LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Nikken

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Een nuchter mens die geïnteresseerd is in het leven weet natuurlijk best dat er ziekten zijn die 'tussen de oren zitten'.

Zo zijn er vele onderzoeken geweest met nieuwe medicijnen waarbij ook een placebo (neppil of drank) een bovenmatig effect bleek te hebben.
Bovendien weten wij dat ook afrikaanse medicijnmannen met de raarste rituelen en "medicijnen" vaak mensen genezen (20-30%) maar dat zijn dan wel kwalen die terug te voeren zijn op de psyche.

Kortom, dat er ook mensen zijn die baat zouden hebben met wonderkettingen, armbanden, "magnetische" slaapzakken, enz,enz, is dus niet zo verwonderlijk.
Het geloven in iets blijkt wonderbaarlijk geneeskrachtig!
Oppeppers zitten dan ook niet voor niets in een rood omhulsel en rustgevers in groene omhulsels!
En lezen wij steeds maar weer dat patienten boos zijn als zij niet het nieuwste van het nieuwste medicijn eisen terwijl een medicijn met dezelfde werkzame stof veel goedkoper kan zijn omdat het patent allang verlopen is.

Kortom, de gemiddelde medicijnconsument jaagt ook vaak volkomen onnodig de ziektekosten omhoog en dit zijn dan nog niet eens die 'gelovigen'!

Maar wie in een MLM-constructie wil stappen zou eens een schaakbord moeten pakken en op het eerste veld een steentje moeten leggen.
Op het tweede veld twee steentjes.
Op het derde veld vier steentjes.
Op het vierde veld acht steentjes. Enzovoort.

Als snel bemerkt u dat alleen diegene die aan de top van deze pyramide staat (en dat zijn de bedenkers van deze constructie) er wellicht veel geld mee verdienen omdat er nog zovelen zijn die geloven!
Geloven dat ook zij die bijna onderaan staan ook (veel) geld aan onnodige vaak niet of nauwelijks werkzame produkten kunnen verdienen.
---Tupperware--Amway--Herbalife--en dergelijke---

Kortom, ga bij uzelf te rade of u een nuchter mens bent of een gelovige.

Vraagt deze Vrije Vogel

walker
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2006 16:49

Re: Nikken

Ongelezen bericht door walker »

Jammer dat er toch altijd weer mensen zijn die in dit soort dingen trappen.... 6000 euro investeren om distr. te worden ik weet niet maar je moet voor ruim 20.000 verkopen om dat weer terug te verdienen....

Dit is voor de echte doorzetters volgens mij die geloven in spirituele dingen....

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Op de website van Nikken, http://www1.5pillars.com// staat een hele rits studies betreffende magnetische resonantie. Magnetische resonantie heeft absoluut geen betrekking op de magnetische producten van Nikken.

Niet alleen kan je dit op verscheidene website nalezen, zie http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/magnetism.html, ook Nikken distributeurs zelf hebben dit beaamt.
I am an independent distributor with Nikken - and not a magnetic scientist. You ask about the conection between magnetic resonance and Nikken magnets. What do you mean by "magnetic resonance". My only knowledge of "resonance" is as in MRI machines - absolutely no connection to the static magnets that I have from Nikken.
BRON: Anthony Mass-Ader, Onafhankelijk Nikken distributeur in de VS. Als je mij een mailtje stuurt kan ik zijn email die ik van hem heb ontvangen opsturen.

Het plaatsen van deze studies betreffende magnetische resonantie op hun website schept onterecht de indruk dat deze studies de werking van de magnetische producten van Nikken ondersteund.

Dit is misleidende informatie en bij wet verboden.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 04 jul 2006 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

@Mlm angel:

Waarom schakel je dan de instanties niet gewoon in dan hier te kletsen. Als het bij de wet verboden is is dat geen probleem.

Of wil je liever niet geconfronteerd worden met het feit dat je uit je nek kletst?

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Slim »

Helaas is volksverlakkerij nog steeds niet verboden...

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Hahaha, het is dus GEEN oplichterij en ze moeten weer teruggrijpen naar hun theorieen vol met aannames. En dat is geen laatste strohalm maar een doodgewoon feit.

Madeleine
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jul 2005 16:18

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Madeleine »

Het is gewon oplichting, en dat weet jij héél erg goed, nietwaar? Jij kunt mij en vele anderen nog steeds niet verklaren hoe het zit met het feit dat iedereen distribiteur kan worden zonder dat je het weet van je buurman, zonder dat je inzicht in de cijfers krijgt.
Dit geldt trouwens voor alle mlm-bedrijven, geen openheid in cijfers.

En dan weer lopen miauwen dat iedere multinational hetzelfde systeem hanteert, is ook een pyramide. Baas boven baas. Maar er is een GROOT verschil, als ik voor een baas ga werken heb ik een vast salaris, ik ben niet afhankelijk van familie, vrienden etc, die er in stappen.Oh ja, als ik hard werk bij mijn baas, krijg ik bonussen en salarisverhogingen. En als ik in een marketing-job ga werken, krijg ik de adressen op een briefje. Hoef ik niets voor te doen. Geen familie, geen vrienden, alleen bestaande bedrijfen en nieuwe bedrijven die ik moet overhalen in zaken te gaan met mijn baas. Geen risoco, maar wel bonussen.

