LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Instituut Swiss Minceur

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
droopie
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2005 11:06

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door droopie »

JA IK BEN OOK NIEUWSGIERIG GEWORDEN NA EEN KRANTE ARTIKEL OVER DE PILLEN. IK BEN OOK VAN PLAN OM ZE AAN TE SCHAFFEN. MAAR IS ER OOK NOG IEMAND DIE ECHT RESULTAAT HEEFT GEBOEKT, OF IS DIT WEER DE ZOVEELSTE AFSLANK ROTZOOI.

REAGEER SNEL.
AFSLANKERTJE

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door eeliane »

de zoveelste afslankrotzooi? Inderdaad ja!

winner
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2005 16:29

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door winner »

Het lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, maar ik vertrouw dat soort dingen ook niet.
Als ze gerigistreerd staan in een repetorium voor artsen dan weet je dat het veilig is.
Bijzonder dat dit product onder medicijnen valt, je bent toch niet ziek als je wat overgewicht hebt?

Hebben jullie weleens gehoord van een voedingssupplement dat je meer energie geeft en je vet op de juiste manier verbrand?
Ik heb het gebruikt (staat nl. geregistreerd in een repetorium voor huisartsen in Amerika, op veiligheid en werkzaamheid) en ik heb het eerst een maand gratis mogen gebruiken!

En wat denk je, 1 jaar 16 kg en ben nog steeds op gewicht.
Een vriendin van mij is er zakelijk mee gestart en is zelfs in 6 maanden 20kg afgevallen.

Als je er meer van wilt weten vraag ik mijn vriendin of ik haar website hier mag melden.

Oh ja, het is Biolean II en is alleen via internet te bestellen, echter je kunt het zelf afhalen op een echt adres in Hoofddorp als je de verzendkosten niet wilt betalen.
Er is dus een echt bedrijf, m.i. wel belangrijk.

Hartelijke groeten en succes,

Winner

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door S. »

Sorry, maar biolean staat er niet in.
www.geneesmiddelenrepertorium.nl
Probeer maar met de zoekfunctie.

jasko
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2005 11:20

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door jasko »

Ik heb deze **** besteld,, vanochtend pas mee begonnen.. wie kan me helpen om het adres en naam van dat instituut te vinden.. kwil het namelijk trugsturen :roll:

bedankt.

«kirsten»
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2005 15:13

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door «kirsten» »

Hoi Jasko
Dit is het adres :
Instituut Swiss Minceur
P/a Nutri-Dis NV
Postbus 333
4880 AH Zundert
tel: 0900-0400442

Succes, Kirsten

linniej89
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2005 14:47

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door linniej89 »

ik ben 16 jaar en weeg 71 kilo.. te zwaar vind ik
ik wil de keur gaan doen voor 15 dagen om 10 kilo te verliezen maar ik geloof er maar weinig van.
heeft iemand die zijn geld terug heeft gevraagd dat ook daadwerkelijk terug gekregen en heeft iemand met deze korte kuur ook resultaten geboekt ?.. ik wil dit weten.. bedankt..

malauma
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2005 12:25

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door malauma »

Ik wil ook wel heel graag 15 kilo afvallen maar als je de berichten leest van iedereen dan doe ik het denk ik maar niet. Heeft iemand zijn geld al terug gekregen en wat voor bijwerking is er bekend.

Als je beld krijg je ook een muziekje. Komt er uiteindelijk wel iemand aan de lijn die je verder helpt? (ik het nederlands)

Bestel het pas als er een posietieve reactie komt...

:?:

jvbeelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2005 10:11

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door jvbeelen »

Ik gebruik die pillen nu bijna 2 weken en ben nu ongeveer tussen de 1,5 en 3 kilo kwijt (verschilt per dag). En dat terwijl ik meer eet dan normaal....
Qua hulp vind ik de organisatie wel heel goed! Ik had 2 pillen te weinig in het potje, maar na 1 telefoontje had ik binnen 3 dagen een heel nieuw potje! Ik ga dus nog maar even door met slikken, want ik zou graag nog iets meer kilo's kwijt raken.....

