Internet werkt wel.. VOIP niet.. 'Voert u maar een fabrieksreset uit aan het eind van de week bij de Experiabox'.. (... met een scherp dingetje op dat knopje naast de aan-uitschakelaar..) 'Nee, dat was een collega, die snapt 't nog niet zo goed' (..) 'Ja, u bent helaas niet de enige, ik ben al 4 weken ermee bezig, en het is een technisch (hardware ?) probleem, nee geen software probleem'.. 'Ja, u krijgt waarschijnlijk twee facturen (bel nu namelijk gewoon op de splitter.. ZUCHT..) en daarmee moet u contact opnemen met de klantenservice.. En dan te bedenken dat ik als voormalig KPN' er én zeer loyale klant vanwege de hoge kwaliteit voor KPN heb gekozen.. Had ik toch maar voor SOLCON gekozen.. Weet iemand of je een contract kunt laten ontbinden als er niet binnen redelijke tijd een fatsoenlijke oplossing is gevonden ??
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)