LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN HI 'bedankt' bestaande klanten met rekeningverhoging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
frenzz

KPN HI 'bedankt' bestaande klanten met rekeningverhoging

Ongelezen bericht door frenzz »

Ik ontving een aantal maanden geleden een brief van HI om mij te bedanken dat ik zo'n geweldige klant ben. KPN HI had bedacht hun bestaande klanten eens te 'bedanken'. Met slechts 1 gratis smsje kreeg ik 6 maanden 10euro per maand extra bel/sms tegoed! "Leuk dacht ik", als marketingdeskundige, "een bedrijf dat z'n bestaande klant niet vergeet!"

Mijn eerste rekening nadien komt binnen. I.p.v. een HI40 abonnement, heb ik ineens weer een HI50 abonnement! Na uiteindelijk veel zoekwerk vind ik een chatmogelijkheid met de klantenservice. (Want uiteraard is dit geen FAQ..) Deze persoon wijst mij erop dat ik de komende 6 maanden inderdaad een HI50 abonnement kan verbellen, maar hiervoor de kosten van een HI40 abonnement draag. MOOI!

Maar ik moet me na 6 maanden wel zelf afmelden en weer aangeven dat ik terug wil naar een HI40 abonnement...

(om even niet te vergeten: WAAR mag ik me dan afmelden? Zeker weer via zo'n chatsessie?)

Dat is nog eens een slinke manier om je bestaande klanten stiekem allen te upgraden naar een duurder abonnement...!!!

bah, hier hou ik niet van :cry:

DJD

Re: KPN HI 'bedankt' bestaande klanten met rekeningverhoging

Ongelezen bericht door DJD »

Krijg je er geen bericht van ofzo als die 6 maanden voorbij zijn??

blaat

Ongelezen bericht door blaat »

echt een situatie van; vraag naar de voorwaarden voordat je ergens aan begint....

boebele

Ongelezen bericht door boebele »

Is mij ook overkomen. Wees blij dat je nu al weet dat je na 6 maanden moet aangeven dat je er vanaf wilt. Bij mij zeiden ze dat het automatisch zou stoppen. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen, maar het scheelde niet veel of mijn abbo was geupgradet.
Succes ermee!

Gesloten