Heeft iemand ervaring met het keukenbedrijf Paul Roescher?
Qua prijsstelling en service?[/quote]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Paul Roescher
Re: Paul Roescher
ik zou zeggen: spit het forum door dan kom je denk ik genoeg reactie tegen over paul roescher!
Re: Paul Roescher
Wij hebben begin dit jaar bij dit bedrijf een keueken gekocht en zijn er zeer blij mee en erg tevreden over de service en aflevering.
Re: Paul Roescher
Beste Amigo,
Graag stel ik je nog wat vraagjes...
Welk merk keuken heb je gekocht?
en welke garantie(s) heb je gekregen op de keuken zelf t.a.v. het sluiten van laden en kasten, fineer, lak, etc.
Heb je aanbetaald of niet?
Is er op tijd geleverd en volgens afspraak?
Kwamen er achteraf nog kleine dingetjes bij, welke vergeten waren tijdens de aankoop?
Bij welke vestiging heb je gekocht?
Heb je ook nog andere keukenzaken bezocht en offerte laten maken?
Waarom heb je gekozen voor Paul Roescher?
Graag stel ik je nog wat vraagjes...
Welk merk keuken heb je gekocht?
en welke garantie(s) heb je gekregen op de keuken zelf t.a.v. het sluiten van laden en kasten, fineer, lak, etc.
Heb je aanbetaald of niet?
Is er op tijd geleverd en volgens afspraak?
Kwamen er achteraf nog kleine dingetjes bij, welke vergeten waren tijdens de aankoop?
Bij welke vestiging heb je gekocht?
Heb je ook nog andere keukenzaken bezocht en offerte laten maken?
Waarom heb je gekozen voor Paul Roescher?
Re: Paul Roescher
wij hebben onze keuken in Apeldoorn gekocht en laten installeren door een kennis van ons die dit voor zijn beroep doet. Alles van de keuken was er in een keer op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip. Wij hebben een P. R. eigen merk keuken gekozen omdat deze een goede kwaliteit prijsverhouding had t.o.v. andere berijven waar we gewwest zijn. De garantie is gewoon standaard. Ook onze installateur was zeer tevreden over de hele keuken (ladensysteem) terwijl hij er eerst een hard hoofd in had. Wij kunnen P.R. dus van harte aanbevelen. Wij hebben een multiplex blad met ingefreesde spoelbak.
Re: Paul Roescher
Wij hebben onze keuken en badkamer gekocht bij Roescher. Ook erg tevreden. Er was een frontje beschadigd, maar dit was binnen 3 weken vervangen.
Ook de verkoop verliep erg vriendelijk en zeker niet opdringerig.
We hebben wel erg veel gelukg gehad als ik al de verhalen op dit forum lees over andere keukenzaken.
Ik denk ook dat je gewoon iets geluk moet hebben met een keuken, een beschadiging kan de beste overkomen.
Ook de verkoop verliep erg vriendelijk en zeker niet opdringerig.
We hebben wel erg veel gelukg gehad als ik al de verhalen op dit forum lees over andere keukenzaken.
Ik denk ook dat je gewoon iets geluk moet hebben met een keuken, een beschadiging kan de beste overkomen.
Re: Paul Roescher
Dag.
Medio 2007 hebben wij een keuken aangeschaft bij Paul Roescher. In december 2007 werd de keuken 'geleverd'. Hierop hebben wij veel problemen gehad. Zij nemen geen verantwoording voor de levering, schuilen zich achter hun leveranciers, maken loze beloftes etc.
In februari zou alles opgelost zijn. Het is nu bijna juni en ze hebben nog niet alles voor elkaar. Onderstaand vind u een brief die ik gestuurd heb naar ze. Hierop hebben zij heel laconiek gereageerd.
Na het lezen van de brief is het aan u om alsnog een keuken aan te schaffen bij Paul Roescher.
Brief:
Op 8 december 2007 werd onze keuken door uw firma afgeleverd. Vanaf deze dag begonnen de problemen. Onderstaand treft u de diverse problemen aan:
- Verkeerd werkblad geleverd
- ‘Defecte’ afzuigkap
- Geen mogelijkheid om de spotjes te plaatsen in verband met de transformator. Deze zou dan op de plank geplaatst moeten worden in het zicht!
- ‘Defecte’ vaatwasser
- Vaatwasser scheef gemonteerd (stak voor het werkblad schuin uit)
- Beschadigde plinten
- Beschadigde deuren
- Lade stuk
- Verkeerde deur (greep circa 30 centimeter boven de grond)
- Lekkage bij de waterafvoer (spoelbak)
Uw eerste monteur heeft de keuken geplaatst zonder werkblad. Deze was namelijk niet voorradig. Tevens constateerde hij dat er geen mogelijkheid was om de spotjes aan te sluiten, de plinten beschadigd waren, de greep te laag gemonteerd was en een deur beschadigd was. Dit is destijds tevens gemeld bij de heer Leijendekker. Na zijn bezoek, bleek bovenop de al eerder geconstateerde problemen, de afzuigkap een tikkend geluid te maken en de vaatwasser het niet te doen. Wij hebben dit meteen persoonlijk bij de heer Leijendekker gemeld. Het werkblad zou uiterlijk binnen een week geleverd worden en de monteur van Kupperbusch zou langskomen voor de afzuigkap en de vaatwasser.
