wat er op de site te zien is, zat er minder eetbare zaken in en meer informatie, en leuke hebbedingetjes.

*Mari

Ongelezen bericht door *Mari »

In het verleden heb ik de box 2 keer aangevraagd en 2 keer gekregen, hetzij soms inderdaad na lange tijd.

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

whuhaha, wij hebben een 5 maanden terug zo'n pakketje aangevraagd, voor de lol.
Kregen we toch een strontpakket binnen, niet echt de moeite waard achteraf.
Maar wel binnen een week tijd. :P

Gesloten