LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN HI 'bedankt' bestaande klant met een rekeningverhoging

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
frenzz

KPN HI 'bedankt' bestaande klant met een rekeningverhoging

Ongelezen bericht door frenzz »

Ik ontving een aantal maanden geleden een brief van HI om mij te bedanken dat ik zo'n geweldige klant ben. KPN HI had bedacht hun bestaande klanten eens te 'bedanken'. Met slechts 1 gratis smsje kreeg ik 6 maanden 10euro per maand extra bel/sms tegoed! "Leuk dacht ik", als marketingdeskundige, "een bedrijf dat z'n bestaande klant niet vergeet!"

Mijn eerste rekening nadien komt binnen. I.p.v. een HI40 abonnement, heb ik ineens weer een HI50 abonnement! Na uiteindelijk veel zoekwerk vind ik een chatmogelijkheid met de klantenservice. (Want uiteraard is dit geen FAQ..) Deze persoon wijst mij erop dat ik de komende 6 maanden inderdaad een HI50 abonnement kan verbellen, maar hiervoor de kosten van een HI40 abonnement draag. MOOI!

Maar ik moet me na 6 maanden wel zelf afmelden en weer aangeven dat ik terug wil naar een HI40 abonnement...

(om even niet te vergeten: WAAR mag ik me dan afmelden? Zeker weer via zo'n chatsessie?)

Dat is nog eens een slinke manier om je bestaande klanten stiekem allen te upgraden naar een duurder abonnement...!!!

bah, hier hou ik niet van :cry:

Dilbert29

Re: KPN HI 'bedankt' bestaande klant met een rekeningverhoging

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ehm ja en dat moet je op 2 punten tegelijk in dit forum zetten?

frenzz

wat is dit nou voor suffe reactie? heb je niets anders te doen dan dit hele forum te lezen? heb liever een reactie van iem van kpn of iem die hetzelfde meemaakt. gebruik je tijd nuttiger

Dilbert29

Ah je bent er zo een, je krijgt een antwoord wat je niet aanstaat en dan ga je meteen roepen dat het een suffe reactie is. Nee daar kom je ver mee op dit forum......

Ik neem aan dat deze KPN actie bedoeld is om mensen een duurder abonnement aan te smeren. Dat je dus van Hi40 naar Hi50 gaat klopt ook omdat je 6 maanden lang 10 euro extra kunt bellen. Dat je daarna zelf moet aangeven dat je dat niet meer wilt, is nu juist de adder van de reclame. Ze gokken er op dat veel mensen dit vergeten en dus aan een duurder abonnement vast zitten. En reken maar dat dit gaat werken.

frenzz

ik zie aan al jouw andere reacties ook, dat je de hele dag op dit forum hangt en het forum met dit soort 1-regel-niet-belangrijke-opmerkingen vult. Dáar is dit forum niet voor bedoeld. Mensen vinden hier elkaar met dezelfde problemen of goede ervaringen van bedrijven. Dat jij zin hebt om op elk onderwerp te reageren, daar is het forum niet voor.

Kun je nu misschien mijn bericht met rust laten en iets anders gaan doen? Ik hoop op andere reacties, dank je

tienepien

Ongelezen bericht door tienepien »

Tsja, als je alleen maar reacties wil die in jouw straatje passen, dan moet je dat voortaan misschien maar even vermelden he :)

Daarnaast is het een goede gewoonte om een onderwerp maar op 1 plek op een forum te openen. Dit zorgt ervoor dat een forum overzichtelijk en leesbaar blijft.

Ik houd zelf ook niet zo van dit soort acties, maar aan de andere kant kan je er ook je voordeel mee doen. Je moet dan alleen goed opletten.

Dilbert29

Ach ja, het is moeilijk om iemand anders dan jezelf gelijk te geven.

Gesloten