LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebonden aan Dexia-aanbod

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Albert de Mol
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jul 2006 11:56

Re: Gebonden aan Dexia-aanbod

Ongelezen bericht door Albert de Mol »

Janny laat je niet gek maken door deze Albert de Mol alias Bernts van Daalen
???? Dat is toch Impact? Die ben ik niet hoor, alsjeblieft zeg. :oops:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Gebonden aan Dexia-aanbod

Ongelezen bericht door Elias »

Ik ben het met Peewee eens. Kat in het bakkie voor Dexia. Weer pijlen verschoten, gevoelsmatig, want een jurist ben ik niet. Dexia had voor die contracten geen Wck-vergunning: nietigheid, en juist daarop werd afstand voor juridisch verhaal gedaan door ondertekening van dat Aanbod ( waar Dexia volgens mij wel vergunning voor had )
Indien dat argument aangehaald werd, zou juist dit punt onder misleiding kunnen hebben gevallen, gezien de werkwijze van Dexia, en daarbij onderbouwing/samenhang kunnen zijn met de andere verweerpunten.
Bovendien had de rechter, hiermee maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt, zijn visie over moeten geven. Nu wordt het ( weer ) terzijde gehouden en geldt deze uitspraak als "de zoveelste overwinning" voor Dexia en maait Ben Knuppe (een scheldwoord laat ik maar achterwege) moreel/tactisch met een vieze grijns weer een 26 % slachtoffers weg......

Een herniewde, omtrekkende aanval....ik wens oprecht veel succes en hoop dat ik het mis heb.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Gebonden aan Dexia-aanbod

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Waarom past de rechter hier in dit geval van deze 4 gedupeerden de ambsthalve toepassing van de WCK niet toe ???
wat is dat toch met die advocaten?
waarom zitten ze steeds op het verkeerde paard?
Ach advocaten zijn ook maar gewone mensen. :?

Te vaak overtuigd van voldoende suprioriteit :cry: :cry:

Gesloten