LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kookplaat losse elementen of 1 plaat van 90 centimeter

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
plony
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2006 17:42

kookplaat losse elementen of 1 plaat van 90 centimeter

Ongelezen bericht door plony »

wij zijn bezig met een kookplaat. Ik wil graag op gas koken, maar wil ook kunnen grillen. We zitten nu te twijfelen over 3 losse elementen (een wokbrander, een 2 pitsbander en een keramische gril) van Siemens of een kookplaat van 90 centimeter van Siemens met de wokbrander aan de linkerkant, waarop een losse grill plaat kan

wat is jullie advies?

joost28
Berichten: 236
Lid geworden op: 18 jun 2006 15:51

Re: kookplaat losse elementen of 1 plaat van 90 centimeter

Ongelezen bericht door joost28 »

Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Ik vind zelf b.v. 3 domino-elementen naast elkaar super mooi (inductie, wokbrander en gril) maar dat is erg duur. Strakker is natuurlijk één plaat, maar een losse grillplaat is wellicht minder handig.

brommer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 nov 2004 14:24

Re: kookplaat losse elementen of 1 plaat van 90 centimeter

Ongelezen bericht door brommer »

plony wrote:
wij zijn bezig met een kookplaat. Ik wil graag op gas koken, maar wil ook kunnen grillen.
Heb je nu ook al een gril ?
Je moet wel een goeie afzuiging hebben om te gaan grillen. Bij ons staat regelmatig het hele huis in de blauwe walm van de grill.
In mijn volgende keuken neem ik dan ook geen gril meer, maar een grilpan, neemt ook minder ruimte in beslag.
gr. :wink:

plony
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2006 17:42

Re: kookplaat losse elementen of 1 plaat van 90 centimeter

Ongelezen bericht door plony »

ik heb nu ook een grill pan, maar dus geen plaat. De grill pan wordt niet zo heet als een plaat heb ik het idee

Gesloten