LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scarlet ONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
michelhijmering

scarlet ONE

Ongelezen bericht door michelhijmering »

Met scarlet ONE (internet bellen en adsl) lukt het me nu al een jaar niet een normale telefoonverbinding te maken. Het adsl werkt prima en daar levert men wat men belooft. De helpdesk is om echt wanhopig van te worden. Een vriendelijke medewerker volhardt in het aflopen van een belscript, zodat je de basis stappen telkens opnieuw doet. Telkens resulteert dit weer in een belofte dat de technische dienst het nu zal oplossen, of je krijgt een nieuwe modem, of je voert weer een firmware update uit.
De lijn ruist licht, en heeft een enorm storende echo. Vaak vermoedt men dat ik via een slecht mobiel toestel bel, omdat het zo hol is. En soms valt het geluid (kort) weg, waarbij de verbinding gelukkig blijft bestaan.
Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen naar een regio waar ze niet kunnen leveren, anders had het nog een zware bevalling geworden om van het 2-jarige abonnement af te komen.

Sarjenka

Re: scarlet ONE

Ongelezen bericht door Sarjenka »

Wij hebben sinds enkele maanden ook Scarlet One. Ik ben wel tevreden. Maar dat komt omdat Scarlet heeft laten zien dat ze toch service biedt.

Toen wij zouden worden aangesloten, hebben ze al - voor mijn idee - te ver van te voren onze oude adsl lijn overgenomen met als gevolg dat we geen internet meer hadden; om toch mail te kunnen lezen hebben we maar even ingebeld. Ook liep mijn oude adsl abo nog door, dus dat liepen we mis.

Ik heb toen de door mij extra gemaakte kosten bij Scarlet in rekening gebracht en ik was ook erg verbaasd dat ik werd opgebeld door een medewerker die mij vertelde dat ze mij zeker schadeloos gingen stellen. Wij hoefden een hele maand niet te betalen (en dat was dus in ons voordeel: de extra gemaakte kosten vielen veel lager dan dat uit).

Omdat ze zeker hun best hebben gedaan alles goed te regelen, kan ik ze niet meer dan het voordeel van mijn twijfel geven (want dat had ik).

Ik moet zeggen dat de helpdeskmedewerkers vaak geen verstand van zaken hebben; dat is erg jammer.

Ook de kwaliteit van de telefoonlijn is niet echt je-van-het, maar alles overwegend, bespaar ik nu een hele bak geld per jaar uit.

Scarlet doet in elk geval haar best haar klanten tevreden te houden. Ze kunnen echter nog veel meer hun best doen, maar vooralsnog : thumbs up!

Tim41

Re: scarlet ONE

Ongelezen bericht door Tim41 »

Hallo Sarjenka,

Heb jij inmiddels je geld al teruggestort gekregen ? Laat dan even weten hoe je dat gedaan hebt. Op dit forum zit een groot aantal mensen dat nog geld tegoed heeft van Scarlet of waar onterecht geld wordt afgeschreven.

Misschien kunnen wij dan ook aan ons geld komen waar we al maanden op zitten te wachten.

Verder de helpdesk, ook een drama, lange wachttijden en via de mail soms pas na een maand een reactie.

Op de site staan opteis voor telefonie zoals onder andere het doorschakelen naar een mobiele telefoon van je huisnummer. Meerdere malen geprobeerd maar zonder resultaat. En wat blijkt als je Scarlet belt en na bijna 30 minuten wachten iemand aan de lijn hebt: Het werkt helemaal niet, misschien pas eind van het jaar ???!!!! Maar het staat nu al op hun site. Leuk als je hier veel gebruik van maakt en leest dat dit kan. Tja, het kan misschien wel maar pas eind van het jaar. Betaal je dus wel je centjes aan Scarlet maar de opties die je denkt te hebben kunnen ze helemaal niet bieden.

Scarlet: oplichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten