LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanmemers/installateurs
Aanmemers/installateurs
wie van jullie heeft ervaring met MonRé installatiebedrijf uit groningen.
ze zijn bij ons bezig met het installeren van een badkamer, maar er komt gewoon niemand opdagen. de afgesproken datum van 11 juli zal, ben ik bang niet worden gehaald.de afgelopen week komt iemand af en toe maar eens opdagen.. gister is er niemand geweest, en vandaag ook niet.
ze zijn bij ons bezig met het installeren van een badkamer, maar er komt gewoon niemand opdagen. de afgesproken datum van 11 juli zal, ben ik bang niet worden gehaald.de afgelopen week komt iemand af en toe maar eens opdagen.. gister is er niemand geweest, en vandaag ook niet.
-
Re: Aanmemers/installateurs
Vandaag zou er bij mij (8 uur) een schilder komen en een glaszetter en niemand is zijn/haar afspraak nagekomen. Ik heb geluk dat er 5% van de koopsom bij de notaris vast staat en wij aangetekende brief hebben verstuurd nu mag ik mijn eigen schilder, glaszetter in de hand nemen en ik weet wel een paar goeie zijn niet goedkoop maar ik weet dat ze op tijd zijn en netjes werk afleveren. Mooi weer ik ga maar genieten van de zon
-
Ook wij hebben problemen met MonRé Badkamer- en Keukenmontage uit Groningen. Wij hebben vorig jaar een badkamer + toebehoren gekocht bij Brugman Keukens en Badkamers in Groningen. Wij kregen van Brugman het advies om één van de twee aannemers waarmee zij samenwerken in te huren voor het plaatsen van de badkamer. Omdat de eindcontrole dan bij Brugman ligt en je ook garantie hebt voor de uitvoering. Na het laten uitbrengen van de offerte hebben wij gekozen voor MonRé. Zij konden gelijk de eerste week van september 2006 beginnen met de badkamer en deze zou 01 december 2006 klaar zijn. Dit kwam mooi uit omdat ik in de maand december 2006 moest bevallen. De oude badkamer moest eruit gebroken worden en daarna een nieuwe geplaatst, inclusief sauna. De badkamer kwam na veel hangen en wurgen "klaar", maar niet netjes afgewerkt en zonder goed werkende vloerverwarming. Dit hebben wij dan ook diverse keren aangekaart, maar daar werd niet op gereageerd. Ook bij ons kwam het personeel niet altijd op de afgesproken tijd of kwam helemaal niet. De directeur, Martin L. van der Hooft, was telefonisch erg slecht bereikbaar. Nam de telefoon gewoon niet op of drukte je je weg, zodat je de voicemail kreeg die je dan diverse malen per week en 3 weken achter elkaar moest inspreken voordat er ûberhaupt een keer werd teruggebeld. Ook het inschakelen van Brugman om contact met Martin L. van der Hooft van MonRé contact te krijgen, heeft maar mondjesmaat effect. Hij belooft Brugman ons te bellen en komt vervolgens zijn belofte vele malen niet na. In mei 2007 hebben wij via Brugman de eindcontrole van de badkamer gehad. Deze onafhankelijke controleur was het volledig met ons eens, wat de afwerking van de badkamer betrof. De vloer ligt er niet vlak in. Het is een golfslagbad. De vloerverwarming werkt niet volledig. Er zijn twee verschillende stucadoors aan het werk geweest een vakman en een prutser, zodat je het verschil qua afwerking erg goed kunt zien. De kitnaden laten overal los. De deurkozijn is beschadigd bij het afwerken van de muren. De wastafels lekken, ondanks dat daar al twee keer iemand bij geweest is. Het voegwerk is niet netjes afgewerkt tussen de wandtegels in de badkamer en ook in de buitenmuren, waar nieuwe kozijnen door hun zijn geplaatst en de afvoer van de sunshower is aangebracht. Sinds augustus 2007 zijn we al weer bezig met Brugman en MonRé om al deze punten te laten verhelpen. En er is tot op heden nog niets gebeurd. Ook nu komt Martin L. van der Hooft van MonRé zijn toezeggingen naar Brugman en ons niet na, terwijl hij van Brugman al in oktober 2007 had moeten beginnen met het oplossen van de probleempunten. Aankomend december 2007 sta ik weer voor een bevalling en vrees dat ook dan de problemen met de badkamer nog niet zijn opgelost. Volgens Brugman moet de vloer er weer uitgebroken worden en moet er een nieuwe goed werkende vloerverwarming geplaatst worden. Tevens moeten alle andere punten ook verholpen zijn voor december 2007. Maar het ziet er niet naar uit dat dit niet gaat gebeuren, want ook nu is Martin L. van der Hooft niet telefonisch bereikbaar, belt niet terug ondanks dat hij dat belooft. En wij zitten er maar mooi mee. Ik weet van degene die de badkamer in mei 2007 heeft gecontroleerd, dat er nog een gezin was die 6 weken lang geprobeerd heeft om in contact te komen met MonRé en zij dezelfde problemen hebben als wij. Ik hoop dan ook dat zij zullen reageren op dit forum. En gezien het feit dat je via internet nog veel meer mensen tegenkomt die problemen met MonRé hebben. Hoop ik dat er actie ondernomen kan worden tegen dit bedrijf. Het gaat hier wel om het plaatsen van badkamers van enkele duizenden euro's en voordat de klus geklaard is moet je de rekening wel aan MonRé betaald hebben. Maar zodra zij het geld binnen hebben, wordt er niet echt hard meer gelopen om de klus op een goede manier af te ronden.
