LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ber bv alias Credinca ----------- ****** ****

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RJager

Ber bv alias Credinca ----------- ****** ****

Ongelezen bericht door RJager »

Geplaatst op 27 Jun 2006 21:17 door RJager

--------------------------------------------------------------------------------

Op 6 juni 2006 heeft de rechter een vonnis uitgesproken.

Letterlijk overgenomen

De kantonrechter:

Veroordeelt gedaagde tot betaling van € 84,95 te vermeerderen met de wettelijke rente hoerover vanaf 16 januari 2006 tot de dag der algehele voldoening.

Veroordeelt gedaagde tot betaling van de procedurekosten, gerelateerd aan de toegewezen omvang der vordering, zijnde € 75,72 aan dagvaardingskosten, € 149,00 aan vast recht en € 100,00 aan salaris voor de gemachtigde;

Verklaart dit vonnis tot zover uitvoerbaar bij voorraad

Wijst af het meer of anders gevorderde

Dit vonnis is gewezen door mr. C.P. van Gastel, als kantonrechter en in het openbaar uitgesproken op 7 juni 2006 in tegenwoordigheid van de griffier en door door beiden getekend.

------------------------------------------------------------------------

Vandaag heb ik het bedrag betaald. Was het goed dat te doen ? Van Ber bv ontving ik zaterdag 24 juni jl. een brief waarin zij € 481,78 gestort willen hebben op hun rekening. Ik heb € 409,67 overgemaakt, volgens de berekening mr. van Gastel.

Is dit nu ons rechtssysteem ? Het lijkt het duel Nederland-Portugal wel verdomme.

DJD

Re: Ber bv alias Credinca ----------- ****** ****

Ongelezen bericht door DJD »

Waarom plaats je dit bericht 2x??

oneerlijk

Ongelezen bericht door oneerlijk »

dat niet alleen........waar gaat dit over?
Veeg je tranen eens weg beste man en vertel.......wij luisteren wel.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

DJD

Ongelezen bericht door DJD »

Heb ik ook al gevraagt waar dit over gaat in dat andere bericht, zijn namelijk 2...

Gesloten