LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beginnen met MLM.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@zot, ik heb je hier niet meer op mijn reactie zien reageren. Zijn je argumenten op, of blijk ik nu ineens, net als mlmangel, gelijk te hebben?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Econometrist »

Een stuk of 4000 in de inkomensklasse.... (give or take...)
Een technische opmerking vooraf: merkwaardig dat jouw reactie op mijn vraag een eerdere timestamp gekregen heeft dan mijn vraag zelf, en jouw antwoord van deze 4000 "toppers" dus komt vóór mijn vraag over hoeveel "toppers" we nu eigenlijk praten.

Maar, 4000 "toppers" dus, voor wie jij een inkomen van $250.000 zelfs nog aan de lage kant vindt. Dan hebben we het dus over minimaal een miljard aan inkomsten die dit handjevol mensen opstrijken. Dan blijft er nog 400 miljoen over voor de rest van de 3.296.000 IBO's. En die gaan dus met een geweldige $121 op jaarbasis naar huis. Fantastisch toch?!?!

En dan te bedenken dat 3/4 van dat miljard van de "toppers" afkomstig is van de 3,3 miljoen IBO's zelf, dus 750 miljoen, gemiddeld $227. De gewone man in de mlm doet het daarmee voor een negatief inkomen van (121-227 =) $106 op jaarbasis. Voor een hobby niet zoveel geld, maar als bijverdienste hadden ze toch iets anders in gedachten neem ik aan. En daarom is het verloop in IBO's natuurlijk zo groot, en stromen er elk jaar weer verse investeerders binnen om nieuwe boekjes en bandjes te komen kopen. Daarom stijgt het aantal IBO's zo traag, vorig jaar van 3,3 naar 3,6 miljoen, waarbij ze natuurlijk wel allemaal in de weer zijn om vers bloed te werven.

Het is en blijft een scam!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Eco.... (doe daar eens wat aan....? :oops: )
Maar, 4000 "toppers" dus, voor wie jij een inkomen van $250.000 zelfs nog aan de lage kant vindt. Dan hebben we het dus over minimaal een miljard aan inkomsten die dit handjevol mensen opstrijken. Dan blijft er nog 400 miljoen over voor de rest van de 3.296.000 IBO's. En die gaan dus met een geweldige $121 op jaarbasis naar huis. Fantastisch toch?!?!


$ 121 toch nog?
Gemiddeld? Fantaaaaastisch.

Maarrrrrehhhh..... 400 miljoen?
Hoe kom je daar nu weer aan.

Even meerekenen, op een normale manier.
Niet JOUW manier, want dat brengt je steeds in de problemen.

Omzet afgerond naar beneden? (van het bedrijf, of de totale consumenten verkoopsprijs?? Ben het ff kwijt. Maakt ook niet uit....! LOL)
6 Miljard. (was toch peanuts? OK! :lol: )
65% gaat naar de org's....... = 2,6 miljard.
Min 1 miljard===== ff wachten.... op jou.... = nog 1,6 miljard.....
Maar DAT verhoogt het gemiddelde.......
En dan een miljoentje of wat deelnemers die geen fuk doen....?

Is NIET slecht. Dank voor deze toelichting.

So be it. (Ja, ja,,,,, het echte pak slaag komt er aan.....! :wink:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Econometrist »

Maarrrrrehhhh..... 400 miljoen?
Hoe kom je daar nu weer aan.
1,4 miljard aan revenuen die worden uitgekeerd aan het verkoopapparaat, 1 miljard eraf voor de 4000 "toppers" en voilà, wat hou je over?
Even meerekenen, op een normale manier.
Niet JOUW manier, want dat brengt je steeds in de problemen.
'Normaal' is een rekbaar begrip. Ik baseer me op de corporate figures uit het jaarverslag 2005 van amway zelf. Ik vind dat wel redelijk normaal, en dat is ook waar banken naar kijken, de fiscus, de belegger, de controller, de concurrent, ....
En eens even kijken, jij baseert je op...?
65% gaat naar de org's....... = 2,6 miljard
oh, ik zie het al; jij baseert je op wat je door je upline voorgespiegeld krijgt. Dat hoef je dan verder niet meer na te gaan op de aanwezigheid van enig realisme, want wat je op de informatieavond van je upline te horen krijgt is natuurlijk gewoon waar. Hoewel... nog niet zo lang terug wist een insider me te vertellen dat wat daar wordt verteld ook niet strookt met de werkelijkheid en dat je daar maar wat op de mouw gespeld krijgt. Blader maar eens terug, dan kan je het nalezen.

Maar, door de officiële cijfers van amway te gebruiken wordt IK in de problemen gebracht?!?