Ik ben het dus nog niet helemaal eens met die 10 kilo, maar het is ook niet helemaal onzin!

lolly
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2005 13:15

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door lolly »

beste mensen,

ik leef echt mee met mensen die dik zijn, maar afvallen met een pilletje dat is onzin. een voedingsdeskundige kan je over het algemeen heel goed advies geven, dat is dus wat anders dan een dietiste.

dat is mijn advies.

gizmoke
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2006 19:31

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door gizmoke »

awel mensen ik kan jullie hier helpen en ik zelf heb het ook genomen geen rot zzoi van hier maar wel van de apotheeker en dat is loco x
en ik wil jullie zeggen dat is vlooi baar en daar moet je tien druppels wel 2Xper dag nemen en ik zelf neem dat ook en ben op 1maand 7kg afgevallen en ik neem da nu nog maar wel 1Xper dag nog en mijn gewicht blijft stabiel
dat is een product dat uw honger gevoel verminderd
helpt echt :P :P :P

aalyhia
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2006 15:07

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door aalyhia »

nou ik heb die pillen ook besteld en ze werken voor geen meter
heb ze nu al 3 weken gebruikt
en ik ben geen gram afgevallen
heb ze nu terug gestuurd en wacht nu op mn geld
:twisted: ik ben zo kwaad op die mensen
want ik hoorde volgens hun bij die 20% waar het niet bij zou werken
yeah right!!!!!!!!!!

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door Angelic »

En wat kosten die druppels gizmoke?

biltong
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2006 23:03

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door biltong »

Beste mensen,

Vreemd toch dat plotseling suus82 niet meer reageert? Ik vrees dat we hier een "partijdig iemand" ontmaskeren.

Een ander element dat ik wil meegeven: een bedrijf dat via een postbus werkt, en verder geen website aanbiedt of vast adres, heeft hoogstwaarschijnlijk iets te verbergen. Misschien wil dat bedrijf wel helemaal niet lastig worden gevallen moest er iets misgaan met de belofte of de terugbetalingen... :!:

miema
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2006 14:41

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door miema »

heey heey

ik zou dit product heel graag willen proberen maar heb er heel veel nadelen over gehoord en dat vindt ik wel jammer omdat ik echt zeker 20 kilo wil afvallen en het op de normale manier niet lukt en ik hoop echt dat mensen die dit product gebruikt hebben mij verder willen mailen op positieve en negatieve mails zolang ik maar weet waar ik aan toe ben als ik het product zou bestellen

iedereen al vast bedankt dikke x miema

suus82
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:21

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door suus82 »

wat nou partijdig ??? :evil:

Ik was na vele negatieve reacties hier en op andere fora dit onderwerp helemaal vergeten.. We kunnen er wel gewoon van uitgaan dat het NIET werkt. Had het wel gewerkt was er nu geen dik mens meer op deze aardbol :roll:

Van mijn schoonzus hoorde ik dat een collega van haar (verpleegster) enorm veel was afgevallen van over de 100 kg tot eigenlijk te mager.. ze gebruikte een soort pilletjes die niet duur waren en met natuurlijke ingredienten. Zodra mijn schoonzus haar na haar zwangerschapsverlof weer ziet zou ze gaan vragen wat het nou voor iets is dat ze grbuikt en dan laat ik het jullie wel weten :wink:

Ik weet wel waarmee je 100% succes kan behalen met afvallen......SPORTEN ! stom eigenlijk we hopen allemaal op een wondermiddeltje terwijl we dondersgoed weten waarmee we écht kunnen afvallen :roll:

R van der Vorst
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2006 11:13

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door R van der Vorst »

Hallo,

Mijn naam is Ramona van der Vorst en ben hier na wat nazoekwerk gedaan te hebben, op dit forum beland.
Zoals ik al zie, hoor ook ik bij die menigte, die erover aan het denken zijn dit product eens te proberen.

Maar naar aanleiding van de vele negatieve ervaringen van de meeste van jullie met dit produkt, heb ik maar besloten om het niet te doen.

Een reden waarom ik dit ook niet meer zo willen proberen is, omdat dit instituut geen gewone website heeft, waar uitgebreid dit produkt om omschreven staat en wat de evt, voor-nadelen en bijwerkingen ervan kunnen zijn. Als ik het onderstaande internet adres intik wat ook in het boekje staat bij de desbetreffende informatie, krijg ik exact t zelfde te zien en daar heb ik natuurlijk niet veel aan :roll:

Persoonlijk kan ik mij heel erg goed aansluiten bij een eerdere uitspraak over dit produkt en afvallen in het algemeen. Een jojo-effect, zoals dat dan wordt genoemd, staat los van het dieet/produkt wat men heeft gebruikt om af te vallen. Meestal komt het van de personen zelf die niet genoeg disipline kunnen opbrengen en de volharding om zich ook aan het voorgeschreven dieet te houden en vervallen na een aantal maanden vaak alweer snel in hun oude eetgewoonten/patroon.
Maar daartegenover staat wel, dat iemand die al vanalles heeft geprobeerd en die echt last heeft van zwaarlijvigheid, natuurlijk vanalles gaat proberen om af te vallen en het na verloop van tijd ook niet meer ziet zitten...

