LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door janssen »

Mijn ervaring met vacantiepark Prinsenmeer is gewoon slecht te noemen.

Nu gaan wij meestal naar het buitenland, en een paar keer per jaar naar Texel.
Nog nooit problemen gehad.
Maar op de camping Prinsemeer, begon de ellende al voor dat wij binnen waren, Wij werden gewoon onbschoft behandeld door een mevrouw die bij de ingang van de slagbomen stond.Wij moesten dit en wij moesten dat.
Binnen de camping, was het natuurlijk even zoeken naar onze chalets bungelo.
Dus een paar keer door de zelfde straat gereden, en een dag later kwam er al iemand ons vertellen dat ik te hard gerden had.
Mocht dat nog een keer voorkomen dan werd mijn slagboom kaart ingetrokken.
Daar op heb ik meteen een klacht ingediend bij de receptie, daar waren zij inderdaad zeer vriendelijk.
En beloofden mij dat het uit gepraat zou worden.
Nikt uitgepraat, wij waren blij dat de week om was.
Toen een klacht ingediend bij Vrij uit, maar ook daar kwam niets uit, Wel moesten wij 4 weken wachten op anwoordt.
Toen kregen wij nog een brief van manager van het Prinsenmeer, met excuses voor de behandeling van de vrouw, en dat de waarschuwing van de medewerker bedoeld was als een aandachtspunt.
Nou een aandachtpunt is wat anders, dan ik waarschuwing 1 maal , en dan wordt de slagboom kaart ingetrokken.
Ik ben dan wel 65 plusser, maar echt geen automaniak.
Doch zij verstaan onder 10 km /uur stapvoets. dat is niet waar stapvoets is 5 km.uur.
Dat heb ik ook gezegd.
En ook neem mijn slagboomkaart maar in, maar wacht dan 30 minuten zodat wij even de tijd hebben om onze spullen in te pakken, en wij gaan de camping verlaten, mijn auto buiten de camping, dan ik ook buiten camping.
In kom in ieder geval nooit meer op een campimg beheerd door vrij uit.
En zeker niet op camping Prinsenmeer.
Ga volgend jaar wel weer naar het buitenland. :twisted: :twisted:

Har

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Har »

Ik ben toevallig vanmiddag langs de vernoemde camping gefietst en ook binnen gegaan, 10 km1 van mijn huis af.

Via de receptie ben ik over de camping gefietst, het was er niet druk, eea zag er netjes uit en de paar mensen die ik sprak waren best tevreden, de meeste vonden de camping te prijzig en te regelachtig.

Ik geef maar weer wat ik gehoord heb., de Oostappen groep kan er iets van leren. :) :D

Tjonge jonge
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:51

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Tjonge jonge »

De hele camping staat vol met borden met een grote 5 erop.
Dus moet je jezelf daar ook aan houden.
Er lopen namelijk ook kleine kinderen rond. En een ongeluk is zo gebeurd !!! :!:

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door janssen »

Nee het park staat niet vol met borden, maar het campingreglement geeft aan maximum snelheid 10 km/ uur en geen vijf km/uur.

Tien km/uur is niet stapvaoets zelfs geen militaire pas zelfs geen speedmars dat is ongeveer 8.5 km/uur.

Dan moeten zij het reglement veranderen.
Jij kunt outo rijden of niet ik rij al bijna 60 jaar van af mijn 12 jaar. en ben ook nog jaren partime rij instructeur geweest op een antieslipschool.

Dus veiligheid voor alles. maar tien is tien, en vijf is vijf. punt uit.
Bij tien km/uur sta je met een goede veilige auto met ABS en een snelle reactie staat de auto stil als je de remmen aanraakt. . bij 5 km is dat gelijk.
Ben afgelopen week nog op een camping in Texel geweest. alleen. Daar stond voor ieders veiligheid matig uw snelheid.
Dat is normaal of zij maken verkeersdrempels. om de snelheid te verminderen, mogelijkheden genoeg.
Maar niet zeuren over 10 km/uur en stapvoets, dat rijmt niet met elkaar.
Wie mij dat duidelijk kan maken graag.
En wie,denk mij duidelijk tekunnen maken dat 10 km./uur stapvoets is. moet het zelfs maar eens uit proberen. iemand rijd 10km/uur en jij gaat er stapvoets naast lopen. Misschien kennen zij in Brabant het verschil niet. maar ik onderhand wel.