Oja, ik vergat nog de wekelijks terugkerende motivatie van de IBO's die helemaal niks doen. Nee, die maken dat de rest opeens veel verdient. En hoeveel zijn dat er dan, die niks doen? Je hebt het over een miljoentje of wat. Bedoel je dus 2 miljoen? Dat maakt dat er nog maar 1,3 miljoen IBO's overblijven die met z'n allen de 750 miljoen van de "toppers" moeten opbrengen. Dat betekent dat de allemaal $577 aan bandjes, boekjes, seminars etc. mogen dokken, en oja, hun verkoopinkomsten worden ook groter, $306 de man, totaal goed voor een negatief inkomen van $201. Dat is dus wat de gewone man gemiddeld met zijn mlm activiteiten bereikt; 201 dollar inleveren.
Ik moet zeggen dat de mensen die behoren tot dat 'miljoentje of wat' nog de slimsten zijn....

Verder kijk ik nog vol verwachting uit naar jouw samenvatting van het verweer van amway over die Dateline reportage.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ econometrist,

Je gooit wel vaker getalletjes door elkaar.
Daar sta ik niet van te kijken. LOL

Inkoopwaarde? Retail? Omzet Quixtar of van Amway?
revenuen van Quixtar distributeurs of Amway distributeurs?

weet je wat.....

"Elke mlm-er wil miljardair worden en iedereen lukt het.....!

Heb je weer wat om te stoeien. :wink:

So be it

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Thunder »

@ JVE

Jan, dit is het verweer van een zwakke.....

Mijn voorbeeld was nog zeer pragmatisch, die van de Econometrist een stuk gedetaileerder...

Helaas verviel je daar ook je kinderlijke manier van reageren.....wel sneu voor een volwassen man..

Ik zou zeggen, kom eens met een onderbouwd weerwoord in plaats van te blaten...

Je bent net een schaap veel geblaat maar zeeeeer weinig wol...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ HendrikJan Donderwolk,

Heb nu geen tijd om met je te komen spelen.

Doe eerst even wat vooronderzoek.

En krijgen we nu wéér hetzelfde gezeik over verzadiging, niet iedereen millionair, etc?

Stomvervelend........ :cry:

So be it.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Econometrist »

Je gooit wel vaker getalletjes door elkaar.
Daar sta ik niet van te kijken.
Nee, maar je staat er wel náár te kijken. Je staat er bij en je kijkt ernaar. Ik stel voor dat je het niet bij deze opmerking alleen laat, maar dat je ook even de getalletjes recht zet dit ik misplaatst heb. Voor een financieel genie als jij moet het toch een zeer kleine moeite zijn om even aan te geven waar ik de fout in ga.
Inkoopwaarde? Retail? Omzet Quixtar of van Amway?
revenuen van Quixtar distributeurs of Amway distributeurs?
Hoe kunnen de gedachten zo verdwalen in de doodlopende gangen in de grijze massa in je hoofd? Inkoopcijfers in een financieel jaarverslag? Waar heb je het over? Amway heeft een omzet van ruim 5 miljard, en betaalt voor de verspreiding van de produkten aan jullie allemaal bij elkaar 1,4 miljard. Welk deel van dit kinderlijk simpele gegeven begrijp je nu niet helemaal? Dat licht ik dan graag nog verder toe.
En waar komt quixtar opeens vandaan? Ik had het over amway, de cijfers hadden betrekking op amway, het discussie onderwerp was amway... dus waar komt nikken nou opeens vandaan? Quixtar bedoel ik, waar komt nikken nou opeens vandaan? Of amway, nee quixtar, waar komt die opeens vandaan? Kijk nou eens wat een verwarring er opeens is door amway. Eh... quixtar...

Enne... wat is volgens jou het verschil tussen amway en quixtar?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Econometrist.....
Hoe kunnen de gedachten zo verdwalen in de doodlopende gangen in de grijze massa in je hoofd?
Welk deel van dit kinderlijk simpele gegeven begrijp je nu niet helemaal?
Je enige doel is beledigen.

geeft niks. Het toont iedereen wat voor vlees je bent!

Zoek het maar uit......
Kan niet mijn tijd BLIJVEN verspillen!

mvg.

So be it.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zoek het maar uit......
Kan niet mijn tijd BLIJVEN verspillen!
Typeren antwoord voor je. Je wordt op argumenten compleet in de hoek gezet en ja hoor, we gaan kinderachtig doen.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zoek het maar uit......
Kan niet mijn tijd BLIJVEN verspillen!
Ja, MIJN cijfers die ik van JOUW corporate managers krijg doen zeer nietwaar? Maar je was bezig mij op mijn falie te geven en ik vraag alleen maar om meer en het resultaat is dat je met je staart tussen de benen er weer vantussen knijpt? Het blijven toch rare jongens, die mlm-ers. Gaan er prat op een pak slaag uit te delen maar zijn er bij het minste of geringste weerwoord als een hazewind vandoor.