Maar om af te vallen, zullen we dan niet als eerste de oorzaak moeten aanpakken om te kunnen afvallen. De oorzaak van te voren bekijken, waarom we uberhaubt zijn aangekomen en we het zover hebben laten komen? Heel erg veel dietisten, helpen alleen het reslutaat te verwerken. in dit geval: afslanken, maar vergeten vaak naar de oorzaak te kijken, de bron waaruit het bijkomen ontstaan is. Voordat iemand wilt afvallen, zal hij/zij eerst de oorzaak moeten zien te vinden waarom hij/zij is bijkomen en dan kan er serieus gewerkt worden aan de gevolgen als de oorzaak ook bekend is.

(hopenlijk is het allemaal een beetje te begrijpen :? )

Dit betekend wel voor vele dat ze diep inzichzelf moeten gaan graven om ernaar te zoeken waarom zwaarlijvigheid een gevolg is geworden.

even als voorbeeld: als kind zijnde heb ik heel erg gestotterd en doet dit zo nu en dan nog op regelmatige basis. Wat ga je dan doen om dit te voorkomen? Je gaat naar een logopedist. Die gaat aan de oorzaak werken: stotteren/hakkelen. Je krijgt oefeningen mee, ademhalingtechnieken en ga zo maar door. T kan een tijdje goed gaan, maar na verloop van tijd verval je weer in het oude patroon: stotteren tot je erbij neervalt. Totdat je bij een echte stottertherapeute terecht komt en dan begint het echte harde werk. Zij had een heel erg mooi voorbeeld: een ijsberg dit in het water ligt. Boven het water zie je een bergje, soms groot, soms klein, maar wat onder het water zit, het grootste gedeelte van de ijsberg, zie je niet. Dit kan vergeleken worden met je gevoelens, emoties, eraringen enz. Zij gaat eerst de oorzaak aanpakken waarom je stottert en als de oorzaak is aangepakt wordt t stotteren ook minder met als gevolg dat ik heel erg af en toe nog maar hakkel, zoals ze dat dan noemen. Omdat bij mij de oorzaak bekend is geworden, waarom ik zo stotterde.

Met afvallen is het naar mijn menig t zelfde: eerst de oorzaak vinden en dan het reslutaat.

Hopenlijk ben ik een beetje duidelijk geweest.

ps: korte stukken tekst zijn niet bepaald mijn sterkste kant. :oops:

Mogen er namen genoemd worden? ik zelf heb een soort van olie op natuurlijk basis en dierproef vrij wat je elke morgen en avond gedurende een maand lang, dmv een noppending (lees massageborstel) moet aanbrengen en goed moet inmasseren. T is voor billen, benen, dijen en evt buik. Dit is berkenolie en ik ben echt super tevreden. T werkt heel erg goed tegen cellulitis, maar t gaat niet vanzelf, hier moet je echt veel moeite voor doen!

Groetjes Ramona :wink:

ps: leerzaam forum! :D

dikkiedik
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2006 12:50

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door dikkiedik »

:? mijn man wees me op de advertentie af een nieuw afslankmiddel vik2000 zonder honger te lijden 24 kg. kwijt in korte tijd.
Als dat nu eens zou kunnen, misschien ook wel beetje naief, maar ik heb de bon op de bus gedaan, wil ook wel mooi en slank op vakantie!!
:lol: ik zal mijn bevindingen over het produkt ook nog wel laten weten.
hopelijk werkt het, normaal koop ik nooit zoiets, maar gewoon iets minder eten en meer bewegen lukt me ook niet.
:roll: groetjes dikkiedik

R van der Vorst
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2006 11:13

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door R van der Vorst »

Dan wens ik je in ieder geval veel succes toe bij het proberen ervan, en tevens een hele fijne vakantie! :D

Groetjes Ramona :wink:

pdw
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2006 17:40

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door pdw »

Wij hebben ook de kuur besteld en zowel mijn vrouw als ik zijn in 3 weken 0 gram afgevallen.

Voordeel van de pillen is dat je er niet van in de diaree raakt, zoals vele ander pillen werken(en dit dan ontgiften noemen).

Nadat ik op dit forum had gelezen dat geld terug, zoals dit bedrijf belooft in de advertentie niet gedaan wordt, heb ik eerst een brief gestuurd.
Hierop kreeg ik een nette brief terug dat men het jammer vond dat het product bij mij niet werkte en dat ik uiteraard mijn geld terug zou krijgen, als ik de verpakking terug zou sturen.
Dit heb ik gedaan en het aankoopbedrag is netjes terug gestort op mijn bankrekening.

Als men dit bij iedereen zou doen, zijn ze toch overtuigd van hun product, maar hoe dit zich verhoud met de andere ervaringen hier op het forum...

Gesloten