Sinds februari 2005 heb ik internet via Casema.
In februari 2006 heb ik dit abonnement verlengd, samen met een telefonie-abonnement.
Casema heeft e.e.a. schriftelijk aan mij bevestigd en deed mij het aanbod de eerste 6 maanden € 19,95 voor het internet abonnement te berekenen i.p.v. € 32,95. Ik heb dit aanbod ondertekend ter bevestiging en aan Casema teruggestuurd.
Hiermee is m.i. sprake van een contractuele overeenkomst.
Casema berekent mij echter gewoon € 32,95 voor het internet abonnement. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice, en men bevestigde dat er inderdaad € 19,95 betaald had moeten worden. Dit zou worden rechtgezet.
Inmiddels zijn we 4 maanden en 4x € 32,95 verder, dus ik heb voor de 4e keer aan Casema gemeld dat de (zowel schriftelijk als meerdere malen mondeling) toegezegde korting niet is toegepast.
In een reactie laat men mij nu echter weten dat het aanbod 6 maanden € 19,95 niet geldig is, omdat ik al een korting heb gehad bij het ingaan van mijn abonnement in 2005.
Kan ik Casema aan de contractuele overeenkomst houden die in februari 2006 is gesloten?
Let wel, het gaat mij niet om die 6x13 euro (die heb ik inmiddels al 4x betaald) maar wél om het principe... een getekende overeenkomst is toch voor beide partijen bindend??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanbod Casema
Re: aanbod Casema
Casema is gewoon fout. Op 1 of andere manier lukt het ze maar niet om hun administratie goed bij te houden. Ik heb zelf al heel wat ellende achter de rug met internet via hen. Godzijdank ben ik er mee gestopt, maar nu heb ik sinds mijn verhuizing vorig jaar juli al problemen met Casema, omdat ze mijn verhuizing niet administratief kunnen verwerken.
Mijn advies is: zeg je abonnement op en zoek een andere provider, het blijven gewoon amateurs.
Mijn advies is: zeg je abonnement op en zoek een andere provider, het blijven gewoon amateurs.