kimjoni
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2005 19:11

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door kimjoni »

Hier een verslagje van ons midweekje Prinsenmeer waar ik vandaag van teruggekomen ben. Ik had na het lezen van o.a. dit forum veel vooroordelen dus heb echt overal op zitten letten, maar de waarheid mag ook gezegd: DEZE CAMPING IS GEWELDIG!!! We hadden een 6-8 pers. stacaravan in het N-gedeelte. Allemaal vrij nieuwe stacaravans erg comfortabel en ruim, vooral omdat we met z'n viertjes waren. We keken uit op 1 van de vele kleine speeltuintjes. Ideaal met kleintjes. Ook was het helemaal SCHOON. Niets op aan te merken dus. Ik was ook blij met de boskant, want aan het water vind ik eng met kleintjes. De prinsenchalets en juniorchalets zagen er ook erg leuk uit. Die wil ik volgende keer wel :lol:
Ok, je mag niet hard rijden en TERECHT! Er lopen veel kleine kindjes rond dus vind ik dat niet meer dan normaal.

Bij binnenkomst op het park zagen we de springkussens en trampolines en een hele mooie speeltuin. We hadden gelijk al een boel Oh's en ahhh's...toen we de entree zagen. (ook vanwege ons vooroordeel) De parkplaza is adembenemend mooi. Ook heb ik speciaal op het personeel gelet. Nou, echt alleen complimenten. Van zwembadpersoneel tot horeca, allemaal leuke mensen met hier en daar een grapje op z'n tijd. Wij hebben dus NIETS te klagen! Ook was bijna alles GRATIS. De binnenspeeltuin (volgens folder moest je betalen) bleek ook gratis te zijn, trampolines, sauna en turks stoombad, treintje wat 3x per dag reed, recreatie met knutselen, shows en dergelijke GRATIS! Super toch?

Ik denk dat er vooral veel vaste campinggasten benadeeld zijn en dat zij op deze forums blijven schrijven. Dat is wel jammer, want Oostappen kan zo blijkbaar ook niet verder. Ik geloof dat ze een grote fout hebben gemaakt om de vaste gasten erg slecht te behandelen omdat ze meer winst kunnen maken met het verhuren van stacaravans. Maar als je een "gewone" huurder voor een midweekje bent zoals ik geloof ik dat je voor dit geldt (28 euro per nacht!) echt niet beter kan zitten in een herfstvakantie! En nou ben ik echt al heel wat parken gewend!!!

Veel plezier dus als je op vakantie gaat naar het PRINSENMEER!
:D :D :D

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door janssen »

Graag mij reactie.
Ik heb geen enkel woord geschreven over het overige personeel. heb zelf aan de camping manager geschreven, het personeel werkzaam binnen de plaza is gewoon fantastich.
De inrichting geweldig. ik had geen klacht over de chalet bungelo, niet
over het park zelf.
Alleen een tweetal zaken, parkeerplaats was voor mij nog een in aanbouw,en werd gebruikt om er van alles en nog wat neer tezetten.
Dus ik mijn bijna nieuwe auto daar niet geparkeerd, heb geen belang bij deukjes of steenslag.
Maar ik mocht voor de plaza niet parkeren.
Dan de snelheid. natuurlijk is veiligheid het belangrijkste op een camping.
Dus maximum snelheid geen enkle bezwaar, maar 10 km is stapvoets, daar maak ik bezwaar tegen.
Gewoon omdat het niet waar is.
Ik ben mij er wel terdege van bewust, dat men op een camping met veel kinderen niet moet gaan racen, ik heb dan ook echt niet hard gereden.
maar het antwoodt dat ik later ontvangen heb, stond dat er geklaagd was dat ik diverse malen met in hun ogen tehard door hun straat had gereden.
Wij zijn inderdaad nog al even aan het zoeken geweest. En zodoende door een bepaalde straat diverse keren, heen en weer gereden.
maar zeker niet harder dan 20 km /uur. want wij moesten zoeken.

