Nu gaan wij meestal naar het buitenland, en een paar keer per jaar naar Texel.
Nog nooit problemen gehad.
Maar op de camping Prinsemeer, begon de ellende al voor dat wij binnen waren, Wij werden gewoon onbschoft behandeld door een mevrouw die bij de ingang van de slagbomen stond.Wij moesten dit en wij moesten dat.
Binnen de camping, was het natuurlijk even zoeken naar onze chalets bungelo.
Dus een paar keer door de zelfde straat gereden, en een dag later kwam er al iemand ons vertellen dat ik te hard gerden had.
Mocht dat nog een keer voorkomen dan werd mijn slagboom kaart ingetrokken.
Daar op heb ik meteen een klacht ingediend bij de receptie, daar waren zij inderdaad zeer vriendelijk.
En beloofden mij dat het uit gepraat zou worden.
Nikt uitgepraat, wij waren blij dat de week om was.
Toen een klacht ingediend bij Vrij uit, maar ook daar kwam niets uit, Wel moesten wij 4 weken wachten op anwoordt.
Toen kregen wij nog een brief van manager van het Prinsenmeer, met excuses voor de behandeling van de vrouw, en dat de waarschuwing van de medewerker bedoeld was als een aandachtspunt.
Nou een aandachtpunt is wat anders, dan ik waarschuwing 1 maal , en dan wordt de slagboom kaart ingetrokken.
Ik ben dan wel 65 plusser, maar echt geen automaniak.
Doch zij verstaan onder 10 km /uur stapvoets. dat is niet waar stapvoets is 5 km.uur.
Dat heb ik ook gezegd.
En ook neem mijn slagboomkaart maar in, maar wacht dan 30 minuten zodat wij even de tijd hebben om onze spullen in te pakken, en wij gaan de camping verlaten, mijn auto buiten de camping, dan ik ook buiten camping.
In kom in ieder geval nooit meer op een campimg beheerd door vrij uit.
En zeker niet op camping Prinsenmeer.
Ga volgend jaar wel weer naar het buitenland.