| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Werblad Siematic keuken?
Werblad Siematic keuken?
In onze nieuwe keuken zou een werkblad van mat kalksteen genaamd Bianco Perlino zeer mooi staan. Wie heeft er ervaring met deze bladen of kan me er wat meer info over geven. Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom.
-
Pfffff
Re: Werblad Siematic keuken?
Bladen komen bij Schwanenkamp ( ? ) en Reynen vandaan. Ronduit beroerd te noemen.
Zandkalksteen is heel mooi , maar weet niet hoe die bladen er na 10 jaar gebruik uitzien
Zandkalksteen is heel mooi , maar weet niet hoe die bladen er na 10 jaar gebruik uitzien
-
Scara
Laatst gewijzigd door Scara op 08 sep 2007 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeetje, hier schrik ik van zeg. In gedachten zag ik dit blad al in onze keuken. Maar goed als het wat kwaliteit betreft niet aan te raden is moet ik er maar vanaf zien.Maar nu toch nog een vraag. Het alternatief zou in ons geval graniet worden, ook mat en gebrand heet dat geloof ik, het is in ieder geval korrelig van structuur. Komt dit ook bij dat bedrijf vandaan? Ik wil wel graag op 1 adres alles kopen en volgens mij is de collectie werkbladen gekoppeld aan de siematic keukens. Wat moet ik nu doen?
Beste Yes,
Volgens mij bepalen de SieMatic-dealers zelf waar zij hun werkbladen inkopen. Zoals Scara al zei is een werkblad van Reyne kwalitatief slecht.
Ik geloof dat om die reden een aantal dealers de overgang hebben gemaakt naar andere granietleveranciers als Arte di Granito. Wel beter, maar heeft ook niet mijn voorkeur.
Een gebrand graniet (ook wel aciento of anticato genoemd) werkblad is zeer eenvoudig in het onderhoud. Angst voor het moeilijker schoonmaken hoef je niet te hebben. Ik laat mijn klanten een speculaasje verkruimelen en daarna wegvegen. No problem, in 1 beweging weer schoon. Let wel even op de grootte van de granietstructuur. Hoe groter de korrels/steentjes, hoe grover het werkblad.
Wij hebben zelf een Bianco Sardo die redelijk grof is terwijl de Nero Assoloto fijner aanvoelt door de kleinere structuur.
MVG
MVG
Volgens mij bepalen de SieMatic-dealers zelf waar zij hun werkbladen inkopen. Zoals Scara al zei is een werkblad van Reyne kwalitatief slecht.
Ik geloof dat om die reden een aantal dealers de overgang hebben gemaakt naar andere granietleveranciers als Arte di Granito. Wel beter, maar heeft ook niet mijn voorkeur.
Een gebrand graniet (ook wel aciento of anticato genoemd) werkblad is zeer eenvoudig in het onderhoud. Angst voor het moeilijker schoonmaken hoef je niet te hebben. Ik laat mijn klanten een speculaasje verkruimelen en daarna wegvegen. No problem, in 1 beweging weer schoon. Let wel even op de grootte van de granietstructuur. Hoe groter de korrels/steentjes, hoe grover het werkblad.
Wij hebben zelf een Bianco Sardo die redelijk grof is terwijl de Nero Assoloto fijner aanvoelt door de kleinere structuur.
MVG
MVG