alvast bedankt
groetjes dolfijn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Zeer waarschijnlijk spyware. Gebruik iets van ad aware of installeer de computer opnieuw (en gebruik voortaan geen Internet Explorer en/of Outlook meer).als de pc vastloopt dan druk ik op ctrl+alt+delete en zie bij processen dat het cpu gebruik van IEXPLORE.EXE een cpu gebruik heeft van 95. als ik dat proces beindig dan kan ik alles weer met mijn pc doen. heb hier nooit last van gehad maar sinds een week of 3 wel.
Mijn excuses dat ik het zeg, maar als de hardware crashed, dan kun je helemaal niks meer doen. Daarintegen als de software crashed, dan kun je wel degelijk nog iets doen.Probeer eens op te starten met een Knoppix CD (Live-linux)
Indien de computer dan NIET vastloopt, moet het echt gezocht worden binnen de geinstalleerde software.
Loopt ie wel vast, zoek het dan eens in de bios instellingen (zet dezen op de beginwaarden door de clr cmos jumper te gebruiken met de computer UIT natuurlik)
Loopt ie dan NOG vast met Knoppix, dan moet je mogelijk toch in de hardware zoeken.