LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cheaptickets.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
zoebier
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:42

Cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door zoebier »

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met cheaptickets.nl????

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door Mr1 »

Slechte ervaringen niet, maar er ontbreekt nogal wat aanbod. Dat mis ik wel,verder is het altijd handig om te vergelijken.

bonne
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2006 10:33

Re: Cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door bonne »

Ik boekte op zondag 9 juli een vlucht naar Serajevo via hun site. Ik betaalde via Ideal en kreeg helemaal op het laatst van de boekingsprocedure de melding dat er een storing was in het boekingssysteem. Nu heb ik dat vaker gehad en het lijkt er erg op dat er geen storing is, maar dat het ticket niet beschikbaar is. Daarna hoorde ik alleen nog dat ik een inlogaccount voor hun site had gekregen.

Ik heb op 10 juli gemaild en gevraagd wat ze zouden doen nu ik geen ticket had, maar er wel bijna 450 euro van mijn rekening was afgeboekt. Geen reactie. Ik heb op 11 juli gemaild en weer geen reactie.

Vervolgens ben ik gaan bellen op 12 juli naar het nummer van Beins, want hun algemene nummer is een betaald nummer. Ik heb 1 keer een
kwartier in de wacht gestaan en 1 keer 30 minuten. Na die 30 minuten kreeg ik iemand aan de lijn. Het ticket was inderdaad niet meer beschikbaar, er was geen alternatief en ze zouden mijn geld terugstorten. Ik kreeg ook op 12 juli een mail met die boodschap en vervolgens op 13 juli mijn geld en eindelijk reactie op mijn eerste mails.


Er zijn een aantal zaken die me storen:

Ten eerste dat er aangegeven wordt dat het boekingssysteem een technische storing heeft terwijl het ticket niet meer beschikbaar is.

Ten tweede dat mijn geld wordt afgeboekt en dat het 4 dagen duurt voordat ik dat terug krijg.

Ten derde dat er niet dezelfde dag nog gereageerd wordt op mails en ik 45 minuten telefoonkosten en tijd moet spenderen om iemand aan de lijn te krijgen.

Ik heb ze dit bovenstaande vorige week, na mijn reis, gemaild, kreeg binnen 24 uur reactie (sneller dan toen ik nog klant bij ze kon worden...)


Bedankt voor uw email.

Wij hebben ervoor gekozen om de betaling af te ronden voor dat de boeking dat werkelijk wordt gemaakt, en dat gaat enkele keren en helaas is dit ook in uw geval geweest.

Onze excuses voor het ongemak.

Van mij hoeeft Cheaptickets niet meer...

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ik heb een tijd terug ook eens gekeken op die site en gemerkt dat de kortingen op reizen vaak bluf was. (toen der tijd dan..) kocht je een reis voorvan 200,-- wassie afgeprijst naar 175,- euro. je kreeg van hun 25 euro korting..!! woow!.. ging je boeken via de orginele maatschappij koste het je 174,-- tjah zo kan ik het ook!

nu is het zo:

Boek ik op cheaptickets een vlucht naar bv engeland (london heatrow) dan boek ik voor een week (en we gaan morgen al weg dan)

EUR 157,74 op de klm site...

boek ik bij cheaptickets... is me ticket er niet cheaper van geworden..(EUR 157,74) wel wordt ons een verplichting opgelegt om nog eens met ze te vliegen omdat we DAN pas 25 euro korting krijgen...

lijkt me veiliger om ze gewoon via de KLM site te boeken dan :) dan maar geen korting :P

rebecca79
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:53

Re: Cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door rebecca79 »

Het woord cheaptickets doet je denken dat ze goedkope tickets aanbieden, maar na te hebben gekeken op de site is dit helemaal niet zo.
Cheaptickets????? Ik heb ze niet gevonden hoor!!!

Gesloten