LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Malloten vernielen tentenkamp

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronald g

Malloten vernielen tentenkamp

Ongelezen bericht door ronald g »

Om maar met de deur in huis te vallen, zijn er weer malloten aan de gang geweest in Bennekom dit keer die de vakantie voor anderen verpesten. Hier kan ik zo woest om worden. kinderen die op de vakantie uit zien zo benadelen. En dan die malloten voor de lol alles kapot maken sorry. voor iedereen die het niet weet kijk op Telegraaf.nl

Ronald.

chamook

Re: Malloten vernielen tentenkamp

Ongelezen bericht door chamook »

triest :(

mylo1

Ongelezen bericht door mylo1 »

Mijn oude buurman[overleden op 86 jarige leeftijd] zei tegen mij...het is net of de wereld ..gek aan het worden is...zou hij toch gelijk hebben gehad? :roll:

ronald g

Geen woorden voor.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Walgelijk, het zal je kind maar zijn...

ronald g

Het meeste is al geregeld en ze kunnen op vakantie door mensen die een tent uit lenen, maar het mag toch niet mogelijk zijn dat een stel malloten dit in de toekomst onmogelijk gaan maken. :twisted:

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ehm ja en op welke manier is dit consumentennieuws? Sneu voor die kinderen hoor, maar wat heb je er aan om het hier neer te zetten?

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Dilbert 29 (volgens mij moet je al 30 zijn) wie is de
consument.Jij -ik -je ouders-de paus-de koningin-Jan Peter-Rita
Ayaan-Zalm-Brinkhorst-Karr-2-bot321-glasaal-reintje vitesse-
gebakken makreel -venantius kortom iedereen.
Dus alle op en aanmerkingen heeft direct of indirect
met de consument te maken.
Ik vind dit een zeer slimme opmerking dus als jij dat
stom vind vertel me dan aub waarom. :wink:

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Als ik ook even mag?

@ Dilbert: Waar bemoei jij je eigenlijk altijd mee? Alsof jou postings altijd zo boeiend zijn! :x :evil:

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Hier in Leiden worden agenten in elkaar geslagen omdat ze de jeugd tot de orde roepen.

Voor de TROS moderator:

Is het berichtje zo genuanceerd genoeg?

Bedankt voor het doodslaan van elke discussie waar een beetje pit in zit of in kan gaan zitten.

Het zijn toch geen kleuters hier?

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

Één van de reactie`s in de Telegraaf:

Ik zal geweld nooit goedpraten, maar ik weet uit ervaring dat sommige dienstdoenders nogal arrogant en onbeleefd kunnen zijn en het bloed onder je nagels kunnen halen.

Langhaar

Volgende.

Eigen schuld van de politie , de mensen hebben terecht geen respect meer voor ze. Ze hebben de mensen al té lang genaaid met flutboetes voor de centen . En iedere keer weer dat belerende toontje van wat er toch allemaal kan gebeuren , iédere keer die onzinnige "worst case" scenario's die nooit in het echt voorkomen. Nette mensen worden afgeblaft , de jeugd geïntimideerd ! Vind je het gek dat heel veel mensen hier een wrok tegen de politie aan over houden ?? Een volkomen ongeloofwaardige en belachelijke organisatie !!

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Heb ze allemaal gelezen langhaar.

Het is een kip of het ei verhaal geworden.

Wie gooide de eerste steen ?

Waar twee vechten hebben twee schuld.

Weet jij het nog?

Ik niet meer. :cry:

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Waarschijnlijk gedaan door kinderen zonder normen en waarden.
Vervelen zich omdat hun ouders geen tijd voor ze hebben.

Diep triest dat dit land steeds verder afglijd

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dus het feit dat je in dit land een terechte boete krijgt of belerend wordt toegesproken als je een fout maakt, is voldoende reden om een agent in elkaar te slaan of lastig te vallen.

Net zoals ambulancepersoneel bedreigen als je vind dat ze niet op tijd aanwezig zijn, kassamedewerkers bedreigen als de wuppies op zijn etc.

