LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange plus gratis dvd's

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
angel from heaven

orange plus gratis dvd's

Ongelezen bericht door angel from heaven »

Hierbij wil ik graag een klacht indienen tegen orange
Mijn vriend en mijn zoon hebben in april bij bart smits een siemens telefoon gekocht van orange.Hierbij was een actie dat je bij die telefoon 10 dvd's erbij zou krijgen.
De medewerker van bartsmits zei zodra je je telefoon aanmeld krijg je van orange de dvd's binnen 10 dagen binnen.
Dus hun thuis meten de telefoons geactiveerd en werdt medegedeeld door orange dat ze de dvd's zouden opsturen.
nu is het inmiddels juni en diverse telefoontjes later en hebben ze nog geen dvd's omdat orange maar steeds beweerd dat de actie goed loopt en dat de dvd's in bestelling zijn.
en als ze beloven terug tebellen laten ze dat naweten.
zijn er mensen met dezelfde problemen zodat we actie kunnen ondernemen tegen zulke praktijken.

groetjes petra

Dilbert29

Re: orange plus gratis dvd's

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Wat zou je denken van gewoon afwachten? April is net een goede 2 maanden geleden, als de actie onverwacht succesvol is kan het voorkomen dat het wat langer duurt allemaal.

Een beetje geduld is een schone zaak......

Gesloten