Als dan een camping bewaker komt , jij bent nog al een hard rijder, en geen verdere omschriving wil geven van zijn argemument, dan houdt alles op.
Als hij dat wel gedaan had, dan hadden wij even uitleg kunnen geven van ons gezoek.
En was onze vacantie niet verpest, als deze man gewoon even was gekomen met een praatje.
maar nee niets van dit alles.
Hij beschuldigde mij direct van onbewezen feiten, werd kwaad op mijn echgenote toen deze zei, wel wij laten de auto wel staan en gaan binnen het park wel lopen.
Dat zat mijn echtgenote behoorlijk dwars.
Maar bij de recpetie waren zij zeer vriendelijk, zeiden ook dat moet gewoon even uitgepraat worden, doch dat is nooit gebeurd.
ja na mijn boze brieven.

Kreeg ik van Princenmeer. Het volgende antwoordt.

De betreffende mevrouw is aangesproken op haar gedrag.
Wat betreft het hard rijden, de opmerking van een van onze medwerkers was louter bedoeld als aandachtspunt.
Mocht dit bij u anders zijn overgekomen, dan biedt ik bij deze mijn verontschuldiging aan.

Algemeen bedrijfsleider Oostpappengroep. A.van.Scccelen.
Voor mij is een aandachtspunt wat anders, dan meteen , de woorden,
ik waarschuw maar eenmaal, en dan wordt uw slagboomkaart ingetrokken.
Dus ik wens u nog vaak veel plezier op deze camping, maar voor ons is het een gepasseerd station.

nimf
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2006 18:06

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door nimf »

ik heb mijn verhaal perongeluk bij de verkeerde categorie geplaatst bij de threads: hengelhoef
gepost door johannes 44.

dus u kan mijn verhaal daar lezen.


maar ik ga in ieder geval nooooooooit meer naar oostappen groep

Har

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Har »

Nimf,

Jij kunt je verhaal verwijderen,

Prinsenmeer krijgt binnen enkele jaren een nieuwe vestiging in Helmond, rondom rectreatieplas Berkenplas, met alles erop en eraan en met de medewerking van het gemeente bestuur.

Prinsenmeer in Asten heeft staat redelijk bekend bij de Astense bevolking, velen hebben er een vaste staanplaats voor hun caravans of chaletjes en gaan er massaal elk weekend naartoe.

Persoonlijk vind ik het park verwaarloost en kom erniet.

j.a.
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2006 22:55

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door j.a. »

Wij gingen ook eens op vakantie in een caravan. Wij wilden graag een 8-persoonscaravan, maar die waren al volgeboekt. Goed dan een wat kleinere caravan. We schrokken ons werkelijk te pletter. We kwamen uit op een soort pleintje en waren tussen de jaarchalets geplaatst! Welke kant je ook uit keek, je keek bij al je buren op hun bord. Uiteraard hebben wij dit niet gepikt en samen met onze buren mochten we een andere caravan uitzoeken. We moesten wel opnieuw schoonmaakkosten betalen, echt zonde want het was te vies voor woorden. Oh ja er waren genoeg 8 persoonscaravans. De snackbar vonden wij er vies uitzien dus zelf maar een pan meegenomen. Het water zag er ronduit smerig uit dan liever naar het zwembad. Daar vonden we het wel prima, je kon er leuk vertoeven in de winkeltjes, lekker wat buiten drinken enz.
Maar wij gaan ook nooit meer naar een parc van deze groep!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Laurent »

Als je op een park een stacaravan huurt denk aan het navolgende:

1. een camping plattegrond vragen met de staplaats.
2. de sterren waardering van de camping controleren.
3. prijsverhouding met andere parken vergelijken, te goedkoop is niet goed.
4.bij aankomst de zaak inspecteren en niet ergens intrekken en daarna gaan reclameren.
5.laat je niet afschepen of iets opdringen, beter een uurtje de zaak uitzoeken, dan de hele vakantie laten verpesten.
6 vraag naar de bedrijfsleider of bel met het boekingskantoor.

Het park staat goed bekend in de vakantiewijzer.

