Dat zo'n grote speler in de PC- en Windows-wereld toch in deze richting denkt:
http://www.pcmag.com/article2/0,1895,1957355,00.asp
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dell Wants to Sell OSX PCs
Re: Dell Wants to Sell OSX PCs
Ik denk niet dat Apple die deal gaat sluiten, Windows op een mac prima.. maar OS X op een PC is wat minder gunstig. Apple moet het namelijk hebben van de verkoop van Hardware en niet zoals Microsoft van de software.
De Mac-kloons hebben Apple in de jaren '90 bijna de kop gekost, Steve Jobs heeft daarna het klonen stopgezet en Apple weer financieel gezond gemaakt.
Natuurlijk.. zeg nooit 'nooit' want onder Jobs zou Apple mogelijk best een samenwerking met Dell aan kunnen gaan, maar dan zal er eerst wel een degelijke constructie in elkaar gezet worden.
De Mac-kloons hebben Apple in de jaren '90 bijna de kop gekost, Steve Jobs heeft daarna het klonen stopgezet en Apple weer financieel gezond gemaakt.
Natuurlijk.. zeg nooit 'nooit' want onder Jobs zou Apple mogelijk best een samenwerking met Dell aan kunnen gaan, maar dan zal er eerst wel een degelijke constructie in elkaar gezet worden.
Tuurlijk willen ze dit, Mac OS X is het beste systeem voor de thuisgebruiker en voor de geavanceerde computergebruiker. Dit wordt allemaal duidelijk als je je es een mac probeert. Dan merk je het vanzelf.
Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Dit omdat dan een van de grootste voordelen van OSX zal verdwijnen: de optimale integratie tussen hardware en software. Bedrijp overigens niet dat Dell geen Linux variant gaat aanbieden. Kunnen de veel te hoge systeemprijzen eindelijk omlaag.Ik denk niet dat Apple die deal gaat sluiten, Windows op een mac prima.. maar OS X op een PC is wat minder gunstig.