Je was er nog maar vrij kort, ongeveer gelijktijdig gekomen met het verdwijnen van een illustere veelschrijver hier waarmee je zulke grote overeenkomsten vertoont zowel in gedrag als in taalgebruik, en die op eenzelfde manier hier is afgezwaaid als jij nu.
Kunnen we binnenkort weer een nieuwe naam hier tegemoet zien?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

Zoek het maar uit......
Kan niet mijn tijd BLIJVEN verspillen!
Gut, wat ben jij toch een eng, zielige ventje...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ de boys, Engel, Econometrist en Schalulleke.....,
Gut, wat ben jij toch een eng, zielige ventje...
Dat door jullie zo genoemd worden is haast een compliment!!! LOL
Ja, MIJN cijfers die ik van JOUW corporate managers krijg doen zeer nietwaar?

IK heb geen cijferfobie, Econometrist.
Maar je was bezig mij op mijn falie te geven
Mijn vingers verkrampen door de hoeveelheid tijd die ik er in heb gepompt om je "wijzer" te maken.... en wat is het resultaat....?
De vraag:
Leg eens uit hoe het kan dat iemand die lager in de structuur zit..., meer kan verdienen.....?? :roll:
Hoe verzin je het!

en ik vraag alleen maar om meer en het resultaat is dat je met je staart tussen de benen er weer vantussen knijpt?

Werken met zwakzinnigen is mentaal erg vermoeiend....! :lol:
Het blijven toch rare jongens, die mlm-ers. Gaan er prat op een pak slaag uit te delen maar zijn er bij het minste of geringste weerwoord als een hazewind vandoor.
Ja...., dat heb je wel gemerkt....! LOL
Je was er nog maar vrij kort, ongeveer gelijktijdig gekomen met het verdwijnen van een illustere veelschrijver hier waarmee je zulke grote overeenkomsten vertoont zowel in gedrag als in taalgebruik, en die op eenzelfde manier hier is afgezwaaid als jij nu.
Kunnen we binnenkort weer een nieuwe naam hier tegemoet zien?

Je hebt het over mijn "dubbelganger"....?
Ik heb inderdaad gezien dat, redelijk ver "voor mijn tijd", jullie behoorlijk op je klo*te kregen van ene Jan....... :o
Heeft mij vandaag ook wel laten inzien dat je niet te veel tijd moet verdoen aan niet zo slimme opmerkingen.

Het ontaardde, jullie zijds, conseguent is een scheldpartij en op de man spelen. :wink:
Typeren antwoord voor je. Je wordt op argumenten compleet in de hoek gezet en ja hoor, we gaan kinderachtig doen.

Je kunt aan zotten en ruziezoekers wel meer tijd besteden, maar een verstandig mens kan dat wel een tijdje leuk vinden, maar weet ook dat het zonde van je tijd kan zijn, vooral gezien de humoristische opmerkingen zoals.....:
Leg eens uit hoe het kan dat iemand die lager in de structuur zit..., meer kan verdienen.....?? :roll:
Prettige avond verder.

So be it.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Econometrist »

