zeelandnet is een (sinds kort)onderdeel van delta nuts zeeuws energie bedrijf,het stond al redelijk slecht bekend tot zeer slecht tot de vorige eigenaars het verkozen de boel te verkopen en zelf lekker te gaan luieren in een niet nader te noemen warm land.Echter nu is er nog steeds geen redelijk heid in te behalen,ik betaal 27,95 voor een gemiddeld verbruik van 3mb terwijl ik wordt aangerekend voor 15gb,
vrienden van me die een lager abonnement hebben 19.95 wordt aangeraden over te stappen naar het abonnement van 27,95omdat ze anders mogelijk worden afgesloten.erg vaag als je niet gebruikt wat je mag ik bv mag 15.000mb gebruiken dat zou omgerekend een abbonement van -19,95 zijn zoals in aanvangh van mn abonnement maar ik was destijds wel bekend met pc s maar niet met internet dus eerste maand kijken zoeken etc en gelijk 10 eurie meer per maand daarna altijd vet onder (vaak 1/8 van mn capaciteit)en nooit niks terug gezet ,heb je ook klachten over b v zeelandnet of over delta nuts dan hoor ik dt graag
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZEELANDNET
-
Re: ZEELANDNET
Helaas nog geen enkele reactie, zo'n beetje heel Zeeland zit bij zeelandnet en dat ligt er waarschijnlijk nog steeds uit
-
haha, zeelandnep?
-
mensen uit zeeland gewoon die tv kabel een TV kabel laten en op adsl gaan kun je nog eens wisselen van provider (als alles goed gaat dan) en hoef je niet de hele kamer weer af te breken omdat er een ander modem aan moet omdat je weer een andere provider hebt
Ik heb ook jaren bij Zeelandnet gezeten maar heb nu al weer een paar jaar adsl van Wanadoo
Bevalt me een stuk beter en heb ook meer snelheid nu en geen downloadlimiet
Zeelandnet loopt gewoon hopeloos achter met downloadlimieten etc, ook hadden ze veel last van storingen
Ook zijn de prijzen gewoon te hoog voor wat ze aanbieden, ik betaal nu het zelfde bedrag in de maand als bij Zeelandnet maar heb nu wel dubbele snelheid en geen limieten meer
Dus die oplichters uit Kamperland komen er hier niet meer in
Bevalt me een stuk beter en heb ook meer snelheid nu en geen downloadlimiet
Zeelandnet loopt gewoon hopeloos achter met downloadlimieten etc, ook hadden ze veel last van storingen
Ook zijn de prijzen gewoon te hoog voor wat ze aanbieden, ik betaal nu het zelfde bedrag in de maand als bij Zeelandnet maar heb nu wel dubbele snelheid en geen limieten meer
Dus die oplichters uit Kamperland komen er hier niet meer in