Ik keek op mijn afschriften en ik zag ineens dat er 10 euro was afgeschreven door UPC Mobile,terwijl ik helemaal niks met upc mobile heb.
Ik heb gebeld om mijn geld terug te laten storten maar dat kon niet en volgens hun had ik ervoor getekend,wat ik me eigen niet kon herrineren.
Het kaartje lag volgens mij gewoon hier in een envelop in bus en als ik moest tekeken voor UPC(er staat trouwens geen upc op de envelop)dan had ik dat nooit gedaan,want een week ervoor hadden ze me ook al een mediabox opgestuurd maar die heb ik nooit opgehaald op het postkantoor want ik wil die troep helemaal niet van hun(slechte ervaringen met upc).
Er zit ook geen sticker op de envelop dat ik getekend zou hebben,dus het lijkt mij heel erg stug dat ik dat wel gedaan zou hebben.
Maar hoe kom ik nou aan mijn 10 euro,want die storten ze dus echt niet terug en de bank kan het ook niet terugboeken,wie weet hoe ik het verder kan aanpakken,want ik vind het gewoon schandalig dat ze zomaar geld van mijn rekening kunnen afhalen!!!!!
Groetjes mieke1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Mobile
UPC Mobile
Laatst gewijzigd door mieke1 op 04 jul 2006 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: UPC Mobile
Is er nou niemand die mij kan vertellen hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Gr.mieke1
Gr.mieke1
Hoezo dan, dat je het niet kunt laten terug storten? Nuon heeft mij zoiets dergelijks ook ooit eens geflikt, maar ben naar de bank gegaan en laten storneren.
Heb ze opgebeld en er was een fout gemaakt bij hen, dus is het allemaal goed gekomen.
Jij kunt het toch ook laten storneren en dan met UPC verder bellen dat je niets hebt getekend? Dus ook geen diensten van ze wilt hebben!
Heb ze opgebeld en er was een fout gemaakt bij hen, dus is het allemaal goed gekomen.
Jij kunt het toch ook laten storneren en dan met UPC verder bellen dat je niets hebt getekend? Dus ook geen diensten van ze wilt hebben!
Ik heb het ook eerst via de bank gedaan maar die kunnen het niet terug storten op de een of andere manier,het was iets met een c-code ofzo,vandaar dat ik upc heb gebeld om het dan via hun te doen,maar ze weigeren gewoon het geld terug te storten.
Het is maar 10 euro maar toch,ze moeten met hun poten van mijn geld afblijven of zie ik dat nou verkeerd,en ik snap uberhaupt niet dat ze het zo maar kunnen afschrijven zonder mijn toestemming.
Gr.mieke1
Het is maar 10 euro maar toch,ze moeten met hun poten van mijn geld afblijven of zie ik dat nou verkeerd,en ik snap uberhaupt niet dat ze het zo maar kunnen afschrijven zonder mijn toestemming.
Gr.mieke1
Als je niet kan laten storneren, zorg dan dat er in ieder geval een selectieve blokkade voor upc op je bankrekening wordt gelegd, zodat ze geen bedragen meer van je bankrekening meer kunnen afboeken, dan ben je er in ieder geval van verzekerd dat niet nog keer gebeuren zal.
Ga hiervoor naar je bank.
Overige bedragen welke wel correct zijn zal je dan wel handmatig moeten gaan overmaken, hou er rekening mee dat dat wel tijdig moet om geen gedonder met incasso buro of aanmaningkosten te krijgen.
Elk bedrijf, persoon of instelling welke een overeenkomst heeft voor automatische incasso kan van elke willekeurige rekening bedragen afschrijven hiervoor is geen toestemming van de rekeninghouder nodig.
Ga hiervoor naar je bank.
Overige bedragen welke wel correct zijn zal je dan wel handmatig moeten gaan overmaken, hou er rekening mee dat dat wel tijdig moet om geen gedonder met incasso buro of aanmaningkosten te krijgen.
Elk bedrijf, persoon of instelling welke een overeenkomst heeft voor automatische incasso kan van elke willekeurige rekening bedragen afschrijven hiervoor is geen toestemming van de rekeninghouder nodig.