En het gemiauw over bestaande bedrijven dat jij zgn niets verdient:
MLM-bedrijven hebben geen personeel, geen kosten en geen risoco's. Die neem jij namelijk, kassa voor de allergrootste baas, meer, meer en veel meer dan de "gewone" baas, want die zal te allen tijde weigeren om in een dergelijke contructie, MLM, te gaan werken.

groet,

MADELEINR

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Zie je wel, gewoon het gebruikelijk geblablabla uit het TS kamp maar als het er op aankomt om woorden bij daden te voegen.....ho maar.

Gewoon aangifte doen maiske in plaats van je onzin uit te kramen.

Maar tja, dat durven de TS'ers niet want dan staat voor eens en voor altijd vast hoe erg ze uit hun nek kletsen.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Slim »

Bla?

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Juist. Er komt een argument waar ze niet omheen kunnen en ineens.....een heel sterk en inhoudelijk antwoord.

Dank je Slim, je laat je nu wel heel erg in de kaart kijken.

:lol:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Mrtelecom,

'k heb hun producten niet gekocht, ncoh bij hen gewerkt, dus kan ik geen proces beginnen, ik ben niet gedupeerd.

Trouwens, ik heb er geen zin in om tegen hen een proces aan te spannen.

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ga op zoek naar een gedupeerde. Tussen al die miljoenen kun je er toch wel eentje vinden die je wil bijstaan?!

Niet dus!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Madeleine,


Madeleine...., je zeurt. Kom nou niet steeds met dezelfde kletskoek aan.

Het is gewon oplichting, en dat weet jij héél erg goed, nietwaar? Jij kunt mij en vele anderen nog steeds niet verklaren hoe het zit met het feit dat iedereen distribiteur kan worden zonder dat je het weet van je buurman, zonder dat je inzicht in de cijfers krijgt.
Dit geldt trouwens voor alle mlm-bedrijven, geen openheid in cijfers.

Bij diverse mlmbedrijven kwalificeer je op OMZET. Is dat een cijfer? Mooi.
Wat zeur je dan? Opener KAN niet.
Inkoop is bekend. Wat een mlmbedrijf uit betaalt aan premies is bekend. (Van de rest betalen mlmbedrijven hun kosten), verkoops prijs is bekend, bonussen liggen vast dmv percentages.

Dat JIJ er niks van snapt is een andere zaak.
En in de loop der jaren is je waarschijnlijk genoeg keer aangeboden het je uit te leggen, maar je lijkt me echt een meisje wat steeds arrogant zegt:
"Nee, dat hoeft niet, ik snap het wel!"
Maar er is een GROOT verschil, als ik voor een baas ga werken heb ik een vast salaris, ik ben niet afhankelijk van familie, vrienden etc, die er in stappen.Oh ja, als ik hard werk bij mijn baas, krijg ik bonussen en salarisverhogingen. En als ik in een marketing-job ga werken, krijg ik de adressen op een briefje. Hoef ik niets voor te doen. Geen familie, geen vrienden, alleen bestaande bedrijfen en nieuwe bedrijven die ik moet overhalen in zaken te gaan met mijn baas. Geen risoco, maar wel bonussen.

Ben je weer aan het afgeven op zelfstandigen? :cry:
En er zijn ZAT bedrijven waar jij méér uitbetaald krijgt, wanneer je iemand van de koude markt plukt!
Sterker nog......
Ik zie nog zat busjes rondrijden met:
"collega gezocht".
En bedrijven betalen een werkgever ook wel eens wanneer ze een andere clown voor het circus hebben gevonden!
En het gemiauw over bestaande bedrijven dat jij zgn niets verdient:
MLM-bedrijven hebben geen personeel, geen kosten en geen risoco's. Die neem jij namelijk, kassa voor de allergrootste baas, meer, meer en veel meer dan de "gewone" baas, want die zal te allen tijde weigeren om in een dergelijke contructie, MLM, te gaan werken.

Abracadabra.........

Ook groet,

So be it.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Op de thread "Multi Level Marketing (MLM)/Beginnen met MLM." staan er al enkele voorbeelden van ex-distributeurs die een zaak hebben aangespannen tegen de mlm scam waar ze voor gewerkt hebben.

MLM'ers zijn geen zelfstandigen, ook dit is al uitgebreid aangetoond.
En bedrijven betalen een werkgever ook wel eens wanneer ze een andere clown voor het circus hebben gevonden!
Dat is correct, je 'vergeet' wel te melden dat het het bedrijf is die bepaald welke positie open staat, en het is het berdijf die bepaald wie er aangenomen wordt.

Voor de rest heeft Madeleine volkomen gelijk. Go girl, go! :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmangel,
Dat is correct, je 'vergeet' wel te melden dat het het bedrijf is die bepaald welke positie open staat, en het is het berdijf die bepaald wie er aangenomen wordt.