Ook ik heb problemen gehad met Monré Badkamer- en Keukenmontage uit Groningen.
De dag dat de monteur zou beginnen, kwam hij al ruim een uur te laat. Ik bellen met Monré, kreeg ik de voicemail met de mededeling dat ze vakantie hadden. Ik kon niet geloven wat ik hoorde, en ben uiteindelijk maar naar mijn werk gegaan. Ruim een uur later belde de monteur waar ik was.... Waar ik was, waar was hij op het afgesproken tijdstip. Ja, hij moest nog een parkeervergunning regelen.... Lekker excuus.
Nou, de start van mijn badkamer kon beginnen. Eigenlijk ging alles best goed. Tot de oplevering.
Tijdens het infracen van de leidingen in de muren was de monteur een zestal !! keren door de muur heengegaan, waardoor ik dus een zestal gaten in mijn muur had. Ook in een andere muur zat een grote scheur. Tot slot hadden ze een plaffonière van het plafond gestoten, kapot.
Bij de oplevering van de badkamer hebben we al deze dingen op papier gezet, en dit zou allemaal vergoed worden.
Hiervoor heb ik een offerte laten opstellen door mijn schilder en deze vervolgens naar Monré gemaild. En u raadt het al, geen reactie. Dus toen er maar achteraan bellen en mailen, voicemail ingesproken, maar totaal geen reactie. Uiteindelijk na veel gemail en gebel een ractie. Vervolgens beweerde Martin, de eigenaar van Monré, dat de scheur in de ene muur niet door hun kon komen. Deze zat er al in, en was tijdens de bouw van mijn huis gebeurd, 30 jaar geleden!!!! Geloof je het zelf.
Uiteindelijk afgesproken dat hij alleen de muur met de gaten en de plaffonière zou vergoeden. Een aantal weken heb ik moeten wachten op mijn geld. Weer bellen en mailen en hij zou het geld overmaken. Nou, niet dus!! Heb hem uiteindelijk gesproken en hij zou het geld nu echt overmaken, maar wilde het eindresultaat, dus nadat de schilder was geweest, wel zien.
Maar nog geen geld. Uiteindelijk heb ik een advocaat in handen genomen, en binnen 2 dagen stond het geld op de rekening van mijn advocaat.
In verband met drukte is de schilder nog niet geweest, en zit ik dus al een drietal maanden met een aantal kale lelijke muren.
Ik wil iedereen dan ook aanraden, zoals anderen ook al gemaild hebben, niet in zee te gaan met Monré. Zoals zij te werk gaan, zijn het een stelletje oplichters. Althans in mijn geval de monteur niet, maar zeker Martin. Zaken beloven, maar nakomen....ho maar.
Hij komt mijn huis dus ook niet meer in, om het eindresultaat van de schilder te bekijken.
Mensen, pas op met Monré.
Helaas ben ik nadat ik in zee was gegaan met Monré pas op internet gaan kijken naar referenties. Had ik dit allemaal van te voren geweten, was ik nooit, maar dan ook nooit met Monré in zee gegaan.
Groeten en sterkte en succes voor al die mensen die nog een conflict hebben met Monré. En ik kan iedereen aanraden om zo snel mogelijk een advocaat in handen te nemen. Dan kan Martin/Monré opeens wel snel betalen.
