LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ook opgelicht door UNIVE
ook opgelicht door UNIVE
VERTEL HET HIER..........
TOMMYS..........
TOMMYS..........
Re: ook opgelicht door UNIVE
Nou Tommys, begin maar zou ik zeggen. Uit je onderwerptekst blijkt dat jij bent opgelicht. Laat maar horen.
ken ik jou niet van de keileweg??
Waar slaat dat op.
-
Zo leuk heb ik een discussie nog niet op gang zien komen.
En volgens mij gaat er nog een hoop volgen
En volgens mij gaat er nog een hoop volgen
WAAR GAAT HET OVER OVER OPGELICHT DOOR UNIVE OP DE KEILENWEG?
IK BEGRIJP HET NIET HELEMAAL MAAR DAT KOMT DAN NOG
IK BEGRIJP HET NIET HELEMAAL MAAR DAT KOMT DAN NOG
Misschien op de Keileweg een "relatiegeschenk" gekregen en UNIVE betaalt de reparatie niet?
-
Tommy komt volgens mij iets te regelmatig op de Keileweg.
Misschien heeft hij een SOA opgelopen en probeerde hij de schade te verhalen bij UNIVE
(dan heeft hij wel de vruchten maar kan ze niet plukken)
Misschien heeft hij een SOA opgelopen en probeerde hij de schade te verhalen bij UNIVE
(dan heeft hij wel de vruchten maar kan ze niet plukken)
HET WORDT NOG LEUK HIER IN DE AVOND
Beste elwintje,
links naast de "a" op het toetsenbord is een knopje (Caps Lock), als je daarop drukt, verdwijnen de hoofdletters. (Schrijven in een forum met hoofdletters betekent schelden)
Als iemand zijn hoofdLetter achterna loopt, ...............drup
links naast de "a" op het toetsenbord is een knopje (Caps Lock), als je daarop drukt, verdwijnen de hoofdletters. (Schrijven in een forum met hoofdletters betekent schelden)
Als iemand zijn hoofdLetter achterna loopt, ...............drup
keep it real heeft helemaal gelijk.............goed gedaan jochie!!
m.vr.gr
m.vr.gr
-
Even iets anders: waarom heb je dit topic gestart?
dat is iets wat u en ikmirjam ook nog niet helemaal begrijpen,........dus..........denk er nog maar effe over na...............het kwartje is nog niet gevallen.............het maakt momenteel eigenlijk ook niets uit!
m.vr.gr.
m.vr.gr.
U bent nogal wat oplicht zeg. Brand los zou ik zeggen.
tommys, of sorry, moet ik randdebiel zeggen????
Als je refereert aan je wazig verhaal op een ander topic lijkt t me makkelijker om dat verhaal hier te kopieren als je een antwoord wil op je topicvraag.
Als je dat warrig verhaal niet bedoeld kun je beter een mail aan de redactie sturen met het verzoek om dit topic op te doeken.
O ja, en jouw opmerking over de Keileweg vind ik zo'n wazige en lage opmerking dat ik niet kan en wil geloven dat er maar 1 iemand is op dit forum die JOU serieus wil nemen..
Als je refereert aan je wazig verhaal op een ander topic lijkt t me makkelijker om dat verhaal hier te kopieren als je een antwoord wil op je topicvraag.
Als je dat warrig verhaal niet bedoeld kun je beter een mail aan de redactie sturen met het verzoek om dit topic op te doeken.
O ja, en jouw opmerking over de Keileweg vind ik zo'n wazige en lage opmerking dat ik niet kan en wil geloven dat er maar 1 iemand is op dit forum die JOU serieus wil nemen..