Waar SLAAT dat nou weer op.... :roll:
Nou en!
Dus?

ZIJ bepalen ook WAT je gaat verdienen!
ZIJ bepalen ook of jij een dag extra vrij kunt krijgen!
ZIJ bepalen ook hoe laat je uit bed moet!
ZIJ bepalen hoelang jouw pauze mag zijn!
ZIJ bepalen of je nog dóór mag werken, na je pensioen!

Nou en?

Daar KIES je toch voor!

Wat een bagger argumenten heb jij af en toe!
MLM'ers zijn geen zelfstandigen, ook dit is al uitgebreid aangetoond.

HOE is dat aangetoond?
Maak JIJ dat uit?

Man, man, man...., angel.... :cry:
Je vraagt af en toe wel een "angel"geduld van mensen.... :wink:

Maar waarom post je hier over mlm....? Over pyramidespellen?
"Radar" heeft bepaald dat postings over mlm ergens anders thuis horen.!

Ga maar klagen bij ze.
Dat jij het toch een pyramidespelletje vindt! 8)

So be it

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Slim »

HOE is dat aangetoond?
- geen zeggenschap over welke producten je aanbiedt
- geen zeggenschap over de prijs die je hanteert
- je ontwikkelt zelf helemaal geen product; de hele essentie van ondernemen is met iets eigens je inkomen verdienen met volledige eigen zeggenschap over hoe en waarmee. Met mlm ben je slechts loopjongen voor anderen. Als jij dat ondernemen noemt....dan is mlm ondernemen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Slim,

Slim, je toont steeds weer dat je dat niet bent...., tenmninste, niet zakelijk.
- geen zeggenschap over welke producten je aanbiedt
Ik bepaal ZELF welke produkten ik aan bied.
Wanneer jij een leuk produkt maakt, ga ik het voor je op de markt brengen. Dus hoe je daar nou weer bij komt?
En volgens mij heb ik ergens gelezen dat je deze onzin al meer hebt verkondigd!
- geen zeggenschap over de prijs die je hanteert
Ik bepaal volkomen zelf de verkoopsprijs die ik hanteer, OOK voor mlm produkten. (Jij bent ook al zo koppig.... :( )
- je ontwikkelt zelf helemaal geen product; de hele essentie van ondernemen is met iets eigens je inkomen verdienen met volledige eigen zeggenschap over hoe en waarmee. Met mlm ben je slechts loopjongen voor anderen. Als jij dat ondernemen noemt....dan is mlm ondernemen
.
Dan is franchising net zo min ondernemen.
En "met iets eigens je inkomen verdienen"...?
Eigen zeggenschap? Laat je niks wijs maken.
Het hele leven bestaat uit water bij de wijn doen.
Alleen in loondienst ff wat vaker dan als zelfstandige.
In loondienst...... betekent "slikken"....... :?

"Ja, maar ik maak zelf wel uit wat ik doe...!"
Kletskoek. Je bent gewoon een loonslaaf, zoals zoveel ondernemers een slaaf worden van hun eigen "onderneming"....! :oops:

maar een ondernemer kan wat veranderen in zijn situatie.
En in loondienst doe je het zus of zo.... of je vliegt er uit!
"Ja, maar ik maak zelf wel uit wat ik doe...!"
Nee, dus...! :lol:

Wanneer stoppen jullie met die flauwekul en kom je met echte argumenten aan?

Ik speel echt met de gedachten er maar een punt achter te zetten, want hier is men duidelijk er op uit om mensen alleen maar te kleineren.
En het doel heiligt schijnbaar de middelen.

Sad that it is so. (dichterlijke vrijheid...LOL)

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Slim »

Ik speel echt met de gedachten er maar een punt achter te zetten, want hier is men duidelijk er op uit om mensen alleen maar te kleineren.
Om met t laatste te beginnen: je bekijkt de zaken wel erg negatief. En je wordt telkens persoonlijk in je antwoorden, wat me niet erg bevalt.
En wat het eerste betreft: mijn zegen heb je. Je toon is vanaf je eerste posting hier niet erg vriendelijk, zelfs sarcastisch te noemen. Argumenten zijn voor jou geen argumenten omdat ze niet in je straatje passen.
Je doet me behoorlijk denken aan iemand die ik hier al even niet meer heb zien posten.

Awareness
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 aug 2005 20:02

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Awareness »

Zo dan, ik ben om.

Leve de MLM !!!!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Slim,
Om met t laatste te beginnen: je bekijkt de zaken wel erg negatief. En je wordt telkens persoonlijk in je antwoorden, wat me niet erg bevalt.

Kan ik mij voorstellen.
Telkens worden je flutargumenten de grond in geboord.
En wat het eerste betreft: mijn zegen heb je. Je toon is vanaf je eerste posting hier niet erg vriendelijk, zelfs sarcastisch te noemen.

Ben het uiteraard niet met je eens.
Je doet me behoorlijk denken aan iemand die ik hier al even niet meer heb zien posten.
Wanneer hij of zij je hier ontmaskerde als een duimenzuiger, dan kan ik me DAT ook voorstellen.

So be it

Gesloten