LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schùllerkeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ruim

Schùllerkeukens

Ongelezen bericht door ruim »

Hallo,

Ik ben bezig met een schùllerkeuken. Waar ik met bezig ben is een gespoten keuken. Mijn vraag is waar kan ik deze keuken bij indelen.
Is hij beter dan de rotpunkt of slechter.

groetjes ruim

ruim

Re: Schùllerkeukens

Is er niemand die wat van de schüllerkeukens weet?

groetjes ruim

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Niet zo zenuwachtig worden ruim ze komen heus wel.
Het is nog een vrije dag hoor.

ruim

Is er echt niemand die mij kan helpen. Vanmiddag moeten wij er al heen om de laatste onderhandelingen te maken.
Loesje misschien jij?
Alvast bedankt.

ruim :oops:

pickles

Ongelezen bericht door pickles »

Met schüller is niks mis, degelijk product uit het middensegment. Net een treetje hoger als Rotpunkt. Goed hang-sluitwerk, Ook de gelakte fronten zijn prima. Kun je met een gerust hart kopen

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

ruim, ik zie nu pas je berichtje. maar aan mijn mening had je niet veel gehad hoor, want ik ken het merk schuller persoonlijk niet, dus kan er ook niet over oordelen.

ik hoop dat de onderhandeling vanmiddag geworden is wat je er van hoopte,

slik

Ongelezen bericht door slik »

Volg de Skoda rijder................Grapje :lol:

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Vind hem wel leuk.

ruim

Bedankt voor jullie reaktie. Sik ik kan de skoda-rijder niet volgen deze keuken heeft pootjes en geen wieltjes. :D
Als de aannemer nu ff vlot wil wezen dan zal het wel de schüllerkeuken worden.

groetjes ruim

adviseur

Ongelezen bericht door adviseur »

Met name de greeploze keukens zijn zeer voordelig geprijst, niet alles is mogelijk qua maatvoering maar een beetje keukenverkoper kan met de standaard maten goed uit de voeten. Je hebt bij Schuller Creativ (het wat uitgebreidere programma) Next 125 (met rastermaat 125, ala Bulthuap) en de Next line (greeploos). Voor welk programma gaat je voorkeur uit?

Succes

ruim

Ik ben bezig met de creativ carine. front in structuurlak en rondom uni gelakt in zijdeglans op fijn gestructureerde oppervlakte, rondom afgerondx. Hoogwaardige MDF ondergrond. frontdikte 23 mm. Lade-systeem motion +. Het is een L-vormige keuken van 3.50 bij 2.50 met twee hogekasten en verder allemaal ladekasten mooi schouw, kranslijsten en lichtlijst wat bovenkasten met glazendeurtjes en een prachtig werkblad van 42 mm dik. En dan alles bosch inbouw en itl afzuigkap en natuurlijk alles geintegr. De kraan is van damixa We zijn bij een familiebedrijf geweest en die hadden heel wat tijd voor ons niks was teveel voor ze. Alles konden we meekrijgen naar huis om eens te kijken of de kleuren mooi bijelkaar pasten.
Zegt deze keuken iets voor de vakmensen? Hebben we een goede keuze gemaakt?

groetjes ruim

pickles

Ongelezen bericht door pickles »

om kort te gaan: prima keus :D

ruim

Hallo

Eindelijk dan. We hebben onze schullerkeuken vrijdagavond gekocht!!!!
Een bosch vaatwasmachine SGV55M43. itho afzuig D877, koelkast KIR24A50. combimagnetron HBC84K550Bosch en hardglazenkookplaat PHW206E Bosch en anderhalve spoelbak RVS verzonken CPX260. en een werkblad van cesarstone. Alles met trekladen en een carrousel met houten draaiplateaux. Hier en daar komen wat pilasters tussen niet te
maar dat het wel in het oog springt. Hij wordt zandkleurig en de handgrepen zijn weer de zelfde donkerbruine kleur als het werkblad.
En onder de spoelbak komt een kast met drie afvalbakjes is ook gemakkelijk kan de vuilnisbak de keuken uit.
Eind aug begint de aannemer met de verbouwing dus we hopen eind oktober midden november te keuken te laten plaatsen. Mijn weekend kon niet meer stuk.
Nu kijken naar een mooie eikenvloer maar dat is een andere topic.

groetjes ruim.

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 08 sep 2007 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Robus

Ongelezen bericht door Robus »

sorrij was tot 1 JULIx

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 08 sep 2007 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.

ruim

Hallo

Nee niks gratis erbij. Ik heb al een gas bbq en ik heb een zgan pannenset en kon tot 1 juli reisbonnen krijgen. Nee ik wil gewoon
een scherpe prijs. En dat heb ik gekregen. Heb tot niks aan reisbonnen
de eerste tijd heb ik het te druk met verbouwen en dan moet ik weer een een ectra reis boeken wat ik niet van plan was om de reisbonnen in te leveren. wie houdt wie voor de gek. Ben ik toch nog meer geld kwijt.
Nee hoor gewoon boter bij de vis gewoon iets minder betalen. Liefs had ik nog geld toe maar ja dat weet ik ook wel dat dat niet kan. :wink:

groetjes ruim

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Ruim,

Die pannenset of BBQ zijn kado's van de apparatuurleverancier naar de klant toe omdat deze een bepaald aantal apparatuur tegelijk koopt. De prijs van je keuken gaat niet omlaag als je deze kado's weigert, of de verkoper moet er een leuk bedrag voor over hebben :wink: .

Dit is anders dan de bewuste reischeques, caravans, auto's, dwergpony's en weet ik veel wat er allemaal gebruikt wordt om die handtekening te krijgen midden in de nacht tijdens een verkoopmarathon.

Als ik reischeques lees dan bekruipt mij het gevoel van een KeukenConcurrent-actie. Knap als je daar een scherpe prijs hebt gekregen. Staan ze namelijk niet om bekend.

MVG

ruim

hallo max,

Nee hoor niet bij de keukenconcurent daar heb ik teveel over gelezen.
En ach 60% korting wie trapt daar nu in? Gewoon hier in ons dorpje op de veluwe keuken 3000 waar een vader moeder en dochter werkzaam zijn. Ze zei ook eerlijk van de reisbonnen hoe je het wendt of keert de klanten betalen het zelf het moet uit de lengte of breedte komen. Ik heb gewoon 3 offertes van verschillende keukenzaken laten maken (wel familiebedrijven) en deze was niet de duurste en ook niet de goedkoopste maar gaf mij wel het prettigste gevoel. Niet aandringen veel tijd besteden terwijl ze wist dat we ook bij anderen waren gaan kijken. En wat ik steeds hoor dat ze goede service hebben. Zal wel berichten hoe het gegaan is als de keuken staat maar dat kan nog wel tot eind oktober november worden.

groetjes ruim

Gesloten