De monteur van Kupperbusch is langsgekomen en constateerde dat de stroomtoevoer niet goed was weggewerkt door Paul Roescher en dat deze tegen de propeller aankwam. Bij de vaatwasser bleek dat de stroomtoevoer niet goed in het stopcontact zat. Ondanks de belofte van de heer Leijendekker werd het werkblad niet binnen een week geleverd. Hier hebben wij nog drie weken moeten wachten.
Op de dag van de levering van het werkblad was er tevens een nieuwe monteur. De keuken bleek niet correct geprepareerd te zijn door de eerste monteur en hij heeft hierop de nodige aanpassingen verricht voor het plaatsen van het werkblad. Het probleem van de spotjes lag, volgens Paul Roescher, nog bij de leverancier/ fabriek. Na het bezoek van de tweede monteur bleek dat de vaatwasser schuin gemonteerd was, en er een lekkage was in de spoelbak en een lade was stuk.
Hierop zijn wij herhaaldelijk bij de heer Leijendekker aan de balie geweest. Wij hebben hem nogmaals geconfronteerd met onze problemen en dat wij zeker niet content waren met de ‘vakkundige’ montage en het feit dat wij er continue zelf achteraan moeten bellen. Zijn antwoord kwam op het volgende neer “Ik ben alleen de verkoper, verder weet ik niks.” Op dat moment hebben wij aangegeven dat wij een financiële compensatie op zijn plaats vonden.
De heer Leijendekker gaf aan dat er eind januari, uiterlijk eerste week februari contact met ons opgenomen zal worden door de klantenservice (de heer Pieter Lock). Wij hebben gewacht tot de eerste week februari en wij hadden nog steeds geen telefoontje gekregen van Paul Roescher. Hierop hebben wij zelf weer contact op moeten nemen en wij hoorde voor de zoveelste keer “duizend maal excuses” etc. Tevens heb ik bij de heer Leijendekker nogmaals aangegeven dat wij een financiële tegemoetkoming nu nog meer op zijn plaats vinden, voor dit zogehete ‘beunhaas’ gedrag van Paul Roescher. Hier zou de heer Leijendekker op zeer korte termijn op terugkomen.
Na ons contact met de klantenservice (Pieter Lock) hebben wij een afspraak kunnen maken voor halverwege februari. In de tussentijd was de derde monteur speciaal geweest voor de spoelbak. Dit heeft hij ‘vakkundig’ opgelost door middel van tireps. De monteur gaf aan dat dit een tijdelijke oplossing is en dat er op zeer korte termijn de juiste klemmen geïnstalleerd zullen worden De vierde monteur (uit Duitsland) heeft de spotjes geïnstalleerd (ondanks dat de heer Leijendekker aangaf dat er geen mogelijkheid was om de spotjes te plaatsen), de vaatwasser rechtgezet, de plinten vervangen en een nieuwe lade geplaatst.
Nu circa vier maanden verder is het nog steeds niet opgelost. De heer Leijendekker is nooit teruggekomen op de financiële tegemoetkoming. De afvoer van de spoelbak zit nog steeds met vakkundige tireps vast, de nieuwe deurenset van de servicekast is niet opnieuw geleverd in verband met de greep die 30 centimeter boven de grond is geplaatst en de beschadigde deur van de koelkast niet vervangen is.
Onze mening is dan ook dat Paul Roescher in gebreke is gebleven en dat wij nu eisen dat er een fikse financiële tegemoetkoming komt en dat de openstaande zaken binnen één maand opgelost worden.
Medio 2007 hebben wij een keuken aangeschaft bij Paul Roescher. In december 2007 werd de keuken 'geleverd'. Hierop hebben wij veel problemen gehad. Zij nemen geen verantwoording voor de levering, schuilen zich achter hun leveranciers, maken loze beloftes etc.
In februari zou alles opgelost zijn. Het is nu bijna juni en ze hebben nog niet alles voor elkaar. Onderstaand vind u een brief die ik gestuurd heb naar ze. Hierop hebben zij heel laconiek gereageerd.
Na het lezen van de brief is het aan u om alsnog een keuken aan te schaffen bij Paul Roescher.