De dag dat de monteur zou beginnen, kwam hij al ruim een uur te laat. Ik bellen met Monré, kreeg ik de voicemail met de mededeling dat ze vakantie hadden. Ik kon niet geloven wat ik hoorde, en ben uiteindelijk maar naar mijn werk gegaan. Ruim een uur later belde de monteur waar ik was.... Waar ik was, waar was hij op het afgesproken tijdstip. Ja, hij moest nog een parkeervergunning regelen.... Lekker excuus.
Nou, de start van mijn badkamer kon beginnen. Eigenlijk ging alles best goed. Tot de oplevering.
Tijdens het infracen van de leidingen in de muren was de monteur een zestal !! keren door de muur heengegaan, waardoor ik dus een zestal gaten in mijn muur had. Ook in een andere muur zat een grote scheur. Tot slot hadden ze een plaffonière van het plafond gestoten, kapot.
Bij de oplevering van de badkamer hebben we al deze dingen op papier gezet, en dit zou allemaal vergoed worden.
Hiervoor heb ik een offerte laten opstellen door mijn schilder en deze vervolgens naar Monré gemaild. En u raadt het al, geen reactie. Dus toen er maar achteraan bellen en mailen, voicemail ingesproken, maar totaal geen reactie. Uiteindelijk na veel gemail en gebel een ractie. Vervolgens beweerde Martin, de eigenaar van Monré, dat de scheur in de ene muur niet door hun kon komen. Deze zat er al in, en was tijdens de bouw van mijn huis gebeurd, 30 jaar geleden!!!! Geloof je het zelf.
Uiteindelijk afgesproken dat hij alleen de muur met de gaten en de plaffonière zou vergoeden. Een aantal weken heb ik moeten wachten op mijn geld. Weer bellen en mailen en hij zou het geld overmaken. Nou, niet dus!! Heb hem uiteindelijk gesproken en hij zou het geld nu echt overmaken, maar wilde het eindresultaat, dus nadat de schilder was geweest, wel zien.
Maar nog geen geld. Uiteindelijk heb ik een advocaat in handen genomen, en binnen 2 dagen stond het geld op de rekening van mijn advocaat.
In verband met drukte is de schilder nog niet geweest, en zit ik dus al een drietal maanden met een aantal kale lelijke muren.
Ik wil iedereen dan ook aanraden, zoals anderen ook al gemaild hebben, niet in zee te gaan met Monré. Zoals zij te werk gaan, zijn het een stelletje oplichters. Althans in mijn geval de monteur niet, maar zeker Martin. Zaken beloven, maar nakomen....ho maar.
Hij komt mijn huis dus ook niet meer in, om het eindresultaat van de schilder te bekijken.
Mensen, pas op met Monré.
Helaas ben ik nadat ik in zee was gegaan met Monré pas op internet gaan kijken naar referenties. Had ik dit allemaal van te voren geweten, was ik nooit, maar dan ook nooit met Monré in zee gegaan.
Groeten en sterkte en succes voor al die mensen die nog een conflict hebben met Monré. En ik kan iedereen aanraden om zo snel mogelijk een advocaat in handen te nemen. Dan kan Martin/Monré opeens wel snel betalen.
Waarom hebben mensen zoveel problemen met keuken en badkamermontage??? omdat veel mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, betaal liever wat meer voor degelijk werk
Voor een dubbeltje op de eerste rang.......
Pfff, als dat zo was, dan had ik mijn onvrede hier ook niet geuit.
En daar komt bij dat Monré aanbevolen wordt door erg goede sanitairbedrijven. Dus dan ga je ervan uit dat het een goed bedrijf is....NOT.
Ik heb mijn sanitairbedrijf ook op de hoogte gesteld van het feit dat Monré slecht werk levert.
Zij gaan hier zeker werk van maken.
Pfff, als dat zo was, dan had ik mijn onvrede hier ook niet geuit.
En daar komt bij dat Monré aanbevolen wordt door erg goede sanitairbedrijven. Dus dan ga je ervan uit dat het een goed bedrijf is....NOT.
Ik heb mijn sanitairbedrijf ook op de hoogte gesteld van het feit dat Monré slecht werk levert.
Zij gaan hier zeker werk van maken.
Is dat je eigen bedrijf?Ik heb mijn sanitairbedrijf
Ga er nou maar vanuit dat dat sanitairbedrijf donders goed weet dat die badkamers er ingekloot worden!
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=59145
Mensen lopen voor hun sanitair stad en land af, en iets wat 10x zo belangrijk is als dat sanitair, hun installateur geloven ze wel!
-
Laten we el zijn, ik zou als aannemer graag een tervreden klant genereren en mooi werk leveren, daar ik je als aannemer toch alleen maar baat bij?