Het is niet de eerste keer dat wij problemen hebben met UPC.Eerst met de telefoon,die van de buurman was(wij hebben dus kpn),daarna een verandering van gebruiker.Ze zagen mijn man als hoofdhuurder aan op mijn adres,terwijl die toendertijd bij mij kwam wonen.Ik heb er lang over gedaan om aansluit kosten terug te krijgen.En mijn gegevens waren onjuist,dus duurde het een paar weken voor dat het o.k. was.
Maar nu,nu breekt echt mijn klomp
Ik had Eind Maart een rekening van Upc gehad.Ik moest die voor 4 April betalen.Ik zat zelf in de laatste maand van mijn zwangerschap en had last van veel vocht in mijn voeten.Zelfs zo erg,dat ik alleen 7 min maal 3 kon wandelen.Ik kon dus de brievenbus niet halen.Mijn man had nachtdienst,dus die sliep overdag.Ik had de brief even terzijde gelegd,met oh dat komt wel.Kom ik er op een gegeven moment er achter van oeps vergeten.Ik heb hem opgestuurd en het bedrag werd 27 april van mijn rek afgeschreven.Ik krijg nu net een rekening binnen van een bedrag van 63 euro nog wat.Ik heb aan de bel gehangen bij upc.Het ging om herrinneringskosten,want ik had mijn rekening niet op tijd betaald.(de rekening van nu was van de 22 gedateerd,kreeg hem pas 27 laat in de middag binnen,kon hem pas de 28 op de bus doen)
Ik heb van hun geen herinnering gehad of een aanmaning,ik had dat dus aangegeven,dat ze dat in die tijd hadden moeten sturen,ipv stiekem het nu op de rekening te gooien.Ik moest het bedag die 15,50 herinnerings kosten maar betalen.
Ik heb de 48,48 die voor het abonnement staat betaald,maar die 15,50 euro niet.Er is ook een aangetekende brief naar hun toegegaan,ben benieuwd wat hun reactie is.
Ik vraag me overigens af of ze die kosten ook in rekening hadden gebracht,als ik in die periode met vacantie was geweest,of als ik net in die periode bevallen was.Het zou dan helemaal brutaal zijn om de herinneringskosten aan te kopelen aan een rekening,die om die reden te laat is betaald.Het is dus net alsof UPC iemand zijn prive leven wil beheersen.
schaam je UPC.