IK heb geen cijferfobie, Econometrist.
Nou, je had me kunnen foppen, zo goed als jij je stellingen altijd mathematisch onderbouwt. "Dat is er eentje, die maken ze op zo'n presentatie niks wijs" dacht ik vanmiddag nog. "Die rekent het na en begrijpt dan meteen dat hij in de maling genomen wordt".
Je hebt het over mijn "dubbelganger"....?
Dat is treffend uitgedrukt. Niet alleen komt hij herhaaldelijk met dezelfde weerleggingen van andere stellingen dan waar het gesprek over gaat, ook heb je dezelfde illusie dat je mensen op hun falie aan het geven bent (tot en met het gebruik van ditzelfde 50'er jaren woord aan toe), gebruik je hierbij dezelfde kinderlijke gedachtengang en zinsopbouw die over het algemeen terug te vinden is bij 12-jarigen, kom je hier postings doen met geen andere boodschap dan dat je geen tijd hebt om een boodschap te plaatsen, heb je bij het eerste de beste vorm van tegengas 'geen zin' of 'geen tijd' meer om er op in te gaan of plaats je als verweer nog maar eens een keer dat miljoenen IBO's niks doen of dat ze gratis kunnen stoppen of dat ze hun geld terug krijgen voor de uitgeprobeerde zeep, vind je het een geweldige grap om mensen hun nick te verbasteren, en lardeer je ook nog eens in dezelfde mate je hoogstaande proza met dezelfde smiley's. Ik ben geen psychiater, anders zou ik wel de stelling aandurven dat jij eenzelfde seniele ouwe gek was, maar wat je mij dus niet hoort zeggen. Oja, jullie zijn ook nog collega's, misschien ken je deze 'ene' Jan wel...
Leg eens uit hoe het kan dat iemand die lager in de structuur zit..., meer kan verdienen.....??
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar als jij daar graag je reactie op geeft vind ik het best dat je dit af en toe opwerpt. De kans dát iemand het ooit nog eens zal zeggen is klein, nu we weten dat er ten eerste een te kleine markt bestaat voor een uitbouw van levels van enige omvang, en bovendien alle mlm-ers al blij mogen zijn als ze hun eigen investering terug kunnen verdienen en het geld verdiend wordt door de jongens die de boekjes en de bandjes verkopen.
maar weet ook dat het zonde van je tijd kan zijn, vooral gezien de humoristische opmerkingen zoals.....:
Jij was toch de man van het Meer Lol Maken?
Dan ga je nu toch niet op de kuierlatten zodra je tegen humor stuit?

Ik ben er vandoor voor een lang weekend. Ik sluit nog even een weddenschap af met de boys over de vraag of het je tegen maandag gelukt is om met je samenvatting van het verweer van quixtar te komen zoals je gezegd had gistermiddag al te hebben gedaan, en dan ben ik er vandoor.

Ik hoop dat mijn zinnen deze keer niet te lang voor je zijn geweest, jouw moeite kennende om meer dan 3 seconden je aandacht ergens bij te houden, en ik heb ook geen woorden van meer dan 4 lettergrepen gebruikt, dus je moet eruit kunnen komen. Zoniet, dan lees ik dat maandag wel weer.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door student26 »

Later wanneer je groot bent en afgestudeerd op onze kosten, ga je verantwoording nemen.
Dan ga je werken en dan krijg je NIET meer betaald in M&M's....
Ach ventje, ik mag mezelf al drs. noemen, en heb een baan waarmee ik zeer waarschijnlijk meer verdien dan jij in je MLM-ding en je échte baan bij elkaar.

De rest van je reacties... tsja, dat laatste woord dekt de lading al niet. Het geeft niet meer weer dan het niveau waarop je je bevindt. En maar blaten: "we hebben het al 100 keer uitgelegd". Het l*llige voor jou is dat wij het al 100 keer met keiharde feiten en degelijke argumentatie weerlegd hebben. Die plaat van jou is volgens mij niet van hout, maar van metersdik gewapend beton.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Econometrist en de mlmEngel.
dat je mensen op hun falie aan het geven bent (tot en met het gebruik van ditzelfde 50'er jaren woord aan toe),
It is the era of the babyboomers!!!! :lol:
gebruik je hierbij dezelfde kinderlijke gedachtengang en zinsopbouw die over het algemeen terug te vinden is bij 12-jarigen,

Je gebruikelijke poging iemand belachelijk te maken.
Hoeven wij bij jullie niet te doen. Doen jullie zelf...! LOL
kom je hier postings doen met geen andere boodschap dan dat je geen tijd hebt om een boodschap te plaatsen, heb je bij het eerste de beste vorm van tegengas 'geen zin' of 'geen tijd' meer om er op in te gaan of plaats je als verweer nog maar eens een keer dat miljoenen IBO's niks doen of dat ze gratis kunnen stoppen of dat ze hun geld terug krijgen voor de uitgeprobeerde zeep, vind je het een geweldige grap om mensen hun nick te verbasteren, en lardeer je ook nog eens in dezelfde mate je hoogstaande proza met dezelfde smiley's. Ik ben geen psychiater, anders zou ik wel de stelling aandurven dat jij eenzelfde seniele ouwe gek was, maar wat je mij dus niet hoort zeggen. Oja, jullie zijn ook nog collega's, misschien ken je deze 'ene' Jan wel...
Wat MOET een normaal denkend mens hiermee? :roll:
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar als jij daar graag je reactie op geeft vind ik het best dat je dit af en toe opwerpt. De kans dát iemand het ooit nog eens zal zeggen is klein, nu we weten dat er ten eerste een te kleine markt bestaat voor een uitbouw van levels van enige omvang, en bovendien alle mlm-ers al blij mogen zijn als ze hun eigen investering terug kunnen verdienen en het geld verdiend wordt door de jongens die de boekjes en de bandjes verkopen.
maar weet ook dat het zonde van je tijd kan zijn, vooral gezien de humoristische opmerkingen zoals.....:
Jij was toch de man van het Meer Lol Maken?
Dan ga je nu toch niet op de kuierlatten zodra je tegen humor stuit?

