LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loopgravenoorlog

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Max Möller

Loopgravenoorlog

Ongelezen bericht door Max Möller »

Alweer een paar weken lees ik jullie pennenvruchten op dit forum en ik moet zeggen het is een zeer vermoeiend forum. Waarschijnlijk zou er gezegd kunnen worden: "dan ga je toch lekker een ander forum lezen ?". Ik zal jullie zeggen, dat ga ik lekker doen.

Bij toeval kwam ik op dit forum en dacht dat ik wellicht een bijdrage zou kunnen leveren met mijn verleden in MLM, mijn ervaringen daarin, de positieve en schaduwzijden daarvan en een vergelijking met mijn huidige rol als zelfstandig ondernemer, ik heb een enkele reactie gegeven.

Echter alle reacties lezende, gaan ze vaak over hetzelfde; telkens terugkomende reacties met die immer aanwezige quote's van Pietje die reageert op Jantje gelardeerd met de onvermijdelijke aanhaling van een quote van Jantje waar Pietje met gespierd taalgebruik eens even flink tegenaan gaat. Vaak op de man/vrouw spelend, oeverloos gediscussieer waar op een gegeven moment geen touw meer aan vast te knopen is.

Dit forum is in mijn optiek niets anders als een voortdurende loopgravenoorlog met weinig uitzicht op een goede discussie of vernieuwing. Termen als: "hou je klep dicht" of "foei ga in je mand" zijn nu niet de termen die mij doen overtuigen dat we het zakelijk houden.

De zuurtegraad van dit forum wordt telkens groter door de aan beide zijde vertegenwoordigde azijnpissers die driftig bezig zijn elkaar zo goed en lang mogelijk op de juiste wijze en plaats met azijn te besprenkelen. Jammer.

Als afsluiting een overdenking.
MLM zal voorlopig blijven bestaan omdat geappelleerd wordt aan het verdienen van veel geld. Een enkeling daargelaten zullen er weinig mensen zijn die worden aangetrokken voor het vermarketen van geneeskundige magneten, telefoonabonnementen, waterfilters, luchtfilters, alarmsystemen, afslankpillen, gezondheidsprodukten. De presentaties zullen altijd hetzelfde zijn: een grafiek die de lucht ingaat: vervuiling, criminaliteit, te dikke mensen, stijging gebruik mineraalwater, gebruik van de telefoon etc., kortom produkten en/of services waar een markt voor is. Dan de unieke kans, het marketing (lees Betaal) plan. Dan de markt: booming, diverse landen etc.
Met wisselend succes komen ze, blijven ze of raken in vergetelheid.

Maar laat mensen zelf beslissen of ze een stap willen zetten binnen MLM, probeer het, zet je voor de volle 100% in en kijk wat het je oplevert in de vorm van kennis, kunde en wellicht geld. Belangrijkste is dat je gelooft in het produkt en het bedrijf en het zou mooi zijn als je ook echt geld gaat verdienen. Geef jezelf een bepaalde termijn en neem dan de beslissing wat je gaat doen.

Ik wens jullie allen goede zaken binnen of buiten MLM, het gaat jullie goed.

Hartelijke groet,

Max
Laatst gewijzigd door Max Möller op 03 jul 2006 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Slim

Re: Loopgravenoorlog

Ongelezen bericht door Slim »

Ik wens jullie allen goede zaken binnen of buiten MLM, het gaat jullie goed.

Hartelijke groet,

Max
Van harte hetzelfde gewenst. Prettige zomeravond!

So be it

Re: Loopgravenoorlog

Ongelezen bericht door So be it »

@ iedereen.....
"hou je klep dicht" of "foei ga in je mand"
De rillingen liepen over mijn rug, bij zulk taalgebruik!!!!
Afschuwlijk! Zijn er dan geen normen en waarden meer.......?

De een na de ander wordt de grond ingestampt, maar DAT is entertainment.......!
Werkzaamheden van mensen worden gekleineerd en belachelijk gemaakt...., maar dat is "opvoedend".....!

De meest domme opmerkingen en misleidende info wordt hier verstrekt...

Maar het woord "klep" gebruiken..... Ja..... daar ga je van over je nek....

Truste iedereen.

So be it

(Halve zolen.....!... :lol: )

Gesloten