Wij hebben afgelopen week (26) een midweek je geboekt bij de Hengelhoef in Houthalen Helchteren(België).
Bij aankomst begon het eigenlijk al je kon niet doorrijden tot dicht bij de receptie, zo dat wij dus onze auto moesten parkeren op een betaalde parkeerplaats (waar we achteraf niet voor hoefde te betalen), maar goed. Ik had voor express inchecken gekozen zodat ik lekker snel het chaletje in kon dacht ik. Dat werkte dus niet. Kreeg de benodigde spullen niet thuis gestuurd.
Een maal in het chaletje viel mijn mond open. Wat een vieze bende. Wij kwamen daar om 17:00 uur aan en we hadden geen boodschappen bij ons, dat dachten die Belgen natuurlijk, die Hollanders nemen alles zelf mee. Dus wij doen gewoon om 12:00 de supermarkt dicht.
Wij moesten dus nog even op zoek naar een andere super in het dorp. Gelukkig zijn er aardige Belgen die ons geholpen hebben om een super te vinden.
Terug bij het hokje* (*chalet) ben ik vervolgens naar de receptie gegaan om bij te beklagen over het vuile hok. Achteraf had ik beter kunnen wachten met mijn klacht. Er zouden er n.l. nog veel meer komen.
Hier een opsomming
1) Na het klagen niks meer van mijn klacht gehoord.(hebben ze me wel verstaan vraag je dan af)
2) Alle matrassen zijn doorgezakt. Ook naast gelegen hokken
3) Op sommige matrassen zaten grote schimmel plekken
4) De 2 stapelbedden(spieraal) waren doorgezakt (waarschijnlijk te zware mensen ingelegen )
5) Tuinmeubilair te vies om beet tepakken.
6) er zat een spijker(nagel) in de vloer deze stak een halve cm uit lekker als je op je blote voeten wil lopen. Dat wil je niet want dan heb je pikzwarte voeten
7) Tweepersoonsmatras was ook al doorgezakt. Ik voelde de stang die dwars onder het spiraal was bevestigd
8)Lakenset a 13 euro per stuk, hier zaten bloed en smeervlekken op.
9) voor het hok was het gras kompleet weg met droog weer zit je in een zand verstuiving en met regen in een modderpoel
10) zwembad pas om 14:00 open en dan zeggen dat je op de dag van vertrek gerust nog lekker in het zwembad mag. Je moet wel op 10 uur uit je hok en dan mag je 4 uur rond het zwembad hangen, verder is nl alles dicht
Zijn er dan echt geen plus punten, ja de omgeving is erg mooi.
Ik heb inmiddel een klacht ingediend zowel bij het park als bij deoostappengroep, even afwachten wat daar uit komt. waarschijnlijk niets.
zie ook vakantiereiswijzer.nl (had ik hier maar eerder naar gekeken.)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hengelhoef oostappengroep
Re: Hengelhoef oostappengroep
Indie nje goed gekeken had, loopt er al een topic over Hengelhoef, met heel wat klachten o.a. van mezelf
Johannes44,
Wat ben je toch een eik.l heb je zelf wel de klachet bij oostappen kenbaar gemaakt , dus niet alleen bij het park maar ook bij de organisatie.
Nee he alleen maar klagen
Wat ben je toch een eik.l heb je zelf wel de klachet bij oostappen kenbaar gemaakt , dus niet alleen bij het park maar ook bij de organisatie.
Nee he alleen maar klagen
we zijn een paar weken geleden naar hengel hoef geweest
zo,n zooi heb ik nog nooit gezien
er was niks te doen s,avonds om 8 uur dicht kon nog geen biertje kopen
tafels waren te vies op aan te zitten
over dag hoorde je alleen maar geklaag van de gasten over het park nou wij komen er nooit meer wij raden u aan ga eerst eens even kijken voor je boekt er wordt gewoon niks georaniseert voor de jeugd laad staan voor de ouderen onze vakantie is flink verziekt ook al zijn we daar maar een week geweest
als je de info moet geloven is het een super park het is in een woordt gezegt het is een grote klere zooi
zo,n zooi heb ik nog nooit gezien
er was niks te doen s,avonds om 8 uur dicht kon nog geen biertje kopen
tafels waren te vies op aan te zitten
over dag hoorde je alleen maar geklaag van de gasten over het park nou wij komen er nooit meer wij raden u aan ga eerst eens even kijken voor je boekt er wordt gewoon niks georaniseert voor de jeugd laad staan voor de ouderen onze vakantie is flink verziekt ook al zijn we daar maar een week geweest
als je de info moet geloven is het een super park het is in een woordt gezegt het is een grote klere zooi