Brief:
Op 8 december 2007 werd onze keuken door uw firma afgeleverd. Vanaf deze dag begonnen de problemen. Onderstaand treft u de diverse problemen aan:
- Verkeerd werkblad geleverd
- ‘Defecte’ afzuigkap
- Geen mogelijkheid om de spotjes te plaatsen in verband met de transformator. Deze zou dan op de plank geplaatst moeten worden in het zicht!
- ‘Defecte’ vaatwasser
- Vaatwasser scheef gemonteerd (stak voor het werkblad schuin uit)
- Beschadigde plinten
- Beschadigde deuren
- Lade stuk
- Verkeerde deur (greep circa 30 centimeter boven de grond)
- Lekkage bij de waterafvoer (spoelbak)
Uw eerste monteur heeft de keuken geplaatst zonder werkblad. Deze was namelijk niet voorradig. Tevens constateerde hij dat er geen mogelijkheid was om de spotjes aan te sluiten, de plinten beschadigd waren, de greep te laag gemonteerd was en een deur beschadigd was. Dit is destijds tevens gemeld bij de heer Leijendekker. Na zijn bezoek, bleek bovenop de al eerder geconstateerde problemen, de afzuigkap een tikkend geluid te maken en de vaatwasser het niet te doen. Wij hebben dit meteen persoonlijk bij de heer Leijendekker gemeld. Het werkblad zou uiterlijk binnen een week geleverd worden en de monteur van Kupperbusch zou langskomen voor de afzuigkap en de vaatwasser.
De monteur van Kupperbusch is langsgekomen en constateerde dat de stroomtoevoer niet goed was weggewerkt door Paul Roescher en dat deze tegen de propeller aankwam. Bij de vaatwasser bleek dat de stroomtoevoer niet goed in het stopcontact zat. Ondanks de belofte van de heer Leijendekker werd het werkblad niet binnen een week geleverd. Hier hebben wij nog drie weken moeten wachten.
Op de dag van de levering van het werkblad was er tevens een nieuwe monteur. De keuken bleek niet correct geprepareerd te zijn door de eerste monteur en hij heeft hierop de nodige aanpassingen verricht voor het plaatsen van het werkblad. Het probleem van de spotjes lag, volgens Paul Roescher, nog bij de leverancier/ fabriek. Na het bezoek van de tweede monteur bleek dat de vaatwasser schuin gemonteerd was, en er een lekkage was in de spoelbak en een lade was stuk.
Hierop zijn wij herhaaldelijk bij de heer Leijendekker aan de balie geweest. Wij hebben hem nogmaals geconfronteerd met onze problemen en dat wij zeker niet content waren met de ‘vakkundige’ montage en het feit dat wij er continue zelf achteraan moeten bellen. Zijn antwoord kwam op het volgende neer “Ik ben alleen de verkoper, verder weet ik niks.” Op dat moment hebben wij aangegeven dat wij een financiële compensatie op zijn plaats vonden.
De heer Leijendekker gaf aan dat er eind januari, uiterlijk eerste week februari contact met ons opgenomen zal worden door de klantenservice (de heer Pieter Lock). Wij hebben gewacht tot de eerste week februari en wij hadden nog steeds geen telefoontje gekregen van Paul Roescher. Hierop hebben wij zelf weer contact op moeten nemen en wij hoorde voor de zoveelste keer “duizend maal excuses” etc. Tevens heb ik bij de heer Leijendekker nogmaals aangegeven dat wij een financiële tegemoetkoming nu nog meer op zijn plaats vinden, voor dit zogehete ‘beunhaas’ gedrag van Paul Roescher. Hier zou de heer Leijendekker op zeer korte termijn op terugkomen.
Na ons contact met de klantenservice (Pieter Lock) hebben wij een afspraak kunnen maken voor halverwege februari. In de tussentijd was de derde monteur speciaal geweest voor de spoelbak. Dit heeft hij ‘vakkundig’ opgelost door middel van tireps. De monteur gaf aan dat dit een tijdelijke oplossing is en dat er op zeer korte termijn de juiste klemmen geïnstalleerd zullen worden De vierde monteur (uit Duitsland) heeft de spotjes geïnstalleerd (ondanks dat de heer Leijendekker aangaf dat er geen mogelijkheid was om de spotjes te plaatsen), de vaatwasser rechtgezet, de plinten vervangen en een nieuwe lade geplaatst.
Nu circa vier maanden verder is het nog steeds niet opgelost. De heer Leijendekker is nooit teruggekomen op de financiële tegemoetkoming. De afvoer van de spoelbak zit nog steeds met vakkundige tireps vast, de nieuwe deurenset van de servicekast is niet opnieuw geleverd in verband met de greep die 30 centimeter boven de grond is geplaatst en de beschadigde deur van de koelkast niet vervangen is.
Onze mening is dan ook dat Paul Roescher in gebreke is gebleven en dat wij nu eisen dat er een fikse financiële tegemoetkoming komt en dat de openstaande zaken binnen één maand opgelost worden.