Mijn man heeft bij de praxis een babyfoon met camera gekocht.
Ons kindje komt morgen uit het ziekenhuis en het leek ons fijn zo,n ding te hebben.Hij kocht het als dichte doos en het was tegen sluitingstijd.Nu komt hij thuis en maakte de doos los en tot onze grote schrik zit er alleen adapters in!!!let wel dat hij een bedrag van 100 euro moest afrekenen.het ergste was praxis was net gesloten en ondanks dat we probeerden te bellen konden we hun al niet meer bereiken.Maar wat nu straks zeggen ze och heeft u het zelf eruitgehaald.
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten.....Maar wat als praxis moeilijk gaat doen en zegt ach waarom heeft u het niet gecontroleerd.Tja dit vwerwacht je toch niet
Als consument heeft u onderzoeksplicht. U had dus de doos "moeten" openen en controleren of alles erin zat. Tevens heeft u het recht om het product te proberen.
Ik stel mij zo voor dat u bij de politie geen gehoor vindt. Die kunnen niet zoveel met een verhaal over een lege doos.
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten.....Maar wat als praxis moeilijk gaat doen en zegt ach waarom heeft u het niet gecontroleerd.Tja dit vwerwacht je toch niet
Verwacht je een knokpartij of zo? Is er ook aangifte gedaan wegens oplichting? Als het echt een structureel probleem is bij Praxis zou dat laatste wellicht nog kunnen.
Hier is duidelijk sprake van een misverstand Ik kan me voorstellen dat de Praxis de inhoud uit de verpakking haalt om winkel diefstal te voorkomen.
Dat bij het afrekenen niet door de verkoper is gecontroleerd of de verpakking compleet was is natuurlijk heel vervelend maar ook niet meer dan een menselijke fout die aan het eind van een drukke warme dag kan gebeuren.
Sneu voor u maar van opzet lijkt me hier geen sprake. Gewoon maandag terug gaan en dan zal het vast met gepaste excuses worden opglost.
Wat een paniek waarom eerst niet wachten tot maandag.
Mijn ervaring is dat ze zeer klant vriendelijk ziijn.
Toevallig afgelopen week tweemaal bij praxis terug geweest 1 maal omdat ik dacht dat er iets niet klopte ik kreeg gelijk een ander exemplaar mee toen ik deze kreeg bleek het eerste exemplaar wel goed te zijn n.l. er zat een linkse draad op.
Dat hoorde zo maar stond niet in de gebruik aanwijzing,
De tweede maal was het een deur hor die niet te spannen was werd gelijk omgeruild zonder commentaar.
Dus ga lekker je weekeinde niet verpesten.
Komt best in orde.
Ik lees graag maandag dat je, je zelf voor niks zo druk heb gemaakt.
Maar waarom ga je naar de politie toe als een product niet compleet is? Kun je niet beter, zoals gezegd, maandag terug gaan naar de Praxis en het probleem voorleggen?
Volgens mij heeft Annepanne geen probleem ... Die heeft niks gekocht bij Praxis.
Jeanet wel. Althans, haar man ...
Maar die zullen het wel druk hebben met de kleine die net uit het ziekenhuis is ....