LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile abonnement maar nooit gehad

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chovexani

T-mobile abonnement maar nooit gehad

Ongelezen bericht door chovexani »

Hallo allemaal,

Ik zit met een groot probleem. Van de week kreeg in een brief binnen van een deurwaarderskantoor. Daarin stond vermeld dat ik op 9 mei a.s. moet verschijnen bij de rechter, omdat ik zogezegd een abonnement bij T-mobile niet betaald heb. Dit was tot mijn verbazing aangezien ik nooit een abonnement bij T-mobile heb gehad. Ze wisten mij te vertellen dat er toch echt een contract was met mijn gegevens en handtekenening! Dit heb ik nooit neergezet ik heb zelfs nooit wat van hun ontvangen. Het enige wat ik me kan bedenken is dat mijn handtekening is vervalst. Het cotract bleek overigens ook niet op mijn adres te staan. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen. Of heeft iemand dit meegemaakt? Ik hoop zo snel mogelijk reactie's te krijgen.
Met vriendelijke groet, chovexani

blaat

Re: T-mobile abonnement maar nooit gehad

Ongelezen bericht door blaat »

Vraag aan t-mobile of zij jou het contract kunnen laten zien waar jou handtekening op staat.
Als het adres niet niet juist is, klopt er zoiezo iets niet...

chovexani

Ik denk dat het adres inderdaad niet klopt. Aangezien ze me meerdere aanmaningen hebben verstuurd en ik het nooit ontvangen heb. Een gesprek met T-mobile aangaan is zeer lastig. Ik heb namelijk geen gegevens en dat is wat ze nodig hebben. Ze kunnen niet op mijn naam zoeken. Ik moet het nummer hebben. En die heb ik niet. Dat t-mobile een contract heef wat ik via de deurwaarder.

blaat

Ongelezen bericht door blaat »

maar het feit dat zij ook geen gegevens kunnen vinden over jou zegt genoeg. Als jij een brief hebt ontvangen van de deurwaarder lijkt het me logisch dat er een referentie nummer op die brief staat. Adhv dat ref. nr moeten ze in staat zijn om informatie te achterhalen. Enne... een klantenservice kan wel op postcode huisnummer zoeken...

chovexani

Er staat inderdaad een referentienummer. Maar aan de hand daarvan kunnen zij mij geen informatie verschaffen. Ik moet mijn verhaal maar doen bij de rechter en daar zullen zijn ook hun verhaal doen. Ze hebben inderdaad aan de hand van mijn postcode en huisnummer gekeken maar het contract staat niet op mijn adres. Aangezien ik wel een vermoede heb wie dan dat abonnement heeft genomen op mijn naam. Was ik wel benieuwd of dat echt zo was. Helaas heb ik alleen zijn voornaam en geen verdere gegevens. Dus is het zeer moeilijk om alles te achterhalen. Ik ben dus ook benieuwd wat ik bij de rechter te horen krijg.

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Dus is het zeer moeilijk om alles te achterhalen. Ik ben dus ook benieuwd wat ik bij de rechter te horen krijg.
Bij de rechter krijg je niets nieuws te horen dat je niet nu ook al in je dagvaarding kan lezen. In de komende rechtzaak is het juist aan JOU om je verhaal te komen doen.

De dagvaarding vermeldt precies wat er van je geëist wordt, en waarom. Je zult tegen die tijd je verweer klaar moeten hebben en de rechter voldoende duidelijk moeten maken dat hier iets mis is wat jou niet te verwijten valt. Met het verschil tussen het abonnementsadres en jouw adres dat de deurwaarder bij de GBA heeft gehaald ben je al een eind op weg.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Gewoon voor laten komen, T-Mobile zal dan ook inzien dat zij fout zitten.

jbtc

Ongelezen bericht door jbtc »

Aangezien ik wel een vermoede heb wie dan dat abonnement heeft genomen op mijn naam. Was ik wel benieuwd of dat echt zo was. Helaas heb ik alleen zijn voornaam en geen verdere gegevens.
Ben je niet een béétje medeplichtig?

piyun uit den haag

Ongelezen bericht door piyun uit den haag »

vraag bij bkr tiel een overzicht van al jou registraties!
als je die thuis gestuurd krijgt, check je welke contracten in jouw administratie voorkomen, in jouw geval t-mobile schrijf een brief en eis het bewijs dat jij persoonlijk het contract aangevraagd hebt met je handtekening, ik ben zelf opgelicht voor drie telecomcontracten, eris een kopie paspoort van internet of ergens anders geplukt en er is getekend door iemand anders dan ik. doe wel aangifte dan bij politie in je woonplaats

succes!

Nekromaniac

Ongelezen bericht door Nekromaniac »

Hoe komt de deurwaarder dan aan jouw adres??
Als je de aanmaningen van T-Mobile niet krijgt en die brief dan weer wel, moet er toch iets overeenkomen?

Gesloten