Dit land is echt op weg naar de afgrond.......

ronald g

Laten we even bij het oorspronkelijke topic blijven zoals dat is,malloten maken vakantie tenten kapot.
Politie en politiek hebben hier niets mee van doen. Hoeveel ouders die het niet kunnen betalen om hun kinderen op vakantie te laten gaan en daar veel verdriet van hebben, die kinders kregen de kans om gaan. Vele vrijwilligers maken dit mogelijk en zeggen hun vakantie er voor op (ik kan uit ervaring spreken want toen ik nog klein was ben ik ook wel eens mee geweest.) Maar door een stel vandalen stond dat op de tocht, er zijn tenten aangeboden zelfs legertenten. Dit moet nog jaren door kunnen gaan een kind voor al is het maar even uit een misschien wel geweldadige situatie halen. Ome Jans tour is daar ook een voorbeeld van, niet iedereen zal dat kennen. Maar de jeugd is onze toekomst en we kunnen ze niet laten verloederen. Van welke afkomst dan ook.

Ronald.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

What he said.....

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Maar de jeugd is onze toekomst en we kunnen ze niet laten verloederen. Van welke afkomst dan ook
Helaas is dat nu de kern van vele problemen; de jeugd verloedert veelal juist wel. Kijk maar om je heen, lees/hoor/zie de berichtgevingen in de diverse media aangaande de gevolgen......

De oorzaken van die verloedering vallen buiten dit topic, maar kan stof tot discussie worden in een nieuw topic voor wie daar behoefte in ziet.

Langhaar

Kinderen, de jeugd, heeft aandacht nodig.

Vakantiekampen en sleutelkinderen helemaal in.

Hoe zou dat nu komen? :roll: :roll:

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

De jeugd heeft de toekomst zegt men. Maar als dit de toekomst is, dan zie ik het somber in! Vaak wordt er gezegd dat er hangplekken moeten komen en dat er meer aandacht aan de jeugd moet worden besteedt, maar daar ben ik het beslist niet mee eens. Zelf ben ik ook jong geweest en dat ben ik beslist niet vergeten. Het probleem is dat men, zowel de jeugd als de ouderen, bezig gehouden moeten worden omdat men zich anders gaat vervelen. Nooit last van gehad, zelf ging ik ook met vacantie en toen waren er nog geen disco's. Dit noem ik geen vacantie besteding, maar vacantie verveling! Als ik naar het buitenland ging dan deed ik dat om andere culturen te leren ontdekken, architectuur te zien van ander steden dus is er genoeg te beleven. Ik zie het zo, geef iemand vis en hij heeft te eten, is de vis op, dan is er niets meer te beleven. In dat geval geef dan een hengel, dan kan hij zelf gaan vissen en hoeft zich ook niet te vervelen. Zelf heb ik in het verleden vele hobby's ontwikkeld en daar ben ik nog dagelijks mee bezig, ook vroeger. Tegenwoordig moet alles maar tekoop zijn en enige creativiteit om iets zelf te maken is compleet zoek en dat merk ik ook in onze club. Het zijn vooral de ouderen die iets maken en de jeugd heeft totaal geen inzicht. Dit zou moeten worden gestimuleerd dan wordt er ook minder vernield. Om een voorbeeld te geven, zelf heb ik een modelboot, schaalmodel, gebouwd zelfs meerderen waar jaren werk in is gaan zitten. Het laatste project heeft 10 jaar zweet en tranen gekost om een goed werkend model te krijgen. Er zit erg veel techniek in verwerkt en als je dan even een technische proefvaart aan het doen bent en binnen 5 minuten gooit zo'n hangjong er een steen op met een hoop schade, dan wordt je daar niet vrolijk van en is het ook niet gek dat je zo'n malloot op zijn bek slaat. Dat mag dus niet en gelijk werd ik door 2 agenten opgepakt. Op het bureau heb ik toen mijn relaas gedaan en men zei dat het een bekend probleem was. Daarop heb ik gezegd dat het dan maar eens afgelopen moest zijn en dat heeft men inderdaad gedaan. Hij heeft een taakstraf gekregen en daarna heb ik geen last meer gehad. Ik was overigens niet de enige, want er waren meer klachten uit de buurt. Mijn remedie tegen dit soort lieden is gewoon de aangerichte schade zelf laten betalen en verhelpen, dan leren zij het vanzelf wel af.

Vr. Gr. Hans.

Gesloten