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door mpj »

ik vindt het een geweldig park en kom er al vele jaren met HEEEEEEL VEEEEEEl plezier !!!!!!!!!! Sommige mensen leggen overal zout op !!! Leuke vakantie heb je dan BAH BAH wat ongezellig . Wij vertrekken binnenkort weer voor een gezellige vakantie naar het PRINSENMEER in Asten kan niet wachten voor het weer zover is :lol:

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Lau10 »

Geweldig zo,n positieve reactie. :)

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door mpj »

heb gehoord dat ze afgelopen vrijdag een feestje hadden bij de oostappen groep vanwege de 250 miljoenste boeking TERECHT !!!! Alleen was het jammer dat ik dat niet was !!! HA HA !! Ik wens de hele oostappen groep HEEl VEEl SUCCES en hoop dat ik met mijn gezin de 500 miljoenste boeking doe !! :lol: :lol: :lol: Ik kan niet wachten totdat we weer gaan kamperen in Asten op het prinsenmeer en dat voor de zoveelste keer en vervelen HO Maar

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door puttputt »

Wij gaan dit jaar met Kerst naar het Prinsenmeer
Van vrienden en familie erg veel lof gehoord over dit park

En heel goedkoop moet ik zeggen
Wij betalen voor het prinsenchalet 6 p. voor 6 dagen met kerst net iets meer dan 400 euro

Daar heb je bij CP helemaal niks voor

Mijn zoon is er al eens geweest, en was er zeer over te spreken

Dus in Januari zal ik onze belevenissen hier posten


En als alle mensen zich wat aan zouden passen en niet alleen aan hun eigen zouden denken, had iedereen een leuke vakantie, waar je die ook houd :D

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door puttputt »

Tja, brief gehad van prinsenmeer

Ze hebben een onverwachte wintersluiting??????

We hebben de vakantie maar omgeboekt naar Hengelhoef, zijn weal eerder geweest een superpark.

Maar een wintersluiting voor een park?? geen goed teken lijkt me :(

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Laurent »

puttputt,

juist een heel goed teken, zij voeren een groot onderhoudsbeurt uit, ook dit had je kunnen weten :P

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door janssen »

Gaan zij zeker die stukke chaletsbungalo, eens opruimen waar wij een week tegen aan moesten kijken. :shock: :shock:

Geef mij dan landal green park maar, daar zijn wij een week geweest, fan :lol: tastich.
Wij gaan in septembetr nog een week naar Texel maar wel naar landal greenpark :oops:

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door puttputt »

Kunnen weten??

Hoe dan??
Staat niks van vermeld in die brief....

Landall is inderdaad super center parcs gelijkwaardig
We zijn 3 jaar geleden in Landgoed `t Loo geweest.

In en woord geweldig.... :wink:

Volgende zomer gaan we dan ook weer voor landall

hengelhoef is ook een goed park, maar landall net beter

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Laurent »

het prijsverschil is ook duidelijk aanwezig, voor ettelijke honderden Euro per week minder, moet je af en toe eens opzij kijken en je schouder ophalen. :D :oops:

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door janssen »

Het prijs verschil valt echt wel mee.

Wij waren vorgige jaar aan huur inclusief € 282,-- kwijt.
buiten het hoogseizien. laatste week van juni.
Dit jaar bij Stoombroek ook de laaste week van juni € 325,-- dus zo groot is het verschil niet.

maar voor dat verschil heb ik bij Prinncenmeer een chalet.
En bij Landall greenpark een echte bungelo.
Daar mag ook best een prijs verschil tegen over staan.
Rekening houdenden dat Princenmeer voor iedereen het zelfde tarief berekend.
Landall greenpark 55 + 20% korting.Daar profiteren wij als 65+ daar zeker van.
Nu zelf al weer een aanbieding in september.
Voor een weekend op texel appartement betalen wij € 175,-- +15+ -7,50 is € 197,-- kosten moeten wij zelf het linnengoed nog mee nemen.

Bij landdall € 295,-- minius 20 % € 236,-- en dan zijn de bedden al voor ons opgemaakt.
Dan is voor mij de keus snel gemaakt. :lol:

Gesloten