En hiermee?
Ik sluit nog even een weddenschap af met de boys over de vraag of het je tegen maandag gelukt is om met je samenvatting van het verweer van quixtar te komen zoals je gezegd had gistermiddag al te hebben gedaan,

Stoppen met je getalletjes en KIJKEN! Nadenken. Niet brabbelen... :roll:
kijk maar eens bij een van de andere draadjes, misschien?
Alles moet je wel 10x uitgelegd worden..... :cry:
Ik hoop dat mijn zinnen deze keer niet te lang voor je zijn geweest, jouw moeite kennende om meer dan 3 seconden je aandacht ergens bij te houden, en ik heb ook geen woorden van meer dan 4 lettergrepen gebruikt, dus je moet eruit kunnen komen. Zoniet, dan lees ik dat maandag wel weer.
Nee, dat niet.
Maar ik ben niet zo kapot van hoogdravende mensen.


@ student26

Ach ventje, ik mag mezelf al drs. noemen, en heb een baan waarmee ik zeer waarschijnlijk meer verdien dan jij in je MLM-ding en je échte baan bij elkaar.

Is dat net zoiets als... Director? :lol:
Die plaat van jou is volgens mij niet van hout, maar van metersdik gewapend beton.
Dáár heb je gelijk in!
Dat krijg je wanneer je veel compassie hebt voor de minderbedeelden hier! Je moet jezelf beschermen....... 8)

Suc6, allemaal.

Wie is er ook weer begonnen met verbasteringen van nicknames...?
ZOT.... of Schalulleke....?

So be it.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door joopataa »

Allemaal reuze leuk en onderhoudend, Maar antwoorden op de gestelde vragen blijven weer uit. Niet dat ik van jou iets anders verwacht. Fijn weekend met de ferrari en het jacht.

Joopataa

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Jij een fijn weekend gewenst met je mlm fobie, Joop.
Period! Period! Period!.....LOL

Trust

So be it

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Ach ventje, ik mag mezelf al drs. noemen, en heb een baan waarmee ik zeer waarschijnlijk meer verdien dan jij in je MLM-ding en je échte baan bij elkaar.

Is dat net zoiets als... Director?
Nee, ik heb een écht inkomen. Zo 1 waarmee je de hypotheek kunt betalen, en dan nog overhoudt. Ken jij misschien ook wel uit je omgeving.
Dat krijg je wanneer je veel compassie hebt voor de minderbedeelden hier! Je moet jezelf beschermen.......
Ik zie het meer als bewust naief zijn.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Ach..., Student 26...,
Nee, ik heb een écht inkomen. Zo 1 waarmee je de hypotheek kunt betalen, en dan nog overhoudt. Ken jij misschien ook wel uit je omgeving.
We zijn wel gewend aan bluf verhalen van de contra's van mlm......

WIJ hebben geen extra inkomen nodig!!!!
Wij verdienen genoeg....
Wij gaan 2x per jaar op vakantie...., ook wanneer de auto net stuk ging!
MIJN vrouw werkt om "onder de mensen" de te zijn,,,,,! :wink:

Tja, tja..... :cry:

Even wat anders....

We hadden het toch over gelukkig, tevreden zijn....???
----------------------- Weetje van de dag 1872 -----------------------


In iedere samenleving zijn de rijken gelukkiger dan de armen. Van de
25 procent rijkste Amerikanen is 45 procent "erg gelukkig", 51 procent "best gelukkig" en 4 procent "niet zo gelukkig".

Van de 25 procent armste Amerikanen is 33 procent "erg gelukkig",
53 procent "best gelukkig" en 14 procent "niet zo gelukkig".
Hé, mensen...... Excuses aan bieden hoeft niet hoor..... Iedereen maakt wel eens een vergissing of klets uit zijn nek..... :roll:
Ook jullie? Speciaal jullie! :lol:

Gaan we nu de smoes krijgen dat het gaat over Amerikanen?
Niet doen, want de Amerikaantjes zijn slechts een voorbeeld.
Er staat "iedere samenleving"..... :oops:

En "NEE", geld maakt NIET gelukkig...., maar gelukkig dat er geld is.....

En geef het nu maar aan mij.... want IK doe er leukere dingen mee dan de anti-mlm Maffia...... :twisted:

So beat it!...LOL

Gesloten