LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
wim-hoogezand
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jun 2006 06:50

Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door wim-hoogezand »

Heb nu 2 x een beoordeling geplaatst over een Hotel maar zie het niet terug in de beoordelingen
Wie heeft dit ook ?
:(

An

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door An »

Heb ik ook! Had in het weekend een reactie over een hotel geplaatst, maar zie het never, nooit, nergens hier terug.

Waardeloze site. En wat er op staat, is ook al antiek!

An

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door An »

Inderdaad, helemaal mee eens! Ze vragen aan mensen om hen ervaringen erop te zetten, maar het werkt van geen kant.

Ik weet niet of je goed oplet hebt op die site, maar er staan erg veel oudere recentie's op! Je hebt er niet veel aan.

Dan kun je beter op www.vakantiereiswijzer.nl kijken. Staan de meest actuele berichten op.

wim-hoogezand
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jun 2006 06:50

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door wim-hoogezand »

Sunweb flikt hetzelfde over een Hotel op Kreta..
Wou een reactie op hun site zetten maar 2 x geweigerd..terwijl ze beweren dat ze alles plaatsen
Er staat op hun site 1 hele positieve reactie over dat hotel heb ik gevraagd
of dit is geplaatst door werknemers van Sunweb..haha kreeg ik een mail terug dat dit beslist niet zo is.
Als je ook op reiswijzer kijkt is het allemaal negatief over dat hotel..
Het gaat over dit hotel op Kreta..mensen blijf hier weg..:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... a-village/
http://zon.sunweb.nl/redirect.asp?url=b ... reiswijzer
Laatst gewijzigd door wim-hoogezand op 13 jul 2006 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

An

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door An »

Ja maar, of je nu een positief of negatief bericht hier plaatst, het wordt helemaal niet geplaatst. Ik heb zo'n idee, dat die site van Trosradar stil ligt. Dat er geen medewerker meer naar omkijkt, gezien de reactie's die er nu nog op staan.

Staan er al een hele tijd op en er komen geen nieuwe bij, ondanks dat jij, ik en nog anderen een beoordeling hebben willen zetten op die site.

Dat van Sunweb was mij ook bekend en niet alleen bij hen hoor. Ik ken er nog wel meer.

jone
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2005 15:06

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door jone »

Ook het broertje/zusje van de vakantiereiswijzer is een aanrader: http://www.zoover.nl/home/vrw.aspx :!:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door Laurent »

Vakantiewijzer is geen onderdeel van Tros

An

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door An »

Nee Laurent. Dat is bekend.

Maar daar gaat het ook niet over. Het gaat over het Tros Radar onderdeel: vakantiehulp waar je ook je reacties over accomodatie's op kunt zetten of na kunt lezen.

Alleen als je dat doet zoals ik en nog een paar mensen hier, is de klacht dat je je recentie's nergens terug vind op die site.

Ik kreeg ook vanmiddag de nieuwsbrief met daarin het verzoek je ervaringen over hotels en dergelijke op de site te plaatsen. Nou, echt niet meer hoor! Ik lees het wel op vakantiereiswijzer of zoover.

P.Geefshuysen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2006 17:20

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door P.Geefshuysen »

Nou echt hulp heb je er niet van. Ook ik heb diverse malen een recensie geplaatst, maar dit moet eerst gekeurd worden en wordt daarna pas geplaatst. Ik had dit op 11 juni gedaan. Eind juni kreeg ik een mail dat de recensie direkt geplaatst zou worden.
Moet dus nog gebeuren!!
Schandalig eigenlijk. Haal dan de vakantiehulp van het internet. Juist in een tijd waarin mensen gaan boeken is het totaal geen hulp. Zo staan ze wel compleet voor schut! :oops:

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Plaatsen beoordeling in vakantiehulp

Ongelezen bericht door Lau10 »

Nado

Gesloten