LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ip ban op habbohotel
ip ban op habbohotel
heej allemaal
ik ebn verbannen op habbo en ik heb niks gedaan
wie zal mij een tip kunnen gevne om naar habbo te sturen dat ze me weer toegang geven?
groetjes anne
ik ebn verbannen op habbo en ik heb niks gedaan
wie zal mij een tip kunnen gevne om naar habbo te sturen dat ze me weer toegang geven?
groetjes anne
Re: ip ban op habbohotel
ga buiten spelen!!!!!!
ja met me hondjes
en ik heb geshopt hahaha
en ik heb ECHTE vrienden... en geen cybervriendjes
en ik heb geshopt hahaha
en ik heb ECHTE vrienden... en geen cybervriendjes
Als je echt niets gedaan hebt dan zou ik via het contactformulier gaan van Habbo. Ze kunnen veel nagaan en dus ook of je de fout in bent gegaan. Waarom ben je verbannen?
Als ze mij zouden verbannen, zou ik daar niet meer willen zitten. En wanneer je persé terug wilt, kunt natuurlijk altijd een nieuw account aanmaken, toch?
Heb ik effe geluk, mijn kattebeessie laat zichzelf uit.ja met me hondjes
-
Als je ook meteen een nieuwe pc aanschaft kun je inderdaad een nieuw account aanmaken.En wanneer je persé terug wilt, kunt natuurlijk altijd een nieuw account aanmaken, toch?
Je IP-adres blijft namelijk hetzelfde als je een nieuw account aanmaakt
IP heeft weinig met een nieuwe pc te maken eerder met een nieuwe internet-provider...........
-
maar voor zover ik weet heeft iedere pc toch echt zijn eigen IP-adres
maar ik ga daarvoor toch geen nieuwe pc kopen.
ik heb w8woord fraude gedaan zeggen ze ik weet van niks
ik heb w8woord fraude gedaan zeggen ze ik weet van niks
IP heeft helemaal niets te maken met je pc maar kan het beste worden omschreven als je "huisnummer" op internet.
De meest internetters in Nederland hebben een statisch adres, maw bij elke inlog hetzelfde adres.
Sommige hebben een dinamisch IP adres, bij elke inlog word een nieuw IP adres toegekend door de service provider.
Maar ga er maar vanuit dat je adres altijd hetzelfde is.
Over het algemeen wordt niet meteen zonder reden gebanned, meestal is daar een reden voor.
Fraude met credits is de meest voorkomende reden.
De meest internetters in Nederland hebben een statisch adres, maw bij elke inlog hetzelfde adres.
Sommige hebben een dinamisch IP adres, bij elke inlog word een nieuw IP adres toegekend door de service provider.
Maar ga er maar vanuit dat je adres altijd hetzelfde is.
Over het algemeen wordt niet meteen zonder reden gebanned, meestal is daar een reden voor.
Fraude met credits is de meest voorkomende reden.
wie weet nou een programmma....?
nix
Laatst gewijzigd door keja op 25 jun 2006 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
bedankt keja
maar wat moet ik nu doen ik snap er niks van?
maar wat moet ik nu doen ik snap er niks van?
even zoeken is heel makkelijk
Laatst gewijzigd door keja op 25 jun 2006 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
heel erg bedankt maar mijn ouders hoeven niet te weten dat ik verbannen ben en ik kan wel engels maar niet die hele pagina!
misschien toch gebanned om een actie die het daglicht niet kon verdragen?maar mijn ouders hoeven niet te weten dat ik verbannen ben
Heee!!
Zeer duistere zaken zijn er gaande hier.
(PS; ben dezelfde als S.; -), maar met de andere account kan ik niet inloggen via deze computer. Nee, ik gebruik geen proxi-server o.i.d)
Zeer duistere zaken zijn er gaande hier.
(PS; ben dezelfde als S.; -), maar met de andere account kan ik niet inloggen via deze computer. Nee, ik gebruik geen proxi-server o.i.d)
Die melding kregen wij ook steeds. Het is onderzocht door Habbo en er was hun niets bekend van fraude . Ik kreeg het advies om Shockwave te verwijderen en opnieuw te installeren. Tot op heden is die melding niet meer teruggekomen. Veel succes ermee.
hoi allemaal
maar waar kun je shockwave deinstalleren of ook wel verwijderen?
maar waar kun je shockwave deinstalleren